Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[FM 07] Seizoen 2018-2019 Barca Barca!

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Sinds jaar en dag is Mokum mijn plek en de club naar mijn hart en dat zal altijd zo blijven. Deze woorden sprak ik uit tijdens mijn gesprek met John Jaakke die mij een 2-jarig contract aanbood om AFC Ajax naar het kampioenschap te leiden. Opzich moet dat een reeele doelstelling zijn met deze selectie:

Selectie Ajax 2006-2007

selectievq9.jpg

Ik vond dat we wel te weinig spelers hadden voor ons aanvallende spel wat we moesten gaan spelen en besloot een aantal talenten en ervaren spelers te kopen voor relatief weinig geld.

transfersinsw8.jpg

Millan: Het 14-jarige wonderkind mag zich over 2 jaar gaan voegen bij het eerste elftal en mag gaan wennen aan de Nederlandse speelstijl. Krijgt meteen een contract voor 2 seizoenen met een optie op een extra seizoen.

Luizinho: Is gehaald voor de breedte en mag zich gaan storten op een ware strijd met Roger,Perez en bijvoorbeeld Babel.

Sunny: Deze Nigeriaanse jongen is een talent wat zich zoiezo gaat voegen bij ons jeugdelftal.

Johnson: Gescout door mezelf,vond hem opvallend goed spelen in een cupwedstrijd van zijn oude ploeg. Word het iets of helemaal niets?

Zonneveld: Zal de strijd linksachterin aangaan met Emanuelson. Zeer gedreven jongen die al benaderd is door Van Basten.

Legear: Gehaald omdat we op rechts te weinig back-ups hadden. Met alleen De Mul win je geen Champions League.

Siani: Een leuk talent weggeplukt van de jeugd van Anderlecht en dat voor slechts €180.000. Ze zullen er later spijt van krijgen ben ik bang.

• Antwoorden 264
  • Weergaven 859
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Sinds jaar en dag is Mokum mijn plek en de club naar mijn hart en dat zal altijd zo blijven. Deze woorden sprak ik uit tijdens mijn gesprek met John Jaakke die mij een 2-jarig contract aanbood om AFC Ajax naar het kampioenschap te leiden. Opzich moet dat een reeele doelstelling zijn met deze selectie:

Selectie Ajax 2006-2007

selectievq9.jpg

Ik vond dat we wel te weinig spelers hadden voor ons aanvallende spel wat we moesten gaan spelen en besloot een aantal talenten en ervaren spelers te kopen voor relatief weinig geld.

transfersinsw8.jpg

Millan: Het 14-jarige wonderkind mag zich over 2 jaar gaan voegen bij het eerste elftal en mag gaan wennen aan de Nederlandse speelstijl. Krijgt meteen een contract voor 2 seizoenen met een optie op een extra seizoen.

Luizinho: Is gehaald voor de breedte en mag zich gaan storten op een ware strijd met Roger,Perez en bijvoorbeeld Babel.

Sunny: Deze Nigeriaanse jongen is een talent wat zich zoiezo gaat voegen bij ons jeugdelftal.

Johnson: Gescout door mezelf,vond hem opvallend goed spelen in een cupwedstrijd van zijn oude ploeg. Word het iets of helemaal niets?

Zonneveld: Zal de strijd linksachterin aangaan met Emanuelson. Zeer gedreven jongen die al benaderd is door Van Basten.

Legear: Gehaald omdat we op rechts te weinig back-ups hadden. Met alleen De Mul win je geen Champions League.

Siani: Een leuk talent weggeplukt van de jeugd van Anderlecht en dat voor slechts €180.000. Ze zullen er later spijt van krijgen ben ik bang.

Geplaatst
  • Auteur

Re: [FM 07] Ajax mijn club..

Mitea Bedankt!

transfersoutvu5.jpg

1985412082_1999998361_Mitea02_pro_192180.jpg

Na 3 seizoenen in Amsterdam gespeeld te hebben, heeft het Ajax bestuur in overleg met Mitea besloten dat het geboden bedrag van Palermo genoeg was om helaas afscheid van elkaar te nemen. Mitea kon de druk bij Ajax helaas niet meer aan en vanwege zijn blessures besloot hij zijn heil ergens anders te zoeken.

