Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
13 uur geleden zei Nom de Guerre:

Spelers die qua salaris en transfersom absoluut nooit haalbaar zijn voor de rest van de competitie (of de meerderheid van de Eredivisie for that matter). Ja, die mag je dan wel als eerste-elftalspeler gaan definiëren, want die horen niet op dat niveau thuis.

Dat mogen Veerman en Muhren ook niet meedoen bij Volendam? Heel moeilijk te definiëren vrees ik.

image.thumb.png.dcea955518b5d8965949d100701fe84f.png

• Antwoorden 2,8k
  • Weergaven 111,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Als die debielen nu al het veld opstormen alsof het klaar is zou je toch eigenlijk hopen dat Groningen er nog eentje in schiet   Nou; dat is snel :p 

• GAE EAGLES
    GAE EAGLES

Kan deze vast gezet worden ??????

Geplaatst
1 uur geleden zei FlyD:

Dat mogen Veerman en Muhren ook niet meedoen bij Volendam? Heel moeilijk te definiëren vrees ik.

Die zijn transfervrij overgestapt naar hun jeugdliefde. Nagalo kostte 7 miljoen, dat is meer dan de complete begroting voor veel clubs. Idem voor Bajraktarevic, Bakayoko en Driouech. Babadi en Land vind ik lastiger, maar ze vallen allemaal niet in dezelfde klasse als die twee van Volendam.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Die zijn transfervrij overgestapt naar hun jeugdliefde. Nagalo kostte 7 miljoen, dat is meer dan de complete begroting voor veel clubs. Idem voor Bajraktarevic, Bakayoko en Driouech. Babadi en Land vind ik lastiger, maar ze vallen allemaal niet in dezelfde klasse als die twee van Volendam.

Transfervrij is niet gratis (ook geen 7miljoen uiteraard). Ik denk dat Veerman en Muhren wel meer verdienen (met hulp van externe geldschieters) dan bv Babadi en Land en mogelijk ook dan Driouech. Blijft moeilijk te reglementeren.

Ik zou al starten met de jong teams altijd op vrijdag (en/of zaterdag) te laten spelen, dat zal een deel oplossen.

Naast de kwestie, maar Nagalo heeft Jong PSV al meer punten gekost dan opgeleverd trouwens. In de opbouw, positioneel en in zijn keuzes echt niet goed. Denk dat geen enkel KKD-team hem sportief gezien zou verkiezen boven Veerman :D

Geplaatst
1 uur geleden zei FlyD:

Transfervrij is niet gratis (ook geen 7miljoen uiteraard). Ik denk dat Veerman en Muhren wel meer verdienen (met hulp van externe geldschieters) dan bv Babadi en Land en mogelijk ook dan Driouech. Blijft moeilijk te reglementeren.

Ik zou al starten met de jong teams altijd op vrijdag (en/of zaterdag) te laten spelen, dat zal een deel oplossen.

Naast de kwestie, maar Nagalo heeft Jong PSV al meer punten gekost dan opgeleverd trouwens. In de opbouw, positioneel en in zijn keuzes echt niet goed. Denk dat geen enkel KKD-team hem sportief gezien zou verkiezen boven Veerman :D

Ik begrijp je punt, die knaap is geen 7 miljoen waard, maar feit is dat hij met die marktwaarde normaliter nooit in die competitie had gespeeld.

Geplaatst

@Titan Wat is jouw mening wat er moet gebeuren in Doetinchem?

Het team wat er nu staat is zo ongemotiveerd door ontevredenheid door onze trainer. Te veel spelers onder contract en vooral, veel te weinig kwaliteit.  

Geplaatst
10 minuten geleden zei Superboeren:

@Titan Wat is jouw mening wat er moet gebeuren in Doetinchem?

Het team wat er nu staat is zo ongemotiveerd door ontevredenheid door onze trainer. Te veel spelers onder contract en vooral, veel te weinig kwaliteit.  

Denk niet dat het aan de trainer ligt maar aan de bestuurlijke besluiten, ook met contractverlengingen en eerder afgesloten clausules. Spreek zo nu en dan met de vader van een van de spelers (eentje die er al vanaf de jeugd zit) en er schijnen echt vervelende jongens bij te lopen nu ze minder spelen of met een contract in hun kop zitten. Dat lost een trainer niet zomaar op, zeker niet op dit niveau.

