Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Op een gegeven moment is het ook wel een keer klaar toch bij dat Vitesse? Erg sneu voor de supporters maar dit heeft niks met beleid te maken.

• Antwoorden 2,8k
  • Weergaven 111,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Als die debielen nu al het veld opstormen alsof het klaar is zou je toch eigenlijk hopen dat Groningen er nog eentje in schiet   Nou; dat is snel :p 

• GAE EAGLES
    GAE EAGLES

Kan deze vast gezet worden ??????

Geplaatst
4 minuten geleden zei Arezo:

Op een gegeven moment is het ook wel een keer klaar toch bij dat Vitesse? Erg sneu voor de supporters maar dit heeft niks met beleid te maken.

Want? Vitesse wordt bestraft omdat ze een deadline gemist hebben op 16 uur. Snap sowieso niet dat ze in beroep zijn gegaan.

Het is een shitshow, dat ontken ik niet. Maar de nieuwe ontwikkelingen waarin de STAK de touwtjes in handen neemt is gewoon 1 die positief is voor alles en iedereen. Vitesse wacht nu al ruim een maand op de LC en wat ze doen met de vooringenomen ingetrokken licentie. Werkt ook niet mee.

En iedereen op de socials raaskalt maar dat de stekker eruit moet en halen Agovv, Veendam er etc bij. Sowieso een vergelijking van niks. Vitesse betaald gewoon nog alles netjes en is niet failliet zoals die anderen wel waren. De stekker eruit is echt zo makkelijk roepen, vooral als het niet om je eigen club gaat. Want beeld je in dat het wel om je eigen club gaat.

Geplaatst
Op 8-7-2025 om 13:41 zei Superboeren:

Nee begrijp ik ook niet. Had verwacht dat hij bij RKC ging blijven of anders naar de Eredivisie zou gaan. Bijzondere stap.

Ik heb begrepen dat hij bij Roda het dubbele van bij RKC gaat verdienen. Het bizar dat een club als Roda met dat budget al jaren niet vooruit komt.

bewerkt door Boppah

Geplaatst
1 minuut geleden zei Boppah:

Ik heb begrepen dat hij bij Roda het dubbele van bij RKC gaat verdienen. Het bizar dat een club als Roda met dat budget al jaren niet vooruit komt.

Dat is inderdaad wel bijzonder. Dat dit bij Roda ook opeens kan.

Geplaatst
3 uur geleden zei Vitesse88:

Want? Vitesse wordt bestraft omdat ze een deadline gemist hebben op 16 uur. Snap sowieso niet dat ze in beroep zijn gegaan.

Het is een shitshow, dat ontken ik niet. Maar de nieuwe ontwikkelingen waarin de STAK de touwtjes in handen neemt is gewoon 1 die positief is voor alles en iedereen. Vitesse wacht nu al ruim een maand op de LC en wat ze doen met de vooringenomen ingetrokken licentie. Werkt ook niet mee.

En iedereen op de socials raaskalt maar dat de stekker eruit moet en halen Agovv, Veendam er etc bij. Sowieso een vergelijking van niks. Vitesse betaald gewoon nog alles netjes en is niet failliet zoals die anderen wel waren. De stekker eruit is echt zo makkelijk roepen, vooral als het niet om je eigen club gaat. Want beeld je in dat het wel om je eigen club gaat.

Ik ben het deels met je eens. Maar moet Vitesse niet gewoon gaan saneren en niet achter de zoveelste geldschieter aanlopen?

Het is een vicieuze cirkel omlaag waar Vitesse al jaren inzit. Geldschieter komt, mooie beloften, geldschieter gaat en laat nog grotere problemen na en weer van voren. Dat saneren zal pijn doen, maar je kan dan wel weer een gezonde club opbouwen.

Geplaatst
15 uur geleden zei Boppah:

Ik ben het deels met je eens. Maar moet Vitesse niet gewoon gaan saneren en niet achter de zoveelste geldschieter aanlopen?

