Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 9,1k
  • Weergaven 353,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Nom de Guerre
    Nom de Guerre

Heb je als PSV gewoon Xavi en Guti op je middenveld lopen... Weliswaar niet het echte werk, maar kom, je kunt niet alles hebben  

• Zooooo ja ging echt ff niet lekker vanmiddag, sorry. Was echt heel erg teleurgesteld, maar sloeg een beetje door, dat heb ik nu echt nooit.... Onderbroek zal wel ff niet lekker hebben gezeten.

• MetalMichael
    MetalMichael

Waarom is het topclub onwaardig? Als jij als trainer denkt op die manier de grootst mogelijke kans te hebben op een resultaat tegen Ajax dan lijkt het me de optie om te kiezen. Ajax ruimte geven om in

Geplaatst

Goed resultaat na de schrik tegen Ajax. En ook knap als je met Til en Mauro Junior op het middenveld begint, dat is niveautje Fitz-Jim / Klaassen.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Thierryvane:

Til wordt echt onderschat. Mauro ideale twaalfde man.

Die man is aan de bal zo slecht, niet normaal. Al had ie gisteren een prima wedstrijd

Geplaatst
4 minuten geleden zei Erwin.:

Die man is aan de bal zo slecht, niet normaal. Al had ie gisteren een prima wedstrijd

Het is inderdaad niet een speler waarvoor je naar het stadion gaat. Helemaal eens hoor. Maar voor Bosz wel degelijk belangrijk.

Geplaatst
Zojuist zei LouisPSV:

Onze Joey tot 2028 verlengd. Dat is wel top zeg, niet verwacht.

Niet zo heel verrassend toch? Komt duidelijk handelingssnelheid tekort voor de echte top, dus zal zich langzaamaan ook realiseren dat PSV best eens zijn plafond zou kunnen zijn. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Urbeto:

Niet zo heel verrassend toch? Komt duidelijk handelingssnelheid tekort voor de echte top, dus zal zich langzaamaan ook realiseren dat PSV best eens zijn plafond zou kunnen zijn. 

Het was vrij duidelijk dat hij ‘n beetje klaar was met de wedstrijdjes tegen RKC, Almere etc en meer uitdaging zocht. Daarnaast ook open verteld dat hij op n mooie aanbieding had gehoopt. Een mooie overstap naar het buitenland zit er voor hem zeker wel in. Dus nee, zo vanzelfsprekend vind ik dit niet.

Geplaatst
1 minuut geleden zei LouisPSV:

Het was vrij duidelijk dat hij ‘n beetje klaar was met de wedstrijdjes tegen RKC, Almere etc en meer uitdaging zocht. Daarnaast ook open verteld dat hij op n mooie aanbieding had gehoopt. Een mooie overstap naar het buitenland zit er voor hem zeker wel in. Dus nee, zo vanzelfsprekend vind ik dit niet.

De wens is bekend, maar als er zelfs na afgelopen seizoen geen topclub komt is dat toch ook een teken aan de wand voor zo'n speler? Je kunt veel willen maar als grote clubs het door je zwakke prestaties op internationaal niveau niet aandurven koop je niks met je eigen wensen. 

Of nouja, wat versta jij onder een mooie overstap? Niveautje Monaco/Nice zie ik nog wel voor hem komen als hij niet te duur is, maar veel hoger zal het niet snel worden. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Urbeto:

De wens is bekend, maar als er zelfs na afgelopen seizoen geen topclub komt is dat toch ook een teken aan de wand voor zo'n speler? Je kunt veel willen maar als grote clubs het door je zwakke prestaties op internationaal niveau niet aandurven koop je niks met je eigen wensen. 

Of nouja, wat versta jij onder een mooie overstap? Niveautje Monaco/Nice zie ik nog wel voor hem komen als hij niet te duur is, maar veel hoger zal het niet snel worden. 

Hij vond Brighton enzo te min voor hem. Dan gaat hij nooit een stap naar buitenland maken.

Geplaatst
54 minuten geleden zei Urbeto:

Een goeie Europese subtopper (Brighton, Atalanta, AS Roma bijv?) kan hij qua niveau prima aan, dat lijkt me een 'mooie' overstap. Maar of hij daar PSV voor wil inruilen? Blijkbaar niet. En dat had ik niet helemaal verwacht, vooral door wat ik in mijn vorige post zei. 

Geplaatst
Zojuist zei LouisPSV:

Een goeie Europese subtopper (Brighton, Atalanta, AS Roma bijv?) kan hij qua niveau prima aan, dat lijkt me een 'mooie' overstap. Maar of hij daar PSV voor wil inruilen? Blijkbaar niet. En dat had ik niet helemaal verwacht, vooral door wat ik in mijn vorige post zei. 

Ik denk overigens dat hij de PL niet aan kan.

Geplaatst

Nooit gedacht het ooit te zeggen, maar die komende interlandbreak komt eigenlijk perfect uit voor PSV. Vrijwel alle internationaals zitten niet in de (voor)selectie, dus met een beetje geluk in de komende zwaardere potten een fitte selectie met middenveld als vanouds.

Geplaatst
5 uur geleden zei joostmakaay:

Nooit gedacht het ooit te zeggen, maar die komende interlandbreak komt eigenlijk perfect uit voor PSV. Vrijwel alle internationaals zitten niet in de (voor)selectie, dus met een beetje geluk in de komende zwaardere potten een fitte selectie met middenveld als vanouds.

Alleen Lang had best nog even rust mogen hebben. Verder is het inderdaad hopen dat je na de break weer een stuk breder zit in je selectie

Geplaatst

Gaat wel een interessante casus worden, Pepi is in bloedvorm en moet je eigenlijk wel vaker in de basis gaan zetten, maar als je ziet met wat een gemak Perisic de voorzetjes panklaar neerlegd in de zestien ben je eigenlijk gek om daar geen Luuk de Jong neer zetten.