Hopelijk komt Nicolas over een aantal jaar weer eens een bezoekje brengen aan de Arena om daar zijn carriere af te sluiten.

Uitgeleende Spelers:

loansoutjc4.jpg

Vermeer: Zou bij ons waarschijnlijk weinig speeltijd opdoen dit seizoen en mag zijn wedstrijdjes gaan meepikken in de Jupiler League.

Sarpong: Geldt hetzelfde voor als bij Vermeer.

Geplaatst
  • Auteur

1ste Seizoenshelft 2006-2007

Het seizoen begon zeer slecht om het zo maar te zeggen. Na amper 2 wedstrijden moest Huntelaar tegen RKC uitvallen en zou zeker meer 4 maanden aan de kant blijven zitten. Natuurlijk is dit de kans voor onze nieuwe aankopen zichzelf te bewijzen maar toch had ik Huntelaar liever opgesteld vanwege zijn scoringsvermogen. Afijn Manucharyan pakte veel goals en wedstrijden mee en dat tot grote vreugde van het bestuur. Opvallend is is dat we in de competitie 0 keer verloren maar vaak gelijkspeelde. De topwedstrijden tegen PSV en Feyenoord hadden gewonnen moeten worden, maar we bleven tegen beide clubs steken op een magere draw.

Uitslagen Competitie

comp1nf2.jpg

comp2sb6.jpg

comp3qt2.jpg

comp4uu9.jpg

comp5fg0.jpg

comp6td0.jpg

comp7jt2.jpg

Stand

standwc1.jpg

Europees avontuur

Onze doelstelling was kwalificeren voor de Champions League. We werden uitgeloot tegen Standard Luik. Zeker geen gemakkelijke opgave. We konden de slechtste clubs uit Estland etc treffen maar we kregen dus andere koek. We begonnen thuis:

kwaliwedstrijd1ul3.jpg

Een matige overwinning terwijl we vele malen sterker waren als onze Belgische vrienden. Gelukkig voor ons bleef het bij 2-1 en konden we het in Luik af gaan maken.

kwali2aq0.jpg

Met mijn nieuwe tactiek gebaseerd op de counter en vleugels begonnen we erg degelijk aan het uitduel. Net na rust kwamen de Belgen op gelijke hoogte maar door een kopbal van Stam was de wedstrijd gespeeld en mogen we ons opmaken voor een Champions League poule met:

FC Barcelona

AEK Athene

Ruzomberok

AFC Ajax

We werden natuurlijk netjes 2de achter Baca, al moeten we nog wel 1 match spelen die tegen AEK. Tegen Barca verloren we 2 keer nipt. 2-1 en 1-0 door een late goal van Ronaldinho. Hopelijk kunnen we wat rondjes meedraaien en onze financien spekken.

cl1rk0.jpg

cl2hk7.jpg

Geplaatst
  • Auteur

2de Seizoenshelft 2006-2007

We stonden in de winterstop bovenaan en dat voelde goed heel goed zelfs. Ik kon helaas niet beschikken over Huntelaar die weer geblesseerd was en besloot maar weer eens een kijkje te gaan nemen op de transfermarkt. Onderstaande spelers mochten zich vanaf nu Ajacied noemen:

spelerspa3.jpg

Vitti: Gaat de strijd aan met Huntelaar,Rosenberg en bijvoorbeeld Millan die over een aantal jaar in de basis zal komen te staan als hij zo blijft trainen tenminste.

Schijvenaars: Ex PSV-er die speeltijd wou en dat krijgt hij bij ons in Ajax 2, mag zich gaan bewijzen en krijgt daar 2 jaar voor.

Genro: Alweer een extra spits die gehaald is om door te verkopen voor meer geld.

Drie spitsen gekocht en er komen nog 2 spelers vanaf 1 juli onze kern versterken namelijk: Lorenzo Davids en Borriello van Milan. We wensen ze alvast het beste.