Voor nu: hopen op een paar leuke potjes in de play-offs en dan een bezem door de selectie. 

Geplaatst
36 minuten geleden zei Titan:

Denk niet dat het aan de trainer ligt maar aan de bestuurlijke besluiten, ook met contractverlengingen en eerder afgesloten clausules. Spreek zo nu en dan met de vader van een van de spelers (eentje die er al vanaf de jeugd zit) en er schijnen echt vervelende jongens bij te lopen nu ze minder spelen of met een contract in hun kop zitten. Dat lost een trainer niet zomaar op, zeker niet op dit niveau.

Voor nu: hopen op een paar leuke potjes in de play-offs en dan een bezem door de selectie. 

Ja dat is ook een groot probleem. Gelukkig lopen er enorm veel contracten af. Er zitten ook een aantal rotte appels tussen waardoor het hele team er last van had. Het schijnt dat Van Gilst totaal met de pet naar gooit, ook op de training. Boort die jongen ons toch mooi 4ton door de neus deze winter. Jammer. 

bewerkt door Superboeren

Geplaatst
2 minuten geleden zei Superboeren:

Ja dat is ook een groot probleem. Gelukkig lopen er enorm veel contracten af. Er zitten ook een aantal rotte appels tussen waardoor het hele team er last van had. Het schijnt dat Van Gilst totaal met de pet naar gooit, ook op de training. Boort die jongen ons toch mooi 4ton door de neus deze winter. Jammer. 

Van Gilst, maar vooral ook Warmerdam toen hij even niet speelde. Verder heb je natuurlijk nog Mahi en El Jebli die zichzelf nog altijd fantastisch vinden maar amper aan spelen toekomen. Najah die weer goed bevriend is met El Jebli. Een aanvoerder wiens contract niet wordt verlengd en het verdedigend ook steeds minder lijkt te gaan boeien. Niet te vergeten die huurlingen waar je geen klote aan hebt op lange termijn en er vooral voor zichzelf staan.

Geplaatst
2 uur geleden zei Titan:

Van Gilst, maar vooral ook Warmerdam toen hij even niet speelde. Verder heb je natuurlijk nog Mahi en El Jebli die zichzelf nog altijd fantastisch vinden maar amper aan spelen toekomen. Najah die weer goed bevriend is met El Jebli. Een aanvoerder wiens contract niet wordt verlengd en het verdedigend ook steeds minder lijkt te gaan boeien. Niet te vergeten die huurlingen waar je geen klote aan hebt op lange termijn en er vooral voor zichzelf staan.

Ja ik vind het goed dat deze jongens allemaal weg gaan. Ofja de meesten in ieder geval in verband met aflopende contracten. En dan mogen Powel en Bogers laten zien waartoe ze in staat zijn. 

Er zou wel een blikje spelers van Quick Boys worden opengetrokken.

bewerkt door Superboeren

Geplaatst

Doei BT 👋🏻

Ze hebben vette acties gehad maar sinds de pot bij ons is het daar wel wat doorgeslagen. Meer een toneelvereniging dan dat ze bezig waren met de wedstrijd. 

Geplaatst

Zeer jammer. Maar er zullen wel weer andere mensen opstaan. Toch altijd vette acties gehad, en ze vinden dat pyro erbij hoort. Dan zal ook wel een reden zijn dat ze stoppen, aangezien er steeds meer tegenwoord op komt.

gracam005.jpg

Geplaatst

Ze hebben heel mooie dingen gedaan waar terecht niets dan lof voor was, maar nu is het een beetje een sneu clubje geworden dat zich te nadrukkelijk af wil zetten tegen de KNVB en elke vorm van overheid. Tijd inderdaad om te stoppen.

Geplaatst

Deze quotes ook uit een artikel:

"‘Europa kent De Graafschap, en dat is volledig te danken aan de prestaties van de supporters.’"

"Brigata Tifosi spreekt niet met de media en dus was niemand bereikbaar voor commentaar."

