Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Het interesseert me werkelijk geen hol. 

Maar Dortmund jongens. Dat is best een horde die te nemen is. Al ligt het voorhanden dat je kapot gecounterd gaat worden. 

• Antwoorden 9,1k
  • Weergaven 353,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Nom de Guerre
    Nom de Guerre

Heb je als PSV gewoon Xavi en Guti op je middenveld lopen... Weliswaar niet het echte werk, maar kom, je kunt niet alles hebben  

• Zooooo ja ging echt ff niet lekker vanmiddag, sorry. Was echt heel erg teleurgesteld, maar sloeg een beetje door, dat heb ik nu echt nooit.... Onderbroek zal wel ff niet lekker hebben gezeten.

• MetalMichael
    MetalMichael

Waarom is het topclub onwaardig? Als jij als trainer denkt op die manier de grootst mogelijke kans te hebben op een resultaat tegen Ajax dan lijkt het me de optie om te kiezen. Ajax ruimte geven om in

Geplaatst
3 uur geleden zei The Saint:

Het interesseert me werkelijk geen hol. 

Maar Dortmund jongens. Dat is best een horde die te nemen is. Al ligt het voorhanden dat je kapot gecounterd gaat worden. 

Scheelt wel dat Dortmund verdedigend echt om te janken is. Hoe makkelijk die goals weggeven dit seizoen. Daarnaast is het weer lekker onrustig en moet Terzic waarschijnlijk weer plaats maken. Prima cocktail voor PSV om als ze de vorm vast houden een kans(je) te hebben.

Geplaatst

Man man, ben me echt mateloos aan het irriteren aan de uitspraken van Ruud van Nistelrooij in dat Volkskrant interview. 

Geplaatst
20 uur geleden zei The Saint:

Man man, ben me echt mateloos aan het irriteren aan de uitspraken van Ruud van Nistelrooij in dat Volkskrant interview. 

Blijft natuurlijk ook wel een bijzonder figuur. 

Geplaatst
21 uur geleden zei The Saint:

Wat heeft m gezegd?

Geplaatst
3 uur geleden zei Erwin.:

Wat heeft m gezegd?

Citaat

‘Ik had graag die stappen met PSV willen meemaken. Maar ik ben heel trots op wat we hebben bereikt. En ik ben gewoon blij dat Peter (Bosz, de huidige trainer, red.) het geweldig doet, dat hij heeft kunnen doorbouwen op het fundament, met de aankopen.

Citaat

‘Als ik dan zie hoe de eigen jeugd nu carrière maakt, denk ik: door mijn manier van trainen en spelen, ontwikkelen talenten zich. Daarmee ben ik blij. Als ik Bakayoko zie; die heb ik in de jeugd gehad, in Jong PSV, in PSV 1. Saibari. Vertessen. Gakpo.

Verder heel relaas over zijn “filosofie”. Alleen hij brengt dat nou net alsof we dat bij PSV allemaal gezien hebben. In werkelijkheid zagen we na 31 wedstrijden nog niet wat de bedoeling was, toch? 

bewerkt door The Saint

Geplaatst

Ah ja, beetje oogkleppen inderdaad. Wel jammer dat nou nooit eens een journalist durft te vragen wat dat fundament of die manier van spelen dan is

Geplaatst

Het succes doet de animo voor dit topic niet tegen goede, maar gelukkig mogen we volgende week weer. (d)

Had zelf eigenlijk nog wel een nieuwe CV willen zien, en dat Bella-Kotchap dan terug zou keren naar Southampton.

Geplaatst
3 uur geleden zei joostmakaay:

Het succes doet de animo voor dit topic niet tegen goede, maar gelukkig mogen we volgende week weer. (d)

Had zelf eigenlijk nog wel een nieuwe CV willen zien, en dat Bella-Kotchap dan terug zou keren naar Southampton.

Niet tevreden of gewoon vanwege zijn fitheid?

Ik snapte de uitleg van Bosz wel dat hij geen nieuwe spelers wilde. Je hebt gewoon amper tijd om ze fatsoenlijk in te passen

Geplaatst
55 minuten geleden zei Erwin.:

Niet tevreden of gewoon vanwege zijn fitheid?

Ik snapte de uitleg van Bosz wel dat hij geen nieuwe spelers wilde. Je hebt gewoon amper tijd om ze fatsoenlijk in te passen

Vooral dat er geen restwaarde aan zit voor PSV, juist na afloop van een (succesvol) seizoen als dit zou het ideaal zijn als je wat back-up spelers voor een goede som kunt gaan verkopen.

Geplaatst

Ik snap het niet. Bij buitenspel is het toch gewoon een kwestie van lijntjes trekken. Hoezo moet scheids kijken dan 

Geplaatst
Zojuist zei The Saint:

Ik snap het niet. Bij buitenspel is het toch gewoon een kwestie van lijntjes trekken. Hoezo moet scheids kijken dan 

Ik denk omdat De Jong de bal niet zelf kreeg. De tegenstander werkte de bal half weg en er moest beoordeeld worden of er daarmee een nieuwe aanval startte of niet. Vermoed ik hoor, want ik kijk zonder geluid.

Geplaatst
9 minuten geleden zei neva:

Animo hoor. We staan voor. En Til is weer slecht. Dus weinig over te praten inderdaad.

Hoe is het weer?

Geplaatst

Licht bewolkt, fris, rond het vriespunt. Als ik dat zo kan inschatten vanaf hier.

Ineens wel 3-0. Mooie goals.

Til is wel echt heel slecht zeg. 

bewerkt door neva

Geplaatst
1 uur geleden zei rich ruzzian:

Grappig die tegenstelling tussen de journalisten van Vi Pro en oa jij

Wat dan? Over Til zeker? Continu aanspeelbaar, dat doet ie wel goed. Maar drie veelbelovende aanvallen om zeep geholpen door een te trage handelingssnelheid en twee grote kansen gemist. 

Als je soms ziet hoe snel Saibari en Tillman zich voortbewegen om kansen te creëren met goede, snelle aannames kan je niet anders dan concluderen dat Til op dat vlak echt tekortschiet..