Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

De playoffs zien er interessant uit voor dit seizoen. Daar zitten een paar mooie clubs tussen, met Roda eigenlijk als meest opvallende afwezige. Die ploeg is helemaal in elkaar gezakt na de winterstop. Zonde. Ik heb niks met Roda, maar qua historie en fans horen ze wel in de Eredivisie thuis. 

• Antwoorden 2,8k
  • Weergaven 111,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Als die debielen nu al het veld opstormen alsof het klaar is zou je toch eigenlijk hopen dat Groningen er nog eentje in schiet   Nou; dat is snel :p 

• GAE EAGLES
    GAE EAGLES

Kan deze vast gezet worden ??????

Geplaatst

Vossebelt, hoe dom kun je zijn? 3-0 achter staan en dan als Suarez een bal uit het doel gaan slaan waardoor je dus je eerste play-off duel mist als aanvoerder.

Geplaatst
58 minuten geleden zei Sophomore:

Historie?, Bestaan nog geen zestig jaar. 

Pas 2x gedegradeerd en jarenlans subtop gespeeld.

Geplaatst

Twente gooit zoals verwacht Pusic er dus per direct uit. Rutten is weer vrij... zou die het gaan doen?

Op 3-5-2019 om 20:09 zei Sophomore:

Historie?, Bestaan nog geen zestig jaar. 

Nja Roda was wel een club die eind jaren negentig en begin deze eeuw een vaste plek had in het linkerrijtje en dikwijls Europees haalde (en goede dingen liet zien). Vind het zelf ook een vreselijke club, maar ben wel van mening dat die ploeg in de Eredivisie hoort. 

Geplaatst

Als jullie het over de jaren negentig van de 19e eeuw hadden, dan zouden jullie een punt hebben qua historie. Toen bestonden ze niet, dus kan totaal niet in zien welk punt jullie willen maken.

Rangers, FC Twente en RB Leipzig hebben ook zat prijzen gepakt, maar hebben ook totaal geen historie. Om mijn punt te verduidelijken. 

bewerkt door Sophomore

Geplaatst
8 uur geleden zei Sophomore:

Als jullie het over de jaren negentig van de 19e eeuw hadden, dan zouden jullie een punt hebben qua historie. Toen bestonden ze niet, dus kan totaal niet in zien welk punt jullie willen maken.

Rangers, FC Twente en RB Leipzig hebben ook zat prijzen gepakt, maar hebben ook totaal geen historie. Om mijn punt te verduidelijken. 

:-D

Geplaatst

9 uur geleden zei Sophomore:

Welke maatstaf hanteer jij voor historie dan? ?

Geplaatst

Vind Soof nou dat HFC, RAP en HVV historisch in de Eredivisie horen en FC Utrecht en FC Groningen niet?

Geplaatst
11 uur geleden zei Lazy:

Welke maatstaf hanteer jij voor historie dan? ?

Opgericht voor de Eerste Wereldoorlog.

Een tijd waarin clubs werden opgericht om arbeiders uit de fabrieken die zijn ontstaan gedurende de industriële revolutie te laten sporten. 

bewerkt door Sophomore

Geplaatst
18 uur geleden zei Sophomore:

Opgericht voor de Eerste Wereldoorlog.

Een tijd waarin clubs werden opgericht om arbeiders uit de fabrieken die zijn ontstaan gedurende de industriële revolutie te laten sporten. 

En waarom heb je dan alleen geschiedenis?

Geplaatst
1 uur geleden zei Pino:

En waarom heb je dan alleen geschiedenis?

Het is een arbitraire definitie die honderd jaar grens, maar ik vind bij het hebben van een geschiedenis van belang dat het concept van de club bekend is bij meerdere generaties mensen en dat er een generatie is die de club heeft gekend die dood zijn. Nogal luguber dat laatste overigens ;c 

bewerkt door Sophomore

Geplaatst

Is het niet zo dat je deze mening hebt omdat anderen die mening niet hebben en je gewoon dwars wilt liggen? 

Geplaatst

Hoe kan het dan dat niemand dit hier heeft? Zijn wij geen voetbalfans? 

Geplaatst
Op 8-5-2019 om 01:08 zei Sophomore:

Twente en Leipzig ben ik met je eens. Maar Rangers niet?  Grootste club man.

Geplaatst
14 uur geleden zei Sophomore:

Het is een arbitraire definitie die honderd jaar grens, maar ik vind bij het hebben van een geschiedenis van belang dat het concept van de club bekend is bij meerdere generaties mensen en dat er een generatie is die de club heeft gekend die dood zijn. Nogal luguber dat laatste overigens ;c 

Maar het ging over historisch in de Eredivisie. En die bestaat pas sinds '56.

Geplaatst
12 uur geleden zei Rossi:
12 uur geleden zei Regis:
Twente en Leipzig ben ik met je eens. Maar Rangers niet?  Grootste club man.

Zal die wel noemen vanwege het faillissement.

Dit ja. Lekker niet intrappen, Soof wil gewoon even "Sevco" kunnen zeggen. Krijgt ie orgasmes van.

Geplaatst

Haha lees het nu pas. Goeie grap PJ, dat worden volle zalen bij je volgende tournee. 

Wat een klap voor NEC zeg. Hadden eerst een enorm enclave van NEC fans op MU, maar lijkt alsof die met de degradatie en masse zijn vertrokken.

Geplaatst

Hoe was dat rood voor Cambuur???? 

Als ik het goed begrijp heeft de scheids rood gegeven vanwege natrappen? Heb de beelden vanuit allerlei hoeken meerdere malen bekeken, maar heb het niet gezien. 

bewerkt door Sophomore