Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[FM 07] Seizoen 2018-2019 Barca Barca!

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Re: [FM 07] Venire sul bari siamo il migliore!

Wat is dit nu weer? Word er schijtziek van in elke FM zit wel een foutmelding nu dit weer:

foutdn5.jpg

• Antwoorden 264
  • Weergaven 855
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Alweer benadert...

Ik werk nu 3 maanden voor Bari en we zijn veilig voor komend seizoen wat betreft degradatie. De club zal worden verkocht aan een stel investeerders en er komt gewoonweg 0,0 euro vrij om spelers te kopen. Nadat bekend was geworden dat we veilig waren en het seizoen konden uitvoetballen stapte ik op als trainer van Bari. Na enkele dagen meldde zich een zeer intressante club voor mij namelijk Brondby:

brondbypb7.jpg

Geplaatst

Brondby vind ik persoonlijnk niks, maare veel succes!

Geplaatst
  • Auteur

De laatste 5

Eenmaal aangenomen bij Brondby had ik de taak de Beker te winnen en proberen Europees voetbal te behalen. Ik slaagde in mijn missie en won overtuigend de beker met 3-0. We konden zelfs nog kampioen worden als we Kobenhavn versloegen in onze laatste match maar we gingen roemloos ten onder 4-1. Uiteindelijk een mooie tweede plek en aankomend seizoen gaan we ons zeer zeker versterken op verschillende plekken want kwalitatief kan het vele malen beter.

eindstandyp1.jpg

uitslagengp3.jpg

Next Update:

*Wat zijn de doelstellingen voor aankomend seizoen?

*Selectie+Voorbereiding

*1ste seizoenshelft

Geplaatst
  • Auteur

1ste Seizoenshelft 2008-2009 Brondby

Een nieuw team en een nieuw seizoen stonden voor de deur. Het doel van dit jaar was Europees voetbal weer proberen te halen en bouwen aan een nieuw team. Met een transferbudget van amper €1,5 miljoen vallen de topspelers af. Toch heb ik een aantal goede spelers kunnen aantrekken die kunnen uitgroeien tot volwaardig international. Tijdens mijn seizoen bij Brondby werd ik ook benadert door het Nederlands Elftal dat gelegen zat om een trainer aangezien ze op het EK zo slecht presteerde dat Van Basten geen kans meer kreeg van de KNVB. Op dit moment ben ik dus trainer en bondscoach. Natuurlijk ga ik met het Nederlands Elftal onszelf proberen te kwalificeren voor het WK 2010 en dat moet zeker gaan lukken met deze kern van spelers. Hieronder alvast de gespeelde wedstrijden onder mijn leiding van het Nederlands Elftal:

nl1jz5.jpg

Drie simpele overwinningen tegen simpele tegenstanders, belangrijker is is dat we bovenaan in de poule staan.

De Competitie:

Zoals we weten krijgen we 1 lastige klant en dat is Kobenhavn. Sinds mijn aantreden als trainer hebben we nog nooit van ze gewonnen en dat stinkt mij wel een beetje. Tijd voor verjonging in het team met een aantal leuke aankopen:

transfersinpf8.jpg

Lenilson: De topaankoop van het seizoen. Hij kostte ons 1,2 miljoen maar dat is hij dubbel en dwars waard. Zal elke wedstrijd spelen.

Van Binsbergen: Back-up keeper, zal zich in de toekomst in de kijker mogen en moeten spelen.

Facenna: Verdediger met talent en die zochten we juist.

Davids: Back-up verdediger zal af en toe zijn minuten meepakken.

Voss: Redelijke aanvallende middenvelder die 2 jaar krijgt om zich te bewijzen.

De Troetsel: De Belgische van Bommel misschien?

Nu er spelers gekomen zijn moesten er natuurlijk ook een aantal weg. De spelers die vertrokken waren allemaal onnodig en drukte de kosten niet bepaald:

transfersoutgm0.jpg

Selectie 2008-2009

selectiemk3.jpg

Competitie Uitslagen:

We begonnen zoals altijd goed maar tegen je raad het al Kobenhavn verloren we weer eens, uiteindelijk staan we dan toch nog op de tweede plaats en hebben nog alle kans op het kampioenschap en Europees voetbal.

comp1oa1.jpg

comp2sp1.jpg

comp3nz5.jpg

comp4sb2.jpg

comp5qx9.jpg

comp6jt0.jpg

comp7ml5.jpg

standda0.jpg

De Beker:

beker1df8.jpg

Simpele zege tegen een flutteam, nu mogen we wel aantreden tegen een Ereklasser in de volgende ronde.

