Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[FM 07] Seizoen 2018-2019 Barca Barca!

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hulde voor deze novelle !!

Prachtige carriere, dit lees ik graag

Ik ga nu ook een carriere starten en een novelle schrijven, de inspiratie heb ik uiteraard uit deze novelle :)

• Antwoorden 264
  • Weergaven 858
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Dikke proficiat met je verdiende sticky en schijnwerper !!

Ga zo verder in ieder geval

Geplaatst
gefeliciteerd met je sticky... tog wel raar barca in 2019 :P zonder eto'o en de rest

Ze worden ook ooit oud, of uit de vorm te raken he :checkit: :D

Trouwens mag ik een screentje van De guzman?

Geplaatst
is Atletico zo goed bij jouw! :|

Zou ik een screentje van hun team mogen?

b.v.d.

Ja, die zou ik ook wel willen

Geplaatst

Heerlijke novelle ! ;)

En gefeliciteerd met je sticky :checkit:

Screentje Pique aub.

Geplaatst

Die Bendter zit bij mij bij brugge, speelde maar 4 wedstrijden voor PSV in het seizoen ervoor toch een gek idee.

Geplaatst

Erg leuk verhaal jammer dat je nergens echt lang genoeg bent blijven zitten om ergens wat op te bouwen.

Geplaatst

Welkom op het forum, stel je a.u.b. voor in het welkom gedeelte, en ja, miss weer tijd voor een update?

Geplaatst
  • Auteur

Ey mensen ik ben er weer eens een keer. Ik ben sinds kort samenwonend met mijn vriendin en dat ging eventjes voor. Toch zijn de FM kriebels weer naar boven gekomen en ben ik weer druk bezig met FM'en. Als het goed is moet ik nog ergens de savegame hebben van deze novelle maar weet het niet zeker. Als ik hem vind ga ik gewoon weer verder zoniet starten we toch een nieuwe! Allemaal hartstikke bedankt voor de reacties en we spreken elkaar weer :m:

Geplaatst
Ik ben sinds kort samenwonend met mijn vriendin en dat ging eventjes voor. QUOTE]

Dat kan ik begrijpen:checkit: 8)

Geplaatst

Je vriendin is belangrijker, dat is gewoon te begrijpen voor de meeste hoop ik toch en ik hoop dat je je savegame van Barca nog hebt man, dat zou wel heel erg leuk zijn. Je was al een behoorlijk eind en anders ga je proberen met een zelfde novelle net zover te komen.

Geplaatst
  • Auteur
Je vriendin is belangrijker, dat is gewoon te begrijpen voor de meeste hoop ik toch en ik hoop dat je je savegame van Barca nog hebt man, dat zou wel heel erg leuk zijn. Je was al een behoorlijk eind en anders ga je proberen met een zelfde novelle net zover te komen.

Indd zie novellebundel ben al met een nieuwe bezig voor de zekerheid :checkit:

Geplaatst

Ik hoop ook dat je hem nog kan oppaken, naar mijn mening de beste novele op dit forum ooit. Respect!!

Geplaatst

juist eens deze Volledige novelle geleze en ik moet zegen dit is pure ownage! Bestaat die download nog van je save game?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]