Het is een vicieuze cirkel omlaag waar Vitesse al jaren inzit. Geldschieter komt, mooie beloften, geldschieter gaat en laat nog grotere problemen na en weer van voren. Dat saneren zal pijn doen, maar je kan dan wel weer een gezonde club opbouwen.

Ze zijn al flink aan het saneren, sinds vorig jaar al. Begrotingstekort gaat van 6 naar 2,5 miljoen. Verder eens hoor, de STAK moet gaan helpen naar logisch, gezonder en vooral fatsoenlijk beleid. O.a. waarde creëeren op het veld. Ik ga nog wel uit van wat seizoenen kkd, helaas.

Geplaatst
58 minuten geleden zei Vitesse88:

Ze zijn al flink aan het saneren, sinds vorig jaar al. Begrotingstekort gaat van 6 naar 2,5 miljoen. Verder eens hoor, de STAK moet gaan helpen naar logisch, gezonder en vooral fatsoenlijk beleid. O.a. waarde creëeren op het veld. Ik ga nog wel uit van wat seizoenen kkd, helaas.

Dat is dan een stap. Ja dat is het gevolg, maar liever dat dan geen club meer of om de zoveel jaar in spanning moeten zitten.

Geplaatst
Op 8-7-2025 om 13:13 zei Boppah:

Daar baal ik toch wel erg van. Dario was nog in gesprek met RKC.

Ik snap zijn stap naar Roda niet, buiten dat het financieel meer brengt, is Roda nu niet perse een stap vooruit.

Financieel mwah denk niet.

Heb idd ook op X gelezen dat we er blij mee mogen zijn

Geplaatst
4 uur geleden zei MetalMichael:

Vind er wel een verschil in zitten of het de zoveelste luchtfietsers uit het buitenland zijn, of een groep lokale ondernemers. Ik ben nu eerder geneigd om te zeggen, geef het nog een kans.

Ik hoop het voor jullie.

50 minuten geleden zei MarF_RJC:

Financieel mwah denk niet.

Heb idd ook op X gelezen dat we er blij mee mogen zijn

Het zou mij niks verbazen als Roda wel meer betaald dan RKC.

Geplaatst

Vitesse heeft trouwens een jeugdtrainer op straat gezet omdat hij een meisje van 15 benaderd heeft. Creepy voor een vent van 40.

Geplaatst

Potverdikkie, spel is weer op de wagen. Heel benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Voor degenen die de melding nog niet hadden ontvangen: KNVB-licentiecommissie wil de proflicentie van Vitesse weer intrekken.

Geplaatst
49 minuten geleden zei Rogier.:

Potverdikkie, spel is weer op de wagen. Heel benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Voor degenen die de melding nog niet hadden ontvangen: KNVB-licentiecommissie wil de proflicentie van Vitesse weer intrekken.

Die is ingetrokken per morgen. Dit wordt een beroep en eventueel daarna naar de rechter. Dit is nog lang niet voorbij.

Geplaatst

Schijt aan de KNVB. Ze hebben de licentie van Fortuna ook ooit ingetrokken, waarbij ze zich niet aan de eigen spelregels hielden. In hoger beroep ging de KNVB nat en kregen we de licentie terug. Dikke kans dat ze nu ook fouten gemaakt hebben.

Geplaatst

Wat mij wel steekt is dat ze in januari al de licentie wilde afpakken. Waarom is dat niet toen gebeurd? Ja ik weet het wel, de competitie was bezig. We gingen al voor saus naar Arnhem maar achteraf nu nog meer. We zijn wat dat betreft ook voor de gek gehouden. Ze hadden de licentie kunnen intrekken de dag na de laatste pot (begin mei). Nu gebeurd het 2 maanden later. Vitesse heeft er een shitshow van gemaakt maar jemig, de KNVB/LC hadden dit ook compleet anders mogen/kunnen doen. Je weet wel, de bond voor clubs en supporters.