Uefa-Cup

Onze doelstelling was zover mogelijk geraken in de UefaCup. De eerste ronde loten we Grindavik en dat moet een eitje zijn.

uefa1cy1.jpg

Die ene goal tegen zat mij toch niet bepaald lekker, toch een ruime overwinning in onze eerste uitwedstrijd.

uefa2ol2.jpg

Thuis simpel en verdient gewonnen door naar de 2de ronde waar OFI Kreta op ons wacht.

uefa3ho7.jpg

Nadat we uit droog 0-0 hadden gespeeld moesten we het thuis afmaken om ons te plaatsen voor de 1ste ronde. Dat deden we vrij simpel met 4-1. Nu kwam het echte werk namelijk Anderlecht.

uefa4hz8.jpg

Een spectaculaire overwinning in Belgie door onze jongens maar kunnen ze het thuis afmaken?

uefa5pf5.jpg

Wat een sprookje moest worden werd een hel na de strafschoppen. Uitgeschakeld terwijl we beter waren...

Van het bestuur kreeg ik ook nog een zeer prettige mededeling:

chelseasamenwerkingyb9.jpg

Geplaatst

wow, lekker samenwerkingsverband met chelsea, geen slechte resultaten hoor heb je KUTGW

Geplaatst
  • Auteur

Re: [FM 07] Brondby Proud to be Dutch!

2de Seizoenshelft 2008-2009 Brondby

Na 15 wedstrijden stonden we op de tweede plek en dat gaf hoop en zeker stof tot nadenken. We wisten zoiezo dat dit nie het jaar van Kobenhavn zou gaan worden aangezien ze al teveel punten hadden gemorst tegen de wat kleinere clubs. Het zou moeten gaan tussen ons en Aab. In de winterstop kochten we nog 2 talentvolle spelers waarvan er een uit de Nederlandse Competitie komt en de andere uit de Brazilliaanse.

transferswinterstopjo6.jpg

Adelaye: Talentvolle Nigeriaanse verdediger pur sang. Zal dit seizoen vooral bankzitter zijn i.v.m het overschot aan spelers buiten de EU.

Renan: Zal af en toe zijn minuten pakken en zal het volgend seizoen moeten laten zien.

Royal League

We mochten voor het eerst onder mijn bewind aantreden in de Champions League van het noorden namelijk de Royal League. Een leuke korte competitie waar er voor de winnaar €300.000,- klaarligt. We zaten in de poule des doods en eigenlijk gaf ik onszelf zeer maar dan ook zeer weinig kans:

groepsronderlap7.jpg

We kwamen tegen alle verwachtingen in alsnog de poule door, mede door onze fantastische 1-0 zege op Rosenborg mochten we aantreden in de kwartfinale tegen alweer Rosenborg

kwartfinalerlsj7.jpg

Een 1-1 uit is meer dan redelijk tegen een sterke tegenstander als Rosenborg. Thuis zal het anderhalfuur van de waarheid op ons wachten.

kwartfinalerl2py0.jpg

Speelden we wel tegen Rosenborg? Ze waren niets meer van het team waarvan we moeizaam een punt pakte. 2-0 in de tas en nu wacht onze angstgetner Kobenhavn.

halvefinalere6.jpg

We zijn opgelucht dat het maar 3-2 is want Kobenhavn verprutste kans op kans en gelukkig konde wij nog snel de 3-2 maken. We zijn nog in de race!

halvefinale2ll9.jpg

We zitten in de finale! Niemand maakt ons meer gek! Wat een wedstrijd, 1-0 voorkomen en Kobenhavn kreeg een terechte rode kaart. Eindelijk eens van onze gevaarlijkste tegenstander gewonnen, daar word zeker wat op gedronken!

finalerlya5.jpg

Mijn eerste grote prijs als trainer van Brondby is binnen. De tegenstander was te zwak en na de 1-0 hielden we ons muisstil. Wat een sensatie! We kwamen als underdog de Royal League binnen en pakken meteen voor het eerst in ons 118-jarig bestaan de winst!

