Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Best een prima tweede helft. Zie het zomaar nog 1-2 worden.

Wauw. Binnen tien tellen. Wtf.

bewerkt door neva

• Antwoorden 9,1k
  • Weergaven 353,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Nom de Guerre
    Nom de Guerre

Heb je als PSV gewoon Xavi en Guti op je middenveld lopen... Weliswaar niet het echte werk, maar kom, je kunt niet alles hebben  

• Zooooo ja ging echt ff niet lekker vanmiddag, sorry. Was echt heel erg teleurgesteld, maar sloeg een beetje door, dat heb ik nu echt nooit.... Onderbroek zal wel ff niet lekker hebben gezeten.

• MetalMichael
    MetalMichael

Waarom is het topclub onwaardig? Als jij als trainer denkt op die manier de grootst mogelijke kans te hebben op een resultaat tegen Ajax dan lijkt het me de optie om te kiezen. Ajax ruimte geven om in

Geplaatst
11 minuten geleden zei The Saint:

Fantastische invalbeurt Bakayoko ook weer. Bij Newcastle moeten ze echt blind zijn 

Past dan wel prima bij elkaar :-D

Geplaatst

Die uitspraken van Veerman weer, hoe durf je na z'n draak van een wedstrijd :-D, het succes is een aantal spelers wel ff flink naar de bol gestegen zeg.

Met Tillman op de plek van Veerman had je gisteren gewoon een punt gepakt (en misschien zelfs gewonnen).

Geplaatst

Ik vond Veerman gisteren anders helemaal niet slecht, hij maakt alleen een grote fout. Ik zat me meer te ergeren aan Saibari.

Geplaatst

Zo zonde van Pepi hè. Als je de Jong zo ziet ploeteren was die in deze fase van de competitie zijn basisplaats kwijtgeraakt. Raakt geen knikker

Geplaatst
55 minuten geleden zei Michaelinho*:

Wat een bizarre treurnis is het sinds december zeg. Is het Bosz effect echt nu al uit gewerkt? 

Dit is het ware Bosz effect toch

Geplaatst
1 uur geleden zei Erwin.:

Dit is het ware Bosz effect toch

Ja wellicht :-D

Vind dat Stewart hier toch ook wel echt veel te verwijten valt. Dat je deze winter weinig hebt kunnen dus is niet zo gek. Die window is gewoon altijd lastig. Maar dat je in de zomer met elkaar durft te zeggen dat er verdedigend niets extra bij moet is echt bizar. 

Ledezma maakt nu fouten. Maar dat is gewoon geen back en dat komt nu nog meer naar boven omdat de hele ploeg niet draait. Kan je hem dat echt kwalijk nemen? Karsdorp gehaald als noodverband die zoals verwacht nauwelijka fit is. Centraal achterin gegokt door hard ball te spelen met Boscagli. Waardoor je nu met een ontevreden transfervrij vertrekkende speler zit. Heb je nog geluk dat Mauro het goed doet, maar op linksback is het ook al het hele jaar aanmodderen. 

Natuurlijk heeft niemand het hierover als je nu 12-15 punten voorsprong had gehad. Maar dit voelt toch echt een beetje als gegokt en nu waarschijnlijk verloren. 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Michaelinho*:

Aanvallend is het nog niet veel vanavond hè? :uhoh:

Luuk de Jong is vrij onzichtbaar weer.  Lang krijgt wat ruimte maar kan er ook nog niet veel mee

Geplaatst

Saibari is ook erg uit vorm zeg. Typische PSV in Europa wedstrijd dit. Leuk meehobbelen, maar beetje tandeloze grommen. Straks in minuut 67 wat geklungel achterin of een stomme rode kaart en je bent klaar. 

Ik vermoed een blunder van Benitez.

Geplaatst
2 minuten geleden zei neva:

Saibari is ook erg uit vorm zeg. Typische PSV in Europa wedstrijd dit. Leuk meehobbelen, maar beetje tandeloze grommen. Straks in minuut 67 wat geklungel achterin of een stomme rode kaart en je bent klaar. 

Ik vermoed een blunder van Benitez.

Ik hoopte eigenlijk dat de blunder nu al wel geweest zou zijn

Geplaatst

Hoe zit dat nou met buitenspel? Want die gozer die buitenspel stond raakte niet de bal, maar nam wel actief (?) deel aan het spel. Of sprong in ieder geval om bij de bal te komen, toch? Of is dat niet de regel?