Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
7 uur geleden zei MarF_RJC:

MVV-fans halen verhaal in kleedkamer na nieuwe nederlaag: 'Was een statement' | Voetbal | NU.nl

Vraag me dus echt af, hoe komen deze langs de beveiliging.

Ze krijgen in Maastricht dus echt niks geregeld.

Bij Patro stond ik ook op het veld door de spelerstunnel en konden we gewoon op VIP plekken gaan zitten. Vind dat wel top dat het kan maar voor mensen die wel kwaad in de zin hebben is het wel gevaarlijk dat het zo maar kan idd

• Antwoorden 2,8k
  • Weergaven 111,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Als die debielen nu al het veld opstormen alsof het klaar is zou je toch eigenlijk hopen dat Groningen er nog eentje in schiet   Nou; dat is snel :p 

• GAE EAGLES
    GAE EAGLES

Kan deze vast gezet worden ??????

Geplaatst

Gister maar weer eens gezien hoe bedroevend het niveau was van zwel Roda als Emmen.

Wereldredding van onze keeper bij de 1 op 1 situatie.

Daardoor wonnen we deze pot met veel geluk.

Iemand iets gehoord bij Telstar - Ado?

Zouden flink klappen zijn uitgedeeld plus een gewonde?

Als je vanuit Telstar uitvak naar links kijkt, zit 90 min lang een groepje altijd uit te dagen.

Geplaatst
14 minuten geleden zei MarF_RJC:

Gister maar weer eens gezien hoe bedroevend het niveau was van zwel Roda als Emmen.

Als je vanuit Telstar uitvak naar links kijkt, zit 90 min lang een groepje altijd uit te dagen.

Als je op het account kijkt staan meer filmpjes.

Geplaatst
2 uur geleden zei MarF_RJC:

Normaal zit daar 1500 man op de tribune, gaan ineens ook in zichzelf geloven. Treurig gedrag altijd. Het zijn allemaal kleine incidentjes die straks gaan leiden tot wedstrijden zonder uitpubliek. Daar is het echt ergens een keer wachten op.

Geplaatst
9 minuten geleden zei Vitesse88:

Normaal zit daar 1500 man op de tribune, gaan ineens ook in zichzelf geloven. Treurig gedrag altijd. Het zijn allemaal kleine incidentjes die straks gaan leiden tot wedstrijden zonder uitpubliek. Daar is het echt ergens een keer wachten op.

Precies dit ja...

Geplaatst

Zonde dat zo'n net-niet club als Volendam weer promoveert, al was het op basis van dit seizoen natuurlijk vrij onvermijdelijk. Nu maar hopen dat Excelsior niet de tweede promovendus wordt. 

Geplaatst

Heerlijk zeg dat Volendam weer de Eredivisie in gaat (d)

Hopelijk lukt het Dordt nog om 2e te worden.

bewerkt door 007mark

Geplaatst
9 uur geleden zei Urbeto:

Zonde dat zo'n net-niet club als Volendam weer promoveert, al was het op basis van dit seizoen natuurlijk vrij onvermijdelijk. Nu maar hopen dat Excelsior niet de tweede promovendus wordt. 

Ja begrijp dat wel maar heb dat ook met RKC, Almere en Excelsior. Al is RKC wel een steady eredivisie team. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Vitesse88:

Ja begrijp dat wel maar heb dat ook met RKC, Almere en Excelsior. Al is RKC wel een steady eredivisie team. 

RKC en Excelsior zijn typisch twee van die ploegen die prima geleid worden waardoor ze relatief vaak Eredivisie spelen, maar qua statuur en geringe sfeer/achterban hebben ze er mijn inziens precies niets te zoeken. Hetzelfde geldt voor Volendam, al vind ik het verstandige beleid daar met al die chaos omtrent Team Jonk in recente jaren nog wel meevallen. 

Ik zie liever clubs als Cambuur, De Graafschap en ADO terugkeren. Die clubs kennen links- of rechtsom in ieder geval nog een beetje beleving waarmee ze de Eredivisie kleur zouden geven. Zelfde geldt overigens voor Vitesse natuurlijk, maar dat is momenteel uiteraard niet realistisch. 

Geplaatst
5 uur geleden zei Urbeto:

RKC en Excelsior zijn typisch twee van die ploegen die prima geleid worden waardoor ze relatief vaak Eredivisie spelen, maar qua statuur en geringe sfeer/achterban hebben ze er mijn inziens precies niets te zoeken. Hetzelfde geldt voor Volendam, al vind ik het verstandige beleid daar met al die chaos omtrent Team Jonk in recente jaren nog wel meevallen. 