Beker

De KNVB-beker is een extraatje voor als we ons eventueel niet zouden kwalificeren voor Europees voetbal. Zo benader ik dit soort wedstrijdjes, je laat je halve B-elftal aantreden tegen FC Genemuiden ofzo. Eigenlijk weinig aan maargoed het is verplichte kost dus ook wij moesten beginnen aan de beker...

beker4xk8.jpg

Nadat we in de 3de ronde Sparta met 3-1 hadden verslagen kregen we nu NAC thuis. NAC was op dat moment bezig met een indrukwekkende lijst aan overwinningen en gelukkig stopte wij ze af door in de 78ste minuut de wedstrijd op slot te gooien.

beker5wk9.jpg

Inmiddels aanbeland bij de kwartfinale troffen we ons eigen 2de elftal. Opvallende man aan Ajax 2 kant was Jelle Schijvenaars die opvallend zijn best deed. We wonnen maar tenauwernood door in blessuretijd op conditie de wedstrijd naar ons toe te trekken.

beker6zr9.jpg

Heerenveen thuis normaal appeltje eitje maar de Friezen speelde als god vandaag en speelde ons compleet van de mat. Een catastrofale fout van Emanuelson was dus fataal voor ons.

Competitie:

De tweede helft van de competitie had af en toe haperingen. Zo verloren we terecht van ADO Den Haag en speelden we gelijk tegen Excelsior. Uiteindelijk konden we tegen Feyenoord in eigen huis het landskampioenschap bemachtigen en dat deden we ook. AFC Ajax eindelijk weer eens kampioen van Nederland!

comp1sl3.jpg

comp2xh4.jpg

comp3yq6.jpg

comp4qb5.jpg

comp5us5.jpg

comp6om7.jpg

eindstandfo3.jpg

Champions League:

Nadat we de poulefase door waren gekomen hadden we meteen de zwaarste opgave namelijk Chelsea uitschakelen, nadat we thuis met 2-3 verloren kregen we uit voetballes en verloren terecht met 3-0 Achja misschien volgend seizoen beter in Europa.

contractcl1.jpg

Beste Spelers en Topscoorders:

ratingseo1.jpg

topscorerswe9.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 2007-2008 Transfers

Na een heerlijk seizoen als trainer van Ajax is het weer tijd voor het aankomende seizoen. Wie gaat er dit keer met het kampioenschap vandoor of met de beker? We zullen het vanzelf gaan zien. Een ding is zeker, Ajax heeft een hoop potentiele topspelers aangetrokken en hebben helaas ook afscheid moeten nemen van de beste spits van het afgelopen seizoen:

width=650 height=218http://img206.imageshack.us/img206/6329/rosenbergrw1.jpg[/img]

Rosenberg kreeg zoveel aanbiedingen dat we hem lieten gaan. We hebben genoeg goede vervangers voor deze wereldspits, mannen als Vitti,Millan en bijvoorbeeld Genro. We hopen dat Marcus het naar zijn zin zal hebben in Engeland en wensen hem het beste voor de toekomst.

Inkomende Transfers:

We verkochten vrij weinig spelers en lieten veel 2de rangs spelers zichzelf verhuren aan onze sattelietclubs. Hopelijk melden zich nog wat clubs voor onze spelers die op de transferlijst staan.

width=632 height=140http://img57.imageshack.us/img57/7092/transfersinid0.jpg[/img]

Rafinha: De duurste maar wel grootste aankoop van het seizoen. De Brazilliaanse vleugelverdediger koos uiteindelijk voor onze ploeg, dat tot tevredenheid van mijzelf. Zal zich moeten bewijzen en het gevecht moeten aangaan met Grygera en Ogararu.

Borriello: 25-jarige Italiaanse spits die gratis naar ons mocht komen. Zal veel speeltijd krijgen in het tweede elftal en indien nodig af en toe zijn wedstrijdjes meepikken in het eerste.

Davids: Niemand had het verwacht maar toch is het gebeurd. Aja koopt een speler van Feyenoord en nog wel een van de grootste talenten van Feyenoord. Deze jongen moet er over 2 jaar staan.

Roorda: Gehaald als 3de keeper achter Gentenaar(1) en Stekelenburg(2).

Jonckheere: Een groot talent uit Belgie die zijn opwachting zal maken in het tweede elftal en zich moet gaan bewijzen.

Colpaert: Alweer een talent uit Belgie, hopelijk gaat Ajax hem bevallen.