*Next Update:*

-Worden we kampioen?

-De beker een raar avontuur,...

Geplaatst

Heel mooi gedaan !

Geplaatst
  • Auteur

De Competitie

Winst in de Royal League is leuk en aardig maar we moesten ons nog wel even kwalificeren voor Europees voetbal en daar hebben we de competitie voor natuurlijk. We begonnen weer goed met een 1-0 zege op AC Horsens waarna een goede 1-1 volgde tegen Kobenhavn. We schakelde ze hiermee voorlopig uit voor de eerste plek die nog steeds in onze handen lag. We bleven erg goed bij de les en pakte thuis de volle mep tegen onze directe concurrent AaB (4-0 red.) Een heerlijke wedstrijd waarin AaB gewoonweg beter thuis kon blijven, ze hadden geen reet te vertellen. Er volgde een serie van 2-2 2-2 en 2-3 en dat krengde mij aangezien ik onze jongens nog zo gewaarschuwd had voor een dipje. We moesten gefocussed blijven spelen wilden we kans maken op die titel. Maar we herpakten onszelf met 3 hele dikke overwinningen op rij en dat geeft de burger weer moed. De wedstrijd tegen Kobenhavn eindigde weeral in een saaie 1-1 maar dankzij deze uitslag liepen we in principe uit aangezien Kobenhavn 2de stond en al 4 punten achterstand had en hun nog tegen de lastigste ploegen moesten. We waren er dus bijna. Als we onze 1 na laatste wedstrijd wonnen waren we kampioen en dat deden we zeer overtuigend tegen het al gedegradeerde Fredericia. De laatste wedstrijd verloren we dik maar we hadden de dubbel voor het eerst in al die jaren weer eens te pakken!

comp1ft6.jpg

comp2qn7.jpg

comp3mb5.jpg

comp4sn9.jpg

comp5zi3.jpg

comp6nv6.jpg

comp7zw0.jpg

comp8tm7.jpg

eindstandzw8.jpg

De Beker

beker4xa0.jpg

We konden ons kampioenschap nog meer kleur geven door de 'triple' te pakken. Allereerst kregen we een hele lastige klus namelijk Silkeborg. De tegenstander was niet lastig maar je maakt het jezelf wel lastig als je de helft van je basisteam mist. Gelukkig waren we toch met 3-2 te sterk en wandelde we gezamelijk naar de kwartfinale.

bekerkwartdj2.jpg

Brr na verlenging 0-1.

bekerhalvepe0.jpg

Dankzij een goede beurt van van Binsbergen onze tweede keeper overklaste we Esjberg. 2-0 alles in eigen hand tot dusver.

bekerhalve2oa8.jpg

Bijna zagen we ons sprookje vlak voor de finish in duigen vallen maar net op tijd konden we de 3-2 maken waardoor Esjberg er weer 2 moest maken. In plaats darvan prikte wij de 3-3 erin. En nu de triple nog!

bekerfinalewk7.jpg

De grote clubs lagen er in de kwartifnale al uit (Kobenhavn bijv.) desondanks maakte AaB het ons knap lastig. Drie rode kaarten hielden ons uiteindelijk toch overeind en ook deze prijs werd met man en macht binnen gesleept. Drie prijzen in mijn eerste volle seizoen als trainer, ik ben dik tevreden en het bestuur gelukkig ook.

managervanjaarec7.jpg

topscoorderxf3.jpg

elftalvanjaarof9.jpg

*Next Update"*

-Wie word de trainer van Brondby?

-Doelstelling van de club (Welke club?)

-Plaatst Nederland zich voor het WK?