Ik zie liever clubs als Cambuur, De Graafschap en ADO terugkeren. Die clubs kennen links- of rechtsom in ieder geval nog een beetje beleving waarmee ze de Eredivisie kleur zouden geven. Zelfde geldt overigens voor Vitesse natuurlijk, maar dat is momenteel uiteraard niet realistisch. 

Met het hedendaagse beleid bij De Graafschap zullen wij niet snel terug komen ;c Maar voor de Eredivisie zijn FC Volendam en bijv. een Dordrecht/Excelsior qua support natuurlijk geen grote aanwinsten. Maar ja, je krijg wat je verdiend. 

Geplaatst
19 uur geleden zei 007mark:

Heerlijk zeg dat Volendam weer de Eredivisie in gaat (d)

Hopelijk lukt het Dordt nog om 2e te worden.

Dordt heeft toch alleen maar spelers van Feyenoord?

Echt niks in de ere te zoeken.

Geplaatst
4 uur geleden zei MarF_RJC:

Zeker.

Geplaatst
6 uur geleden zei MarF_RJC:

Feyenoord ook, en die staan toch redelijk hoog. 

Geplaatst
21 uur geleden zei MarF_RJC:

Wordt nog spannend met de PO Plaatsen.

Denk zelf dat Roda er naast poept.

Ook niet verdiend dit jaar.

Ah joh, morgen easy puntjes bij ons ;) 

Geplaatst
24 minuten geleden zei MarF_RJC:

Denk ik dus echt niet..

Volle bak bij jullie las ik net..

Netjes!

Hele seizoen al minimaal 15.500k bezoekers. Uitvakken bijna altijd uitverkocht. Alleen bij jullie (dinsdagavond en verplichte buscombi incl 45 min wachttijd na de pot) en Jong Utrecht niet. Cambuur raakt denk ik ook niet vol maar dat op prinsennacht. 500 man zou netjes zijn. 

Ben iig benieuwd morgen. Wel raar dat 2 van zulke ploegen elkaar ontmoeten op kkd niveau. 

Vitesse overigens in beroep tegen de strafpunten van laatst. En ze hebben even flink uitgehaald richting de media en onjuiste info dat non-stop verspreidt wordt. Schrok toen ik het las, gebeurd eigenlijk nooit dat ze zo van zich afslaan. Anyway, seizoen is aftellen. Wel benieuwd wie direct gaat promoveren. Volgens mij binnenkort ADO Cambuur.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Vitesse88:

Hele seizoen al minimaal 15.500k bezoekers. Uitvakken bijna altijd uitverkocht. Alleen bij jullie (dinsdagavond en verplichte buscombi incl 45 min wachttijd na de pot) en Jong Utrecht niet. Cambuur raakt denk ik ook niet vol maar dat op prinsennacht. 500 man zou netjes zijn. 

Ben iig benieuwd morgen. Wel raar dat 2 van zulke ploegen elkaar ontmoeten op kkd niveau. 

Vitesse overigens in beroep tegen de strafpunten van laatst. En ze hebben even flink uitgehaald richting de media en onjuiste info dat non-stop verspreidt wordt. Schrok toen ik het las, gebeurd eigenlijk nooit dat ze zo van zich afslaan. Anyway, seizoen is aftellen. Wel benieuwd wie direct gaat promoveren. Volgens mij binnenkort ADO Cambuur.

haha ja zeg dat!! normaal altijd ERE.

Alleen jammer van de regels die wij hebben gekregen

image.png.a6419e47860682d7270d55fc97dd56fe.png

Daarom boycot ik ook deze uitwedstrijden.

wat een gedoe

Geplaatst

Ik was verrast over Roda. Echt een matige selectie zeg. Die 3e goal was exemplarisch. Vitesse speelde ook best prima, lekker fel. Postma 3 assists als cv, goede pit. Geniet nog steeds wel van die jonge jongens. 

Geplaatst
13 uur geleden zei Vitesse88:

Ik was verrast over Roda. Echt een matige selectie zeg. Die 3e goal was exemplarisch. Vitesse speelde ook best prima, lekker fel. Postma 3 assists als cv, goede pit. Geniet nog steeds wel van die jonge jongens. 

Bij jullie stond een team die ervoor wilde gaan, ook voor de fans natuurlijk.

Kunnen die van ons niet tegenop.