Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
8 minuten geleden zei Sophomore:

Het delen van je frustratie kan soms goed werken. Fijn om te zien dat je het gelezen hebt. 

Ok

• Antwoorden 2,8k
  • Weergaven 111,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Als die debielen nu al het veld opstormen alsof het klaar is zou je toch eigenlijk hopen dat Groningen er nog eentje in schiet   Nou; dat is snel :p 

• GAE EAGLES
    GAE EAGLES

Kan deze vast gezet worden ??????

Geplaatst
12 uur geleden zei Sophomore:

Verdiep mij behoorlijk in de spelregels, lees wekelijks verschillende columns van scheidsrechters, luister er podcasts over etc. dus kan in ieder geval stellen dat ik mijn best doe om op de hoogte te zijn van de spelregels en de toepassing daarvan. Toch kan ik nog steeds niet begrijpen hoe deze beslissing heeft kunnen blijven staan. Zo onrechtvaardig, kan mij daar zo ontzettend boos over maken terwijl ik er totaal niet emotioneel bij betrokken ben. 

Zo vaak dat ik dit gevoel heb. Ook bij kleine beslissing zelfs. Dan kun je wel goed onderscheiden wie het spel wel en niet aanvoelt. Aan de andere kant blijft het mensenwerk en die maken nu eenmaal (soms onverklaarbare) fouten. 

Oja op Pino zou ik niet eens reageren. Bespaar je de moeite.

Geplaatst
37 minuten geleden zei Sophomore:

Fijn om hier zoveel empatische mensen om mij heen te hebben, toch een soort van therapie. 

Doet me deugd.

Geplaatst

Toch heb ik het gevoel dat beide heren een seizoen boven hun kunnen hebben gespeeld. Een beetje een Mart Lieder, Tom Boere verhaal. Ik laat me graag verrassen, als ze maar niet door mijn club worden opgehaald haha!

Geplaatst

Die Dogan is echt een leuk spelertje hoor die kan de Eredivisie echt wel aan.

Geplaatst

Ik zou zowel Dogan als Smeets graag bij Fortuna zien, zeker als Diemers vertrekt. Smeets mag dan wel een Sjeng zijn, maar die gast kan ballen. Samen met Jorrit Smeets centraal en in Dogan zie ik eigenlijk een perfecte #10, die achter een diepe spits (Stokkers?) speelt, met twee spelers hangend op de vleugel (Semedo en ?).

Geplaatst

Houd die Smeets maar in de KKD hoor, straks verspelen we weer een kampioenschap op de laatste speeldag.

Geplaatst

Had wel het idee dat de scheids had voorgenomen om sowieso geen penal te geven. In het laatste half uur een stuk of vijf twijfelgevallen gezien die allemaal ook best gegeven hadden kunnen worden. 

Geplaatst
54 minuten geleden zei Kavinos:

Heeft Fraser het toch weer aardig voor elkaar tegen Oss.

Toptrainer.

Geplaatst
Op 22-5-2019 om 00:00 zei komodo25:

Niet mee eens. Zeker is niet elke club een volksclubs. Clubs als Sparta en Willem II teren toch meer op de elite. Qua sfeeracties steken bepaalde ( volks clubs) zich ook af tegen andere clubs. Inzet en passie worden inderdaad meer gewaardeerd dan goed voetbal. Vind dat ook terecht. Zo'n nederlaag thuis tegen AZ mag best beloont worden met een applaus. Beter dan zo'n wanvertoning dan bij a Emmen. Voetbal is bij mij emotie. 

Wat voor wanvertoning heb je het over? Als je het over de sfeer hebt, zit je wel goed mis. Die was echt uitstekend dit seizoen. 

Geplaatst
3 uur geleden zei Elsjorro1990:

Wat voor wanvertoning heb je het over? Als je het over de sfeer hebt, zit je wel goed mis. Die was echt uitstekend dit seizoen. 

Spel van Groningen die wedstrijd 

Geplaatst
Haha wat een ontknoping [emoji3] Thomas Verheydt domste speler aller tijden.
Wel hét voorbeeld dat je er geen klote van hoeft te kunnen om prof te worden. Voorbeeld voor veel jongeren dus dat alles mogelijk is.
Geplaatst
1 minuut geleden zei Kavinos:

Absoluut! Gewoon gedaan wat hij moest doen bij aanstelling: promoveren. Grote trainer.

Feyenoord heeft zitten slapen.