Geplaatst
  • Auteur

Re: [FM 07] il chievo va per la promozione

il chievo va per la promozione

chievobu4.jpg

Een misschien wel verrassende ontknoping voor mijzelf als trainer. Na de 'triple' bij Brondby zagen verschillende clubs de kans te proberen mij te strikken als trainer van hun club. Clubs als Porto,Celta de Vigo en Chievo boden mij een lucratief contract aan voor meerdere jaren. Uiteindelijk koos ik voor Chievo aangezien ze terug naar de Serie A moeten waar ze zeker thuis horen. Daarbij hebben we een 'aardig' transferbudget wat zeker en vast uitgebouwd gaat worden met de vooral te dure selectie van dit moment. Hopelijk gaat het mij bevallen hier terug in Italie en kunnen de supporters over een jaar weer juichen. Ik en de technische staf gaan ons best doen er een zo goed en leuk mogelijk seizoen van te maken.

*Next Update*

-Selectie

-Voorbereiding

-Doelstellingen

-Transfers

Geplaatst

Kijk dat is nou eens een mooie ploeg!

Geplaatst

Je bent wel een ''clubhopper'' zeg! Maar wel mooie clubs waar wat rek in zit. KUTGW!

Geplaatst
  • Auteur

Reacties zijn hartelijk welkom mensen :D

Straks de volgende update alweer

Geplaatst
  • Auteur

1ste Seizoenshelft 2009-2010 Chievo

Daar sta ik dan voor mijn nieuwste werkgever, back in Italie. De supporters verwachten veel van mij als persoon (Best normaal aangezien ik erg goed ben). Ook het bestuur heeft zo zijn doelstellingen gesteld voor het aankomend seizoen en dat is er slechts 1: Promoveren of kampioen worden beide even leuk. Chievo is wel een club naar mijn hart moet ik zeggen, leuke spelersgroep en aardig wat in kas alleen is het transferbudget van €150.000,- een beetje aan de lage kant. Maargoed daar kan ik natuurlijk zelf verandering in brengen. Ik verkoop gewoon de publiekslieveling. Wat? Jazeker, hij heeft een waarde van €12 miljoen en daarmee kan ik aardig wat talenten van kopen dus moet dat maar, helaas voor ons maar verkopen is de beste oplossing.

Uitgaande Transfers:

transfersoutxg9.jpg

Voor Obbina en Liedson konden we enorm veel geld vangen voor een club als Chievo. De overige verkochte spelers waren kwa salaris te duur of konden amper voetballen. We verkochte best veel spelers dus werd het tijd er veel voor terug te kopen/lenen.

Inkomende Transfers:

transfersinya0.jpg

D'anna: Leuke speler voor weinig geld kunnen kopen van een van onze concurrenten. Zal zijn minuten meepakken.

Junior: Was door het bestuur gekocht, weinig over te melden.

Sambueza: Zelfde als bij Junior.

Wachter: Goede keeper die al 31 jaar oud is maar nog steeds niet versleten. Kan het Serie A niveau gemakkelijk aan.

Luizinho: Luizinho en myself komen elkaar dus weer tegen ditmaal in Italie. Ajax wou van hem af aangezien hun nieuwe trainer niet in de gaten heeft wat voor een talent hij hier laat lopen.

Matoukou: Dit word een van onze beste verdedigers op termijn. Zal in de basis spelen naast Kovac de oude rot.

Andersson: Gehaald voor de breedte en voor de doorverkoop.

Skverer: Talentvolle jeugdige keeper uit Nederland die vooral in het Tweede zal gaan spelen.

Hutten: Wegens een tekort aan spitsen hebben we er een stuk of 6 gekocht. Waaronder Hutten,talentvol en zal over een aantal jaar zeker in het Nederlands Elftal gaan spelen.

Zeefuik: Talentvolle Nederlandse spits

Koevermans: Zal onze gouden wissel moeten worden. Kon voor weinig geld weg bij AZ en zal hier zijn carriere als het goed is afsluiten.

Floren: Talentvolle linksbuiten waar we naar opzoek waren.

Cziommer: Een van onze betere aankopen van dit seizoen. Zal de strijd aangaan met onze Italiaanse buitenspelers.

Cocco: Deze jongen gaat in de basis starten in veel wedstrijden. Een echte goaltjesdief.

Fejzullahu: Ook een enorm goede spits op de langere termijn.

Helguson: Spits voor in de basis. 30 jaar maar ook nog niet versleten.