Uitgaande Transfers:

width=642 height=199http://img87.imageshack.us/img87/8285/transfersoutne4.jpg[/img]

De Mul: Past niet in mijn systeem en werd te licht bevonden, mocht gratis vertrekken.

Van der Kolk t/m Boerrigter: 3de rangs spelers

Perez: Helaas moest onze showmaster ook weg, werd te oud en Hertha BSC had nog wat geld voor hem over.

Rosenberg: Zie bovenin

Uitgeleende Spelers:

width=650 height=119http://img234.imageshack.us/img234/4503/loansoutib0.jpg[/img]

Sarpong: Gaat lekker ballen bij Fortuna en hopelijk gaat het hem bevallen.

Vermaelen: Zal er een jaartje tussenuit gaan ivm de komst van Rafinha. Zal te weinig speeltijd krijgen en mag het gaan proberen bij onze sattelietclub uit Spanje.

Gabri: Kregen we niet verkocht hopelijk volgend seizoen.

Thompson: Aangekocht talent die ervaring op gaat doen.

Krohn-Deli: Past totaal niet in mijn manier van het spel. Zal mogen vertrekken.

Doelstellingen 2007-2008:

*Kampioen worden

*Halve Finale beker behalen

*Europees overwinteren

Next Update: Selectie en eerste helft van het seizoen

Geplaatst
  • Auteur

Dennis Gentenaar Diepteinterview

Dennis Gentenaar een fantastische doelman die na een seizoen Dortmund terug naar Nederland is gekeert om 2de keeper te worden van AFC Ajax. Het pakte goed uit met de komst van Wesley Hendrick en hij mag zich nu officieel 1ste doelman noemen van de Mokumse club. Een klein interview met deze bescheiden keeper:

J=Journalist

D=Dennis

J: Dennis, je bent hierheen gekomen om als bankzitter je brood te verdienen maar je staat nu toch maar mooi onder de lat. Een verrassing?

D: Een verrassing niet zozeer, als je continue je best doet valt een trainer dat op. Daarbij maakte Maarten wat missers waardoor ik mijn kans heb gepakt.

J: Terug in Nederland herpakte je jezelf goed, toch blij met de terugkeer naar je vaderland?

D: Jazeker, ik heb het wel naar mijn zin gehad in Duitsland hoor maar kreeg er te weinig speeltijd en daarbij is de omgang met spelers daar een stukkie anders als hier in Nederland.

J: En wat moet ik daaronder verstaan?

D: Het enthousiastme van de Duitsers is er elke match, hier in Nederland worden ze pas gek met een EK of WK dat is het grote verschil. Duitsland is een voetbalgekte.

J: Je bent nu 31, hoelang verwacht je nog keeper te zijn in ieder geval van Ajax?

D: Ik hoop zoiezo nog 2 seizoenen met dit seizoen erbij genomen, maar zeg nooit nooit het kan goed zijn dat ik nog bij ga tekenen. Zolang ik plezier in het spelletje beleef vind ik alles best.

J: Dennis hartstikke bedankt dat je even tijd voor ons nam. We wensen je heel veel succes aankomend seizoen.

D: Bedankt en tot ziens!

Geplaatst

Wow, wat een lappen tekst, maar goed gedaan! Mooi weergegeven :)

Geplaatst
  • Auteur

Dit had ik al staan op een ander forum vandaar. Thanks voor je reply :thumb:

Geplaatst

Die Genternaar vind ik wel zo'n kwibus in FM. Net als Stekelenburg en Vermeer overigens. Ik vind Gomes underrated in het spel, anders zou ik hem halen..

ps. Vraag eens extra transfergeld (als je dit nog niet hebt gedaan) aan je bestuur.

Geplaatst
  • Auteur

Die Genternaar vind ik wel zo'n kwibus in FM. Net als Stekelenburg en Vermeer overigens. Ik vind Gomes underrated in het spel, anders zou ik hem halen..

ps. Vraag eens extra transfergeld (als je dit nog niet hebt gedaan) aan je bestuur.

Niet nodig, ik heb nu 25 miljoen transferbudget, ze kwamen er vanzelf mee. Daarbij koop ik niet alleen maar de topspelers uit FM maar probeer ook met de iets wat mindere goden een uberseizoen neer te zetten en Nederlanders horen bij een club als Ajax vind ik.

