Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 9,1k
  • Weergaven 353,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Nom de Guerre
    Nom de Guerre

Heb je als PSV gewoon Xavi en Guti op je middenveld lopen... Weliswaar niet het echte werk, maar kom, je kunt niet alles hebben  

• Zooooo ja ging echt ff niet lekker vanmiddag, sorry. Was echt heel erg teleurgesteld, maar sloeg een beetje door, dat heb ik nu echt nooit.... Onderbroek zal wel ff niet lekker hebben gezeten.

• MetalMichael
    MetalMichael

Waarom is het topclub onwaardig? Als jij als trainer denkt op die manier de grootst mogelijke kans te hebben op een resultaat tegen Ajax dan lijkt het me de optie om te kiezen. Ajax ruimte geven om in

Geplaatst

Ben ik die enige die de Hosanna-stemming van nu niet echt kan plaatsen? Je hebt weliswaar maar een tegengoal in de competitie, maar hadden er zo zes kunnen zijn door de fouten die je maakt. Tegen Go Ahead had je zo met 3-2 kunnen eindigen was het niet dat Benitez op stond te letten.

Geplaatst

Is er een hosanna stemming? Ik volg niet echt de nieuwssites of fanpagina's tegenwoordig. 

Imo is het vrij duidelijk dat we het gros van de eredivisie vrij gemakkelijk opzij zullen zetten maar een aantal keer zullen we ook hard op ons bek gaan. Met name in de cl

Geplaatst
2 uur geleden zei Erwin.:

Is er een hosanna stemming? Ik volg niet echt de nieuwssites of fanpagina's tegenwoordig. 

Imo is het vrij duidelijk dat we het gros van de eredivisie vrij gemakkelijk opzij zullen zetten maar een aantal keer zullen we ook hard op ons bek gaan. Met name in de cl

Amen. Spijker op z’n kop wat mij betreft. 

Geplaatst
14 uur geleden zei Erwin.:

Dat klinkt bijna alsof Peter Bosz de trainer is :D

Geplaatst
2 uur geleden zei timpy00:

Is de verwachting dat Dest speelt?

Bankie

20 uur geleden zei Michaelinho*:

Amen. Spijker op z’n kop wat mij betreft. 

Vanavond herleving van de 10-0 25 jaar geleden

Geplaatst

Als je Luuk al  thuis tegen nummer laatst in de basis zet, ga je hem dan uberhaupt ooit rusten 🤷

Geplaatst
5 uur geleden zei Kyrill:

Als je Luuk al  thuis tegen nummer laatst in de basis zet, ga je hem dan uberhaupt ooit rusten 🤷

Waarom zou hij moeten rusten? Ze hebben de hele voorbereiding gewerkt aan de fysiek. Daarbij is Luuk je aanvoerder en (vaak) je belangrijkste man. Wat je nu oogst zaai je misschien in maart-april.

Ik vermoed dat je doelt op de rol van Pepi. Maar die wist waar hij aan begon toen hij tekende. 

Geplaatst
Op 30-9-2023 om 07:41 zei MisterX:

Wat gaat er gedaan worden met het stadion? Verbouwen? Geheel nieuw? Of toch niets? 

Minimale verbouwing. Wat opvulling links en rechts en er kunnen geloof ik bijna 2000 plaatsen bij. 

Grotere verbouwing is haast onmogelijk. Helemaal nu er zowat vast tegen het stadion aan appartementen gezet worden. 

Is er al nieuws over Schouten? Kan die meedoen vanavond 

Geplaatst
10 minuten geleden zei The Saint:

Schouten staat wel weer te bazen hè. Die heeft zich eigenlijk nu al onmisbaar gemaakt. 

Zei net precies hetzelfde tegen een maatje. Die gozer is zo goed.

Geplaatst

Die Tillman is bijna hetzelfde als Til, man.

Nee zonder gein, hij maakt nog altijd best wat stomme foutjes voor dit niveau. Hij kan wel net wat meer met een bal dan Guus, om de vergelijking met Til er maar in te houden maar ik zie nog niet waarom we hier 10+ miljoen neer zouden moeten leggen na dit seizoen

Geplaatst
Zojuist zei Michaelinho*:

Ramalho is echt de beste PSV’er allertijden _O_

Gewoon op de hand spelen, wat een goat

Geplaatst
1 minuut geleden zei Erwin.:

Gewoon op de hand spelen, wat een goat

Wel stoppen op je hoogtepunt, dus meteen wisselen a.u.b. 

Die lat mag vaker mee doen trouwens ;c

Geplaatst

De gaten op het veld worden ineens groot en dat kan onze verdediging niet bepaald aan.