Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Als Sparta nou verliest en Roda verkloot het ook dan heb je een hele sterke juup volgend jaar :D

• Antwoorden 2,8k
  • Weergaven 111,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Als die debielen nu al het veld opstormen alsof het klaar is zou je toch eigenlijk hopen dat Groningen er nog eentje in schiet   Nou; dat is snel :p 

• GAE EAGLES
    GAE EAGLES

Kan deze vast gezet worden ??????

Geplaatst

Dan heb je echt een sterke competitie ja. Wel veel leuke wedstrijden (op papier) voor ons.

Een centrum met zowel Fischer en Vriends kan echt niet, beide komen dan wel wat kwaliteit te kort. Geen snelheid en verdedigend ook niet best, zeker Fischer niet. Dan is het ook vragen om problemen.

Geplaatst

Sparta gaat het toch nooit redden tegen Emmen. Ik hoop ook dat ze eruit vliegen.

Geplaatst
Sparta gaat het toch nooit redden tegen Emmen. Ik hoop ook dat ze eruit vliegen.

Waarom hoop je dat? Emmen was vandaag belachelijk slecht, als die zo spelen gaat Sparta wel door denk ik.

Geplaatst

Sowieso is die kant van het schema echt drama. Denk dat alle vier de ploegen aan de andere kant van het schema in hun huidige doen wel van Sparta hadden kunnen winnen.

Geplaatst
Zweten geblazen! 12 minuten en Almere schrijft historie. Kom op...

Ik zit echt zwaar gespannen te kijken!

EDIT: op moment van typen wordt het 1-2 voor Almere :D <3

bewerkt door ADG-Vincent

Geplaatst
YESSSSSSS OH MIJN GOD DIT GAAT OOK ECHT GEBEUREN Als je de goaltune van Almere kent, @ADG-Vincent, springt dat direct op in mijn hoofd.

bewerkt door Minuy600

Geplaatst

Dat wordt komend seizoen wel een zware competitie, pff. Wel mooi voor Almere dat ze de finale gehaald hebben.

Geplaatst

On. Ge. Lof. E. Lijk.

Het is over. Dag Roda, hallo Almere. De thuiswedstrijd van de finale wordt hét hoogtepunt van mijn loopbaan als voetbalfan zolang we niet te ruim verliezen. KOMAAN!

Geplaatst

Wat een geweldige play-off dag zeg. Alles erop en eraan. Roda eruit :-D

Overigens Twente, NEC en Roda in de Juup, bizar zeg.

bewerkt door Vitesse88

Geplaatst

Waarom hoop je dat? Emmen was vandaag belachelijk slecht, als die zo spelen gaat Sparta wel door denk ik.

Wordt die belachelijke Advocaat eindelijk eens afgestraft met zijn wangedrag en angsthazen voetbal, lijkt mij een heerlijk einde van zijn carrière. Emmen was thuis natuurlijk wel belachelijk goed tegen NEC. Sowieso een prima ploeg, veel beter dan Dordrecht bijvoorbeeld.

Zonde van Roda wel, nu zal Graafschap wel promoveren. Tom Overtoom, leuke speler waar is die opgeleid?

Geplaatst
Ohja jij was anti-Advocaat. Nvm, niks gevraagd.

Precies ;) Beetje jammer dat nu spelers als Duarte en Spierings hem steeds redden terwijl die de 2 beste voetballers een halfjaar heeft genegeerd want te aanvallend en technisch.

bewerkt door cimbomcu

Geplaatst

Goh baal na de uitschakeling van Roda nog meer van het verlies van vanmiddag. Had je tegen fucking Almere de finale gespeeld en waarschijnlijk gewonnen:mrgy:. Nu maar hopen dat de Superboeren Almere even een pak op de broek geeft. Geweldige club, De Graafschap. Denk dat qua sfeeracties voor de wedstrijd alleen Feyenoord (misschien Ajax? Zie niet echt vaak wat voor de wedstrijd daar eigenlijk) aan hun kan tippen in Nederland. Wat maken die gasten een kunstwerken zeg, vanmiddag ook weer een doek van een meter of 100 over de lange zijde.

bewerkt door Beppu

Geplaatst
Natuurlijk zal het niet makkelijk zijn, maar we hebben al genoeg ervaring in de nacompetitie en altijd overleefd. Bovendien de laatste 4 wedstrijden 3x gewonnen en 1x gelijk. En het spel is echt stukken beter dan voor de winterstop, vaste opstelling. En als je dan kijkt naar ploegen hoog in de Jupiler League....

Ik heb NEC gisteren zien spelen, nou dat is huilen met de pet op. Die redden het misschien niet eens tegen Emmen. En ploegen als De Graafschap, Telstar en MVV zijn ook niet zo sterk dat ze van Roda kunnen winnen. Denk dat dit jaar gewoon hele zwakke nacompetitie is.

En er dan al in de eerste ronde ( voor de eredivisie clubs ) er uit vliegen .

Geplaatst

Ja echt dramatisch hoor. Die uitwedstrijd had je gewoon moeten winnen.

bewerkt door Pino