Geplaatst
  • Auteur

1ste Seizoenshelft 2007-2008

Het jaar waarin we onze titel moeten gaan verdedigen al zal dat wel moeilijk gaan worden aangezien elke club zich goed versterkt heeft en FC Den Bosch maar liefst 12 nieuwe spelers aankocht. Het werd een komen en gaan van nieuwe jongens waarin wij de potentie zagen of juist niet. De selectie was rond en met deze jongens gaan we het dit seizoen proberen. (sommige staan in het 2de of jeugdelftal).

selectiesl5.jpg

De competitie zou zwaarder worden als tevoren, ook omdat veel spelers zich DIT seizoen moeten bewijzen willen ze blijven. Ter voorbereiding op het seizoen speelt de kampioen zoals gewoonlijk de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tegen de bekerwinnaar en dit jaar kregen we PSV op bezoek:

jcsyk0.jpg

Het ging simpeler als gedacht. PSV had totaal niets in te brengen en Farfan mocht het einde van de wedstrijd nieteens meemaken na zijn kopstoot tegen Stam.

Competitie

In de competitie vonden we onze draai vrij snel en boekten relatief gemakkelijke zeges bij Vitesse,Heracles en AZ. Toch lieten we punten liggen tegen bijvoorbeeld Heerenveen en FC Twente. Uiteindelijk herpakten we onszelf door onze grote concurrenten in een rechtstreeks duel te overmeesteren ( Feyenoord 2-0 en PSV 3-1). Na 19 wedstrijden staan we op de 2de plek maar ik denk zelf en de jongens denken dat ook dat we gewoon weer kampioen zullen gaan worden met onze nieuwe stijl van spelen. We hopen het beste!

comp1jx1.jpg

comp2zq7.jpg

comp3lr1.jpg

comp4zl6.jpg

comp5ty9.jpg

comp6nt1.jpg

comp7jt5.jpg

comp8nl4.jpg

standqi3.jpg

Champions League

Dit jaar kregen we op papier weer een simpele loting en slechts 1 zware tegenstander namelijk AC Milan. De overige 2 waren Braga en Steaua. Doelstelling was Europees overwinteren en deze missies werd vrij vlotjes behaald al deed de nederlaag tegen AC Mlan wel pijn, vooral omdat de uitslag best groot was en deze nog groter kon zijn maar we hielden de schade beperkt.

clcw4.jpg

Steaua stelt niet veel voor in Europa op dit moment, 6-1 was nog redelijk we kregen kans na kans na kans maargoed 3 belangrijke punten in de tas.

cl2du8.jpg

Geen schande om van Milan te verliezen maar op deze manier is wel heel erg. Een rode kaart en uiteindelijk een eredoelpunt dat is de conclusie van deze match.

cl3eo2.jpg

Uit tegen Braga moesten we natuurlijk de 3 punter maken aangezien we minimaal 2de wilden worden in onze poule om Europees te overwinteren. Dit deden we dan ook zeer gemakkelijk.

cl4oj6.jpg

We kregen Braga dit keer op visite en moesten weer de 3 punten pakken om bijna zeker te zijn van een 2de ronde plek CL. Maar liefst 4 keer werd er de rode kaart getrokken door de scheidsrechter, een recordaantal sinds ik bij Ajax werk. Braga stortte als een kaartenhuis in elkaar en eigenlijk zonde dat we daar weinig gebruik van hebben gemaakt.

cl5ya8.jpg

Saaie wedstrijd en 3 punten. Simpel toch?

cl6mg1.jpg

Milan thuis was de laatste test voor de 2de ronde. We speelde degelijk en creeerden zowaar kansen tegen onze Italiaanse vrienden. Milan speelde weer eens aanvallend en dat had ik lang niet meer gezien van een club uit Italie. Nadat ze rood kregen speelden ze wel met 8 verdediger maargoed 0-0 is prima.

