Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 9,1k
  • Weergaven 353,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Nom de Guerre
    Nom de Guerre

Heb je als PSV gewoon Xavi en Guti op je middenveld lopen... Weliswaar niet het echte werk, maar kom, je kunt niet alles hebben  

• Zooooo ja ging echt ff niet lekker vanmiddag, sorry. Was echt heel erg teleurgesteld, maar sloeg een beetje door, dat heb ik nu echt nooit.... Onderbroek zal wel ff niet lekker hebben gezeten.

• MetalMichael
    MetalMichael

Waarom is het topclub onwaardig? Als jij als trainer denkt op die manier de grootst mogelijke kans te hebben op een resultaat tegen Ajax dan lijkt het me de optie om te kiezen. Ajax ruimte geven om in

Geplaatst
39 minuten geleden zei neva:

Wat vinden ze van Ledezma? ;c

Als ik op zijn voornaam af ga hoeft Richie het niet om het geld te doen ;c

Geplaatst
20 minuten geleden zei Michaelinho*:

PSV schijnt zich gemeldt te hebben voor El Karouani. 

Niet heel kapot van eigenlijk, wel van de speler zelf, maar Utrecht is niet gek natuurlijk en enorm hoog in de boom zitten.

Geplaatst
1 uur geleden zei Erwin.:

Maak je een grap?

Nee, niet echt. Als we dan toch in de Eredivisie kijken.. ik denk dat Bosz hem best aan de praat krijgt.

Geplaatst
15 minuten geleden zei joostmakaay:

Mag toch hopen dat er in het afgelopen half jaar wel een lijstje met mogelijke linksbacks is opgesteld gezien het fiasco in de zomer..

Hier ook een lijstjesprobleem? Komt me bekend voor :D 

Je zal je toch afvragen wat die gasten minimaal 40 uur in de week aan het doen zijn he? 

Geplaatst
21 minuten geleden zei joostmakaay:

Mag toch hopen dat er in het afgelopen half jaar wel een lijstje met mogelijke linksbacks is opgesteld gezien het fiasco in de zomer..

CC Ajax

Geplaatst
Citaat

No Salah, Van Dijk, Gravenberch, Alexander-Arnold, Alisson, Konate, Mac Allister, Szoboszlai, Diaz for Liverpool's trip to Eindhoven (plus no Jones, Gomez, Jota who are not fit yet)

Dat is in ieder geval goed nieuws voor morgen, al is het B-elftal wat nu gaat spelen nog steeds niet mis;

Citaat

Endo, Nunez, Chiesa, Gakpo, Elliott, Tsimikas, Robertson, Kone-Doherty, Mabaya, McConnell, Jaros, Kelleher, Nallo, Morrison, Danns, Norris, Quansah, Morton, Bradley, Davies, Nyoni.

Geplaatst

Zou als ik hem was dan niet van die rare fratsen uit gaan halen naar je eigen fans want dan wordt je gewoon levend gevild. :D 

Geplaatst
53 minutes ago, joostmakaay said:

Inderdaad ja, hebben we al iemand uit de Eredivisie op het oog als vervangen? @Djurovski loopt er misschien nog wat bij de Trots van het Noorden die de lampies kan versterken?

Wouter Prins aardig backie 

Geplaatst
41 minuten geleden zei neva:

Misschien hebben ze in Amsterdam nog een linksbuiten over..

AFC heeft er zat hoor! 

Geplaatst
22 minuten geleden zei The Saint:

Tygo Land :classic_ohmy:

Waar? Het is trouwens Landt.