Sergio: Een van de grotere talenten van Chelsea op dit moment. Kan zowel links als rechtsbuiten uit de voeten.

Stijnen: Wordt onze eerste keeper. Jongen met enorm veel flair en inzicht.

Lamah: We zochten nog 1 goede linksbuiten en die hebben we zeker gevonden in de persoon van Lamah.

selectie1wq4.jpg

selectie2sg1.jpg

We hebben dus best een uitgebreide selectie maar we zullen wel moeten aangezien er zo'n 50-60 wedstrijden op het programma staan voor het aankomend seizoen. Eigenlijk komen we nog 1 of 2 verdedigers tekort maar hopelijk kunnen we dat gat opvullen met wat jeugd. In ieder geval zie ik veel mogelijkheden met deze selectie om in ieder geval te promoveren. Allereerst staan er natuurlijk oefenwedstrijden op het programma waar IEDEREEN zijn minuten zal krijgen:

friendlysqw1.jpg

Ikzelf vind oefenwedstrijden altijd te lang duren enzo dus ik ben blij met de 4 overwinningen en dat iedereen zichzelf heeft kunnen bewijzen of juist niet. We zullen het zien in de 1ste kwalificatieronde van de beker.

De beker

beker1yp8.jpg

De beker geldt in Italie als een soort competitieoverwinning. Normaliter heb ik niet zoveel met bekers zoals in Nederland maar juist hier in Italie weer wel. We moesten in de eerste ronde aantreden tegen Reggiana een club uit de amateurdivisie. Moet een makkie zijn en dat werd het ook 3-0 en op naar ronde 2.

beker2kf4.jpg

Ai ai niet de loting waar we op hoopten, onze directe concurrent en tevens grootste concurrent voor promotie troffen we al in de 2de ronde. Uiteindelijk bleken wij tactisch de betere maar Cagliari heeft dit seizoen een wel hele goede selectie met onder andere De Guzman en Defour, oppassen dus in de competitie.

beker3ni7.jpg

Vicenza moest een simpele opgave voor ons worden maar het werd een nachtmerrie. De scheidsrechter zag een handsbal van de tegenpartij niet waarmee Vicenza de partij won. De spits sloeg de bal in ons doel en dit had nooit mogen gebeuren op dit niveau. Onterecht uitgeschakeld dus en het bestuur was het met mij eens, dit had nooit mogen gebeuren.

*Next Update*

-De eerste 22 wedstrijden in de Serie B

-Nederland geplaatst of niet?

Geplaatst
  • Auteur

Nederland Domineert

marko_van_basten22.jpg

ZEIST - Marco van Basten zegt het Nederlands Elftal vaarwel en daarmee komt een beruchte periode ten einde. Van Basten werd vooral bekend door het selecteren van de wat minder 'bekende' spelers, namen als Seedorf,Davids en bijvoorbeeld Van Nistelrooij liet Van Basten treurig achter in Nederland tijdens het WK van Duitsland. De KNVB heeft in overleg met Johan Cruijff besloten Wesley Hendrick aan te stellen als nieuwe bondscoach van het vernieuwde Nederlands Elftal. De 20-jarige coach heeft zich het afgelopen jaar waargemaakt met onder andere de 'triple' in Denemarken met zijn team Brondby. Hendrick zelf over zijn aanstelling: 'Het is natuurlijk een hele eer om uitverkoren te zijn om het bondscoachschap over te nemen van Marco, maar we moeten onszelf tendege beseffen dat we nog een hele lange weg te gaan hebben voor het WK van 2010. We zullen alle zeilen bij moeten zetten om ons direct te kwalificeren.' De poule van Nederland word vergeleken met andere poules gezien als een 'makkie' toch denkt Hendrick er niet te licht over.