Beker

De beker een saai tournooi met kutprijzen. Dat is mijn mening en altijd zo geweest. In Engeland is de FA Cup leuker maar ik werk bij Ajax dus moet ik het doen met de Gatorade Cup of hoe het nu weer heet.

beker1lg2.jpg

Onze 1 na grootste zege van het seizoen was tegen EVV voor de beker 0-9. Dit kwam mede door een vroege rode kaart van een van hun spelers. Achja Bas Roorda begon dit keer onder de lat en pikte zo zijn eerste minuten mee als 3de keeper van Ajax. De loting voor de 4de ronde was goed we mochten naar Nijmegen toe naar NEC.

beker2wf3.jpg

Het lijkt op een overdreven uitslag maar we waren zeker zes klasses beter als NEC alleen gaven we ze in het laatste kwartier teveel ruimte waardoor ze nog 3 maal doel troffen. Toch iets waar we aan moeten gaan werken. Loting kwartfinale: FC Den Bosch UIT.

Next Update:

*Worden we weer kampioen?

*Vertrekt Huntelaar?

*Stopt Japie?

Geplaatst

ziet er goed uit :thumb: screentje van Sinclair, vind hem namelijk in mijn games niet van het niveau Ajax, niet eens van het niveau Fortuna Sittard :cab:

Geplaatst

Goed weergegeven :)

Geplaatst

Ga zo door, ga deze wel volgen denk ik.

Geplaatst
  • Auteur

ziet er goed uit :thumb: screentje van Sinclair, vind hem namelijk in mijn games niet van het niveau Ajax, niet eens van het niveau Fortuna Sittard :cab:

Hierzo:

sinclairdk9.jpg

Moet nog veel leren die Sinclair ;)

Geplaatst

ziet er allemaal heel goed uit (Y)

en die sinclair.. die word egt te vet in mijn spel ;)

in mijn spel ben ik "go on a holiday"een nachtje geweest

en in 2014 is die man egt te ernstig bij AS Roma!!! :D dus houden zou ik zeggen!

verder ga vooral zo door :thumb:

Geplaatst

In het 1e seizoen goed gepresteerd door kampioen te worden!! En 2e seizoen gaat ook niet slecht!!

Ga zoo door

Geplaatst

nou ben ik geen ajax fan, maar dit kun je natuurlijk kwijlend lezen! super in elkaar gezet, verveelt geen moment! toppie!

Geplaatst
  • Auteur

nou ben ik geen ajax fan, maar dit kun je natuurlijk kwijlend lezen! super in elkaar gezet, verveelt geen moment! toppie!

Thanks voor deze lieve reply :D

Geplaatst
  • Auteur

Tijd om gedag te zeggen...

Na een turbelent seizoen moet ik helaas mijn verlies verwerken. Ik stap op als manager van AFC Ajax. Waarom? Zeer simpel, we hebben als team de laatste tijd ondermaats gepresteerd en vooral Europees waar we weer Chelsea troffen kwamen we niet aan de bak. Er zit potentie genoeg in deze jongens maar ik zal mijn heil ergens anders moeten zoeken. Ook kreeg ik enkele weken geleden te horen dat Japie ermee stopt en daarmee stopt een van Nederlands beste verdedigers aller tijden. Ikzelf ben al op zoek naar een andere club hopelijk een club die smachtend op mij zit te wachten al zal die voorlopig lastig te vinden zijn denk ik zo.

ontslagbu7.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Venire sul bari siamo il migliore!

Na 2 leuke seizoenen bij AFC Ajax werd het tijd voor een nieuwe club. Ditkeer geen club uit Nederland helaas maar wel een uit de Serie B van Italie namelijk Bari. Ze bestaan dit jaar 100 jaar en dat word dus tijd voor een feestje. Het bestuur verwacht lijfsbehoud in de Serie B en daar gaan we dus ook voor. Klein smetje op dit alles is dat er geen transferbudget is voor de club om talentvolle spelers binnen te loodsen. Maargoed we zullen zien wat we kunnen doen met hetgeen waar we over beschikken.

bari1dq8.jpg

bari2zg0.jpg

Ik zal zoiezo dit seizoen afmaken en daarna zzal de technische staf in overleg met mijzelf bekijken of contractverlenging ter sprake is.

Next Update:

*Selectie

*Eerste wedstrijden

Geplaatst

Re: [FM 07] Venire sul bari siamo il migliore!

Bari is een mooi club hoor...

Ben benieuwd of je ze terug naar de Serie A kan brengen...

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]