Geplaatst
21 uur geleden zei Wolf_pd:

Vitesse heeft trouwens een jeugdtrainer op straat gezet omdat hij een meisje van 15 benaderd heeft. Creepy voor een vent van 40.

Marc Hocher inderdaad.

toen hij bij Roda speelde heeft hij dit ook gedaan bij meisjes/vrouwen.

22 uur geleden zei Boppah:

Ik hoop het voor jullie.

Het zou mij niks verbazen als Roda wel meer betaald dan RKC.

weet niet wat ze qua salarissen betalen.

Koglin kon ook een beter salaris krijgen en die is naar Helmond.

We gaan het zien.

19 uur geleden zei Nom de Guerre:

Schijt aan de KNVB. Ze hebben de licentie van Fortuna ook ooit ingetrokken, waarbij ze zich niet aan de eigen spelregels hielden. In hoger beroep ging de KNVB nat en kregen we de licentie terug. Dikke kans dat ze nu ook fouten gemaakt hebben.

Klopt ja...

zei Van Praag inderdaad doodleuk dat jullie niet meer bestonden.

Geplaatst
5 uur geleden zei MarF_RJC:

Marc Hocher inderdaad.

toen hij bij Roda speelde heeft hij dit ook gedaan bij meisjes/vrouwen.

Een snelle google en ik lees het inderdaad. Echt, dat soort volk kan ik wel schieten.
Ik heb het zelf meegemaakt bij het vrouwenelftal dat ik keeperstraining gaf (geen voetbal), waarbij de trainer/coach later allerlei meisjes en vrouwen bleek te benaderen. Hij was zo geniepig als wat en speelde het zo dat de meisjes die hij opzocht er niks over durfde te zeggen. Tot er eentje de keus kreeg, uit het team stappen of 'zijn aanvoerster' worden waar dan 'gezamenlijke' taken bij zaten.
Dat wilde ze niet, dus ze stapte uit het team en toen kwam opeens alles eruit.

bewerkt door Wolf_pd

Geplaatst

image.png

Hoeveel zal dit worden denken jullie? dubbele cijfers of zal Anderlecht het rustig aan doen.

Geplaatst
17 uur geleden zei Nom de Guerre:

Plucheplakkende galbak... Dat fragment had ik al min of meer verdrongen.

Sorry haha!

Sloeg idd toen nergens op.

Volgens mij ook nooit excuus aangeboden toch?

13 uur geleden zei Wolf_pd:

Een snelle google en ik lees het inderdaad. Echt, dat soort volk kan ik wel schieten.
Ik heb het zelf meegemaakt bij het vrouwenelftal dat ik keeperstraining gaf (geen voetbal), waarbij de trainer/coach later allerlei meisjes en vrouwen bleek te benaderen. Hij was zo geniepig als wat en speelde het zo dat de meisjes die hij opzocht er niks over durfde te zeggen. Tot er eentje de keus kreeg, uit het team stappen of 'zijn aanvoerster' worden waar dan 'gezamenlijke' taken bij zaten.
Dat wilde ze niet, dus ze stapte uit het team en toen kwam opeens alles eruit.

JA echt een vieze kwal.

Had eens wat negatiefs over hem gepost op FB, kreeg meteen prive bericht haha.

OOk lekker dan, als je zo ene te grazen neemt is hij ook nog slachtoffer.

Geplaatst
43 minuten geleden zei MarF_RJC:

JA echt een vieze kwal.

Had eens wat negatiefs over hem gepost op FB, kreeg meteen prive bericht haha.

OOk lekker dan, als je zo ene te grazen neemt is hij ook nog slachtoffer.

Prettig. Vond hij je te eerlijk?

Zo van, niet doen gek, dan verknal je mijn kans bij de vrouwtjes!

bewerkt door Wolf_pd

Geplaatst
48 minuten geleden zei MarF_RJC:

Sorry haha!

Sloeg idd toen nergens op.

Volgens mij ook nooit excuus aangeboden toch?

Nope. Waarom zou hij ook? Het ging immers "maar" om Fortuna, een clubje in de marge.