Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
1 minuut geleden zei joostmakaay:

Naja z'n gekke keuze zou Toon niet zijn, zoals hierboven beschreven straalt/zorgt hij altijd rust uit, en dat is iets wat Ajax zeker kan gebruiken in de huidige situatie.

Ja oke maar het is toch niet bepaald uitgebreid scouten? Hij zat bij PSV....

• Antwoorden 9,1k
  • Weergaven 353,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Nom de Guerre
    Nom de Guerre

Heb je als PSV gewoon Xavi en Guti op je middenveld lopen... Weliswaar niet het echte werk, maar kom, je kunt niet alles hebben  

• Zooooo ja ging echt ff niet lekker vanmiddag, sorry. Was echt heel erg teleurgesteld, maar sloeg een beetje door, dat heb ik nu echt nooit.... Onderbroek zal wel ff niet lekker hebben gezeten.

• MetalMichael
    MetalMichael

Waarom is het topclub onwaardig? Als jij als trainer denkt op die manier de grootst mogelijke kans te hebben op een resultaat tegen Ajax dan lijkt het me de optie om te kiezen. Ajax ruimte geven om in

Geplaatst

Lastig en eigenlijk ondoenbaar om een algemeen directeur van buitenaf te beoordelen. Bij een td zijn er nog wel tastbare zaken waar je naar kan kijken, bij een algemeen directeur niet echt. Hoogstens wat personeelsbeleid en grote dossiers, maar ook dan is het lastig om aan te wijzen wat wiens aandeel is. Termen als 'uitstraling' zijn natuurlijk heel nietszeggend. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Kyrill:

Ja oke maar het is toch niet bepaald uitgebreid scouten? Hij zat bij PSV....

Bij een algemene/technische directeur heb je het liefst iemand die de taal machtig is, dus dan kom je al snel bij iemand van een andere club uit. Daarnaast komt zowat de gehele huidige staf van andere Eredivisie-clubs af.

Geplaatst
1 minuut geleden zei joostmakaay:

Bij een algemene/technische directeur heb je het liefst iemand die de taal machtig is, dus dan kom je al snel bij iemand van een andere club uit. Daarnaast komt zowat de gehele huidige staf van andere Eredivisie-clubs af.

Duidelijk! thnx!

Geplaatst
1 minuut geleden zei Socrates:

Lastig en eigenlijk ondoenbaar om een algemeen directeur van buitenaf te beoordelen. Bij een td zijn er nog wel tastbare zaken waar je naar kan kijken, bij een algemeen directeur niet echt. Hoogstens wat personeelsbeleid en grote dossiers, maar ook dan is het lastig om aan te wijzen wat wiens aandeel is. Termen als 'uitstraling' zijn natuurlijk heel nietszeggend. 

Naja als je een algemeen directeur in zowat ieder controversieel moment door de mand ziet vallen, omdat hij communicatief niet goed uit de verf komt, dan kun hem toch best beoordelen op zijn uitstraling (zowel negatief als positief)?

Geplaatst
Zojuist zei joostmakaay:

Naja als je een algemeen directeur in zowat ieder controversieel moment door de mand ziet vallen, omdat hij communicatief niet goed uit de verf komt, dan kun hem toch best beoordelen op zijn uitstraling (zowel negatief als positief)?

Maar val je door de mand omdat je er witjes of onzeker uitziet? De grootste faalhazen in bestuurlijke functies zijn zeer regelmatig nu juist zij die het meest zelfverzekerd zijn en charismatisch ogen. 

Het is wel iets makkelijker om van buitenaf te oordelen dat iemand niet geschikt is (communicatie, dossiers slecht afhandelen, verkeerde lui aanstellen..). Maar om te zeggen dat iemand écht goed werk verricht? Dat is al snel imago-oordelen. Dan heb je veel meer informatie en zicht nodig op de dagelijkse gang van zaken.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Socrates:

Maar val je door de mand omdat je er witjes of onzeker uitziet? De grootste faalhazen in bestuurlijke functies zijn zeer regelmatig nu juist zij die het meest zelfverzekerd zijn en charismatisch ogen. 

Het is wel iets makkelijker om van buitenaf te oordelen dat iemand niet geschikt is (communicatie, dossiers slecht afhandelen, verkeerde lui aanstellen..). Maar om te zeggen dat iemand écht goed werk verricht? Dat is al snel imago-oordelen. Dan heb je veel meer informatie en zicht nodig op de dagelijkse gang van zaken.

Over andere competenties kunnen we inderdaad niet oordelen aangezien we daar geen inzicht in hebben, vandaar dat ik ook enkel de rust/uitstraling (waar wij dus wel deels een beeld van hebben) benoemde.

Doelde bij van de Sar op dit soort momenten;

https://www.youtube.com/watch?v=AL76UfnINYs

Geplaatst
7 minuten geleden zei joostmakaay:

Over andere competenties kunnen we inderdaad niet oordelen aangezien we daar geen inzicht in hebben, vandaar dat ik ook enkel de rust/uitstraling (waar wij dus wel deels een beeld van hebben) benoemde.

Ik reageerde ook meer op het Gerbrands-deel.

Warrig/slecht communiceren met/naar de pers is inderdaad een minpunt. Dan kan je zeggen dat iemand een eigenschap mist voor die functie.

Maar aan de andere kant kan je niet aannemen dat iemand een goede algemeen directeur is omdat 'ie zo goed en zelfverzekerd voor de camera staat en fatsoenlijk uit z'n woorden komt. Dan beoordeel je een algemeen directeur namelijk op amper 5% van zijn takenpakket.

Geplaatst
2 uur geleden zei joostmakaay:

Dit vind ik nog zn beste speech.

Geplaatst

Juist in de voetballerij is het best een verademing wanneer je een algemeen directeur hebt die niet zo graag naar buiten treed. Je hebt met de trainer als een persoon die je uithangbord is, dan hoeft er niet nog een pipo omheen te dansen voor aandacht (Overdreven natuurlijk).

Daarin wist Gerbrands altijd goed zijn plek, en bij Ajax van der Sar in principe ook. 

Geplaatst
17 minuten geleden zei neva:

Er zit vandaag meer beleving in dit topic dan in het elftal en dat wil wat zeggen.. man man man.

Ik kijk pas vanaf de 40e minuut ongeveer maar het is helemaal niks he?

Al kreeg Sparta net wel wat ze verdienen want die kleunen er wel heel onbehouwen in af en toe

Geplaatst
2 minuten geleden zei delichris:

Het is nu wachten op die tweede goal van PSV.

Gelukkig al snel voordat Sparta zich weer herpakt

Geplaatst
17 minuten geleden zei Erwin.:

Ik kijk pas vanaf de 40e minuut ongeveer maar het is helemaal niks he?

Al kreeg Sparta net wel wat ze verdienen want die kleunen er wel heel onbehouwen in af en toe

Ik werd ook pas in minuut 35 wakker, maar heb dezelfde conclusie getrokken. Gelukkig helpt Sparta ons een handje (y)

Geplaatst

Nee, nog niet. Ben wel benieuwd, heb Cocu hoog zitten, maar het voetbal was niet om aan te gluren. Toch staat resultaat nu even op 1.

Gelukkig was het vandaag ook niet best, man man, ellende. Gelukkig wel gewonnen en erg blij met Mauro de laatste tijd.

Geplaatst
4 minuten geleden zei neva:

erg blij met Mauro de laatste tijd.

Ik vraag me nog altijd af of hij het niveau aankan en op welke positie hij het beste tot zijn recht komt. Waar ik totaal niet aan twijfel, is zijn mentaliteit. Altijd volledige inzet naar het team toe.

Geplaatst

Klopt wel ja. Ik denk dat hij uiteindelijk wel tekort komt, maar zoals hij nu speelt is wel echt erg sterk. Leuke inverted wing back zo op rechts.

Geplaatst
19 minuten geleden zei La Pulga:

Leuk team heeft PSV, maar wat triest om iemand zijn debuut te gunnen in de 92e minuut..

Hij was al gedebuteerd in de beker. 

Maar dit soort laatste minuut wissels snap ik sowieso niet tenzij je wil tijdrekken