Die gasten zijn echt in zichzelf gaan geloven. Bij deze aankondiging kan het bestuur van De Graafschap toch ook niet meer doen dan de schouders ophalen en iets enigszins belangrijks doen :-D

Geplaatst
7 uur geleden zei Titan:

Ze hebben heel mooie dingen gedaan waar terecht niets dan lof voor was, maar nu is het een beetje een sneu clubje geworden dat zich te nadrukkelijk af wil zetten tegen de KNVB en elke vorm van overheid. Tijd inderdaad om te stoppen.

Kwam er ook veel tegenstand vanuit de club? Want alleen de knvb, tja daar sta je als groep dan toch boven?

Naja ze hadden eigenlijk sinds Ajax uit (ergens 2011 ofzo) al niet meer mogen bestaan vanuit het ‘ultra’ perspectief gezien. Maar er zal wel een nieuwe groep opstaan, the show must go on he. 

Geplaatst
25 minuten geleden zei Vitesse88:

Kwam er ook veel tegenstand vanuit de club? Want alleen de knvb, tja daar sta je als groep dan toch boven?

Vanuit de ‘gewone’ supporter kwam er sowieso steeds meer kritiek, met name na het toch blijven doorgaan met pyro’s terwijl er al allerlei voorwaardelijke straffen staan en het de club simpelweg geld kost. Hoewel het op bestuurlijk niveau nooit is uitgesproken, denk ik dat men blij is daar met dit nieuws. Uiteindelijk heeft het bestuur zich nooit uitgesproken vóór de BT en zonder protest de straffen voor het gebruik van vuurwerk geaccepteerd. Dat terwijl zo’n groep natuurlijk het liefs ziet dat de club ook fuck you zegt tegen de bond.

Hopen dat ze er met hun ‘afscheid’ geen puinzooi van maken die de club alleen maar schade brengt.

Geplaatst

Maar zoiets (boetes) calculeer je dan toch in? Volgens mij heb ik wel eens gehoord dat ze dat bij Ajax een pot hebben (geen idee of het nog zo is), waar supporters zelf geld inleggen om de boetes te kunnen betalen. 

Geplaatst

Boetes weet ik niet, maar er zijn ook gemiste westrijddaginkomsten als een gedeelte van de tribune dicht moet. Ze hebben het gewoon bij veel supporters uit de familievakken verbruid, opinie is tegen hen gekeerd, vooral toen ze begonnen te zeuren dat er niet genoeg respect kwam vanuit andere supporters.

Geplaatst
16 uur geleden zei bas huijsmans:

Nou Excelsior gaat ook wel weer terug komen naar de Eredivisie. Dit is wel een heerlijke goal van die Donkor

2 uur geleden zei MarF_RJC:

Meer dan verdiend..

Inderdaad, hebben best een leuke ploeg. Heel knap dat ze binnen Rotterdam toch nog jongens uit eigen jeugd kunnen laten doorbreken. Daarnaast ook enkele goede aankopen gedaan. Zal volgend seizoen opnieuw nodig zijn, want er zullen wel enkele jongens (vooral de wingers) vertrekken (naast Hateboer). Het geraamte blijft mogelijk wel en daar kun je wel de Eredivisie mee in (Raatsie, Bronkhorst, Widell, Warmerdam, Zagré, Duijvestijn, Naujoks).

Geplaatst
9 minuten geleden zei FlyD:

daar kun je wel de Eredivisie mee in (Raatsie, Bronkhorst, Widell, Warmerdam, Zagré, Duijvestijn, Naujoks).

@007mark

Geplaatst
23 uur geleden zei bas huijsmans:

Nou Excelsior gaat ook wel weer terug komen naar de Eredivisie. Dit is wel een heerlijke goal van die Donkor

Eerste degradant is al bekend 

Geplaatst
14 uur geleden zei Djurovski:

Eerste degradant is al bekend 

Ja Volendam inderdaad. Die hebben alleen maar oudjes in de selectie waarover ik twijfel of die de Eredivisie aan kunnen. Daarnaast hebben ze ook nog eens totaal geen geld. Kan haast niet goed gaan.

Excelsior heeft wel een prima kern staan hoor. Daarnaast is er ook financieel wel wat mogelijk gok ik met de verkoop van Hateboer en ik denk dat Sanches Fernandes ook wel voor een transfersom weggaat waar Excelsior wat mee kan.

Maar ja je weet natuurlijk nooit wie er precies blijven en hoe er ingekocht gaat worden nee