Dit bericht las ik in de Sp!ts toen ik amper 2 dagen in dienst was van het Nederlands Elftal. We kregen op papier een simpele poule voorgeschoteld. De enigste namen met een beetje waarde waren Zwitserland en Noorwegen. Opzich ook geen probleem maar we zitten met het probleem dat wij als team nog in opbouw zijn en de andere landen al jaren samen spelen. Een heel verschil als je het mij vraagt. Zoals gezegd in het artikel zullen we op onze hoede moeten zijn voor eventuele misstappen. Na onze 3 overwinningen in het afgelopen jaar voor de kwalificatie mochten we als eerste dit jaar aantreden tegen Noorwegen. Een lastige taak aangezien we uit speelden en Noorwegen alles op alles zette om deze wedstrijd te winnen. We waren gelijkwaardig als team aan elkaar maar Noorwegen benutte de kansen beter als onze jongens. Tot in de blessuretijd leek het duel af te stevenen op een 1-1 maar Carew knalde in de 94ste minuut de volle winst binnen voor Noorwegen. Teleurgesteld waren we zeker maar wel met opgeheven hoofd, zeker het spelbeeld gezien. We deden niets onder voor de Noren en we zullen en moeten ze thuis terugpakken. Als we die wedsrijd weten te winnen plaatsen we ons zoiezo aangezien Noorwegen de nummer 2 zal gaan worden in de poule, maargoed zeg nooit nooit natuurlijk.

noorwegennlek3.jpg

Direct na de wedstrijd van Noorwegen kregen we de andere concurrent op bezoek dit keer Zwitserland. De Zwitsers hadden niets in te brengen tegen een ontketende Huntelaar die er gewoon 3 inlegde. Hij verdrijft hiermee Van Nistelrooij zo goed als zeker uit de basis. Opvallend was dat Barry Opdam belachelijk goed presteerde, zeker gezien zijn blessure die hij amper 3 weken geleden opliep. Hij was dus net herstellende. Desondanks toch 3 punten in de tas en nu zouden voor ons de wat makkelijkere duels gaan komen.

nlzwitserlandzm4.jpg

Uit naar het koude Wit-Rusland is voor veel landen geen pretje ook niet voor ons. De taaie russen met enkele grote namen in hun ploeg spelen normaliter erg op de counter en houden ervan om telkens met 1 of 2-0 te winnen. Saai voetbal dus en met deze intentie stuurde ik mijn jongens op oorlogspad. Er moest gewonnen worden, hoe intresseerde mij niet als we maar die 3 belangrijke punten terug mee naar Nederland zouden nemen. Het werd een ware slachtpartij, maar liefst 9 doelpunten kregen de toeschouwers voor hun kiezen. Huntelaar scoorde er weer rustig op los, ditmaal 4 keer. De Russen hadden net zoals de Zwitsers niets in te brengen tegen een sterk Nederlands Elftal.

witruslandnlga6.jpg

Tja Albanie wat moet je daar van verwachten? Eigenlijk nog minder als Armenie of bijvoorbeeld de wedstrijd tegen Wit-Rusland. Maar tegen alle verhoudingen in speelde de Albaniers een puike wedstrijd en konden wij onze kansen niet benutten. Het laatste kwartier hingen ze met 10 man achter de bal en werd het een schaakpartij. Eindstand: 0-0.

albanienlej8.jpg

De Noren kwamen op bezoek en ditmaal moest er gewonnen worden. Bij winst waren we 99% zeker van plaatsing voor het WK van 2010. De Noren waren niets meer van het team dat ons in hun eigen land met 2-1 een oor aannaaide. Ze kwamen geen moment in de wedstrijd en onze supporters zongen continue de naam van Huntelaar en terecht. Deze jongen is ontketend bezig en aast op een mooie transfer naar een buitenlandse club. Iedereen houd hem in de gaten maar gelukkig voor ons de verdedigers van Noorwegen niet. De uitslag 5-1 is zeer zeker niet geflatteerd hij had zelfs nog groter moeten zijn, maar ook 'The Hunter' kan weleens missen.

nlnoorwegenwg7.jpg

Armenie thuis een appeltje eitje werd het. Ze kregen 2 halve kansen en die werden meteen doelpunten, maar toch werden ze afgestraft tot Sint Tokio. 8-2 weer 10 doelpunten voor de kijkers van Sbs6 Sport. Heerlijk is dat toch trainer zijn.

nlarmeniens6.jpg

Ons laatste tripje van deze kwalificatiereeks was uit naar Zwitserland. De wedstrijd werd snel beslist in ons voordeel 0-2. Veel spelers kregen rust en Boy Waterman vertoonde voor de eerste keer zijn kunsten in het eerste elftal. Voorlopig blijft zijn optreden bij 1.

zwitserlandnllp9.jpg

Eindstand Poule 4

poule4zh5.jpg

Geplaatst

Mooi gedaan met NL, die Zeefuik die je hebt gekocht met Chievo is echt een goede, ik zit nu in mijn vierde seizoen en daar willen veel ploegen hem hebben!

