Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Dat zegt Ragazzo, die vrij vaak van die provocerende dingen post. Gewoon negeren.

Zoet heeft zich wel uitstekend ontwikkeld en was gisteren heel erg goed.

• Antwoorden 9,1k
  • Weergaven 353,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Nom de Guerre
    Nom de Guerre

Heb je als PSV gewoon Xavi en Guti op je middenveld lopen... Weliswaar niet het echte werk, maar kom, je kunt niet alles hebben  

• Zooooo ja ging echt ff niet lekker vanmiddag, sorry. Was echt heel erg teleurgesteld, maar sloeg een beetje door, dat heb ik nu echt nooit.... Onderbroek zal wel ff niet lekker hebben gezeten.

• MetalMichael
    MetalMichael

Waarom is het topclub onwaardig? Als jij als trainer denkt op die manier de grootst mogelijke kans te hebben op een resultaat tegen Ajax dan lijkt het me de optie om te kiezen. Ajax ruimte geven om in

Geplaatst

Siem heeft zijn werk gedaan en is weer geblesseerd. Locadia helaas ook weer langer eruit.

Geplaatst

Onze medische staf/begeleiding is niet echt top heb ik het idee. Heel veel spelers die een stuk langer geblesseerd zijn dan de prognose. Natuurlijk is het slechts een prognose, maar toch.

Geplaatst

[h=1]PSV houdt talent Dante Rigo (18) langer aan boord[/h]

• image-6245012.jpg

EINDHOVEN - Het contract van Dante Rigo (18) bij PSV wordt verlengd. Het al tot 2018 aan PSV verbonden talent tekent op korte termijn een nieuwe, langjarige verbintenis. Rigo heeft zijn ja-woord inmiddels aan PSV gegeven en wil zich in Eindhoven verder ontwikkelen als voetballer.

De middenvelder maakte dit seizoen de stap naar Jong PSV en debuteerde in augustus in het elftal van Pascal Jansen. Daarnaast speelde hij nog regelmatig mee in de A1, waar Rigo onder meer de duels in de UEFA Youth League meemaakte. De jeugdinternational uit België traint ook al regelmatig mee bij het eerste elftal.

Kerst valt vroeg dit jaar. (y)

Geplaatst
EINDHOVEN - Op het nieuwe hoofd jeugdopleidingen Pascal Jansen van PSV rust de komende jaren een zware taak. De huidige trainer van Jong PSV is vanaf 1 juli de opvolger van Art Langeler in Eindhoven en werd door PSV woensdag gepresenteerd.

Jansen moet ervoor zorgen dat de doorstroming van jeugd naar het eerste elftal wordt opgevoerd. "In 2020 willen we dat vijftig procent van de A-selectie uit spelers uit de eigen opleiding bestaat", zo gaf hij aan. "En ook binnen de lijnen moet dat het geval zijn." Jansen heeft de directie van PSV in zijn twee seizoenen als coach overtuigd. In het eerste jaar presteerde Jong PSV wisselend en was het voor de technische staf soms zoeken. Na de winterstop kwam er een kentering. Dit seizoen bij Jansen met Jong PSV een overtuigende koers, waarbij zijn elftal in uitwedstrijden wel matig presteert. Jansen probeert samen met zijn spelersgroep uit te zoeken hoe het kan dat er tussen de eerste en tweede periode een groot verschil zat.

Nu krijgt hij een job die meer op de lange termijn is gericht. Een functie die hij in het verleden bij Vitesse en Sparta ook al bekleedde.

Ik ben benieuwd

Geplaatst

Hopen dat jullie tegen die tijd betere jeugdproducten hebben dan Hendrix en Locadia, anders gaat 't een pittig verhaal worden voor Jansen.

Geplaatst

Strijden dan net zo als nu gewoon om het kampioenschap, van de JL :huhu:

Maar heb er wel iets meer vertrouwen in dan PJ. Als je ziet waar de afvallers nu terecht komen (Rayhi (NEC), Noor en Van Leer (Roda), Leemans (bepalend bij VVV etc.), geeft wel aan dat het algemene niveau van de jeugd omhoog gaat. Kan me ook nog een lichting herinneren (die wel prijzen won met Jong overigens) waar spelers uiteindelijk moesten stoppen.

Geplaatst

Ja die lichting die kampioen werd met Jong PSV nog niet zo lang geleden bedoel je? Of de selectie van het eerste jaar JL. Nee, dan is de selectie nu al een heel stuk beter.

Geplaatst
Hendrix en Locadia zijn gewoon prima spelers. Er komt niet ieder jaar een talent als Depay door.

:D Thanks, lang geleden dat ik zo hard gelachen heb.

Geplaatst

Prima spelers en goede spelers zit toch wel een verschil in

Geplaatst
Prima spelers en goede spelers zit toch wel een verschil in

Klopt, daarom wordt er ook niet gezegd dat het topspelers zijn.

Geplaatst

:D Thanks, lang geleden dat ik zo hard gelachen heb.

Hoezo? Zijn toch prima spelers?

We moeten nou eenmaal toegeven dat op dit moment de subtopspelers zijn van de Eredivisie. Inderdaad lekker voor een Heerenveen of op het bankie bij PSV.

Geplaatst

[YOUTUBE]eX-nXA5H0w4[/YOUTUBE]

Oh boy, wat een club. :love:

bewerkt door Mouko

Geplaatst

Dacht dat het een zoetsappige overacting RTL7 item zou zijn, maar op de één of andere manier is het toch echt een goed filmpje. Was wel wat netter geweest als de presentator er niet als een zwerver uitzag en zich ten minste had geschoren, maar oké het gaat om de boodschap. Jullie ook fijne dagen gewenst en hopen dat het een stukje beter gaat de komende maanden (y)

Geplaatst

Moet binnenkort naar het Phillips-stadion, pak de bus vanaf centraal maar 9292 geeft aan dat ik moet uitstappen bij 'bushalte Glaspoort' terwijl er zelfs een 'bushalte Phillips Stadion' is. Foutje van 9292 of is het logischer om uit te stappen bij Glaspoort? Thanks. :)

Geplaatst

Ik ben nooit met de bus geweest.

Trein wel. Met de trein moet je bij beukenlaan uitstappen en dan is het maar een minuut of 10 lopen. Trein richting tilburg oid vanaf cs. Ik kom altijd van de andere kant.

bewerkt door Dysproz