Geplaatst

nogmaals, prachtige novelle :)

Geplaatst
  • Auteur

1ste Seizoenshelft 2009-2010 Chievo

In de beker uitgeschakeld worden is nooit leuk zeker niet als het gebeurt op een manier waarvan ik en het bestuur onze bedenkingen hebben. Afijn we kunnen ons nu voor de volle 100% richten op de competitie en dat is uiteindelijk hoofddoel nummer 1. We hadden versterkingen genoeg aangetrokken en mijn doel is gewoon promoveren naar de Serie A en dan zien we wel waar het schip gaat stranden. Terwijl ik trainer ben van Chievo stromen de aanbiedingen van andere clubs mij tegemoet. Helaas kan ik het niet maken midden in een leuk seizoen op te stappen maar deze clubs wilden mij graag als trainer: Newcastle United,Feyenoord en Barcelona. Ik heb alle aanbiedingen afgeslagen aangezien ik eerst wil slagen bij Chievo en het Nederlands Elftal. Terug naar de orde van de dag, de competitie. We pakten onze punten die we moesten pakken alleen lieten we het tegen een ontketend Bologna afweten, de wedstrijd daarop tegen Rimini precies hetzelfde verhaal. En dan Reggina erachteraan, we kregen blessures na blessures en tijdens de wedstrijd tegen Empoli waren er 19 spelers geblesseerd! Dit had ik nog nooit meegemaakt in mijn loopbaan als trainer maar gelukkig herpakte we onszelf dankzij onze reserve-keeper Wachter die ons vaak uit de brand hielp. Belangrijk was wel de simpele zege tegen Cagliari voor de tweede keer dit seizoen (Bekerwinst 2-0 red.) Zo konden we onze directe concurrent meteen laten zien dat we dit seizoen iedereen op de hielen zullen zitten en dat ze van goede huizen moeten komen om ons te verslaan. We maakten vanaf wedstrijd 17 een mooie serie van 5 zeges waardoor we zelfs bovenaan eindigen na 22 wedstrijden. Een enorme comeback van ons team aangezien we na 13 wedstrijden rond de 10de plek bungelde. Een compliment voor de ploeg maar we zijn er nog lang niet....

comp1cu9.jpg

comp2kk8.jpg

De Stand:

standns9.jpg

Toen de transfermarkt zich weer heropende trokken wij nog snel 2 spelers aan die van waarde kunnen zijn of in ieder geval als backup voor ons team.

transfersinsd2.jpg

Yeremenko: Speelde afgelopen seizoen al op uitleenbasis voor de club. Krijgt opnieuw een kans en kon gratis aangetrokken worden.

Sammuel: Getalenteerde aanvallende middenvelder die ruzie kreeg met Feyenoord en ik wilde hem maar al te graag binnenslepen.

Geplaatst
  • Auteur

Koevermans zegt Chievo vaarwel

Danny_Koevermans_CA2_4293.jpg

De 30-jarige pinchitter Danny Koevermans zegt Chievo definitief vaarwel. De Nederlandse spits verkoos NAC Breda boven een verlengd contract van Chievo. De speler zegt zelf terug te willen naar zijn vaderland. Koevermans werd door Johan Derksen van VI.nl flink aan de tand gevoeld over deze stap:

J=Johan

D=Danny

J:Om ons gesprek te beginnen, je verkiest Nederland boven het al lopende avontuur in Italie. Wat ws de hoofdreden om terug te keren naar de Nederlandse Competitie?

D:De reden is vrij simpel Johan, ik heb het reuze naar mijn zin gehad bij Chievo dat is 1 ding wat zeker is, maar ik wil mijn kids het liefste toch zien opgroeien in Nederland. Ook i.v.m hun vriendjes van school en natuurlijk hun eigen school en opleiding voor in de toekomst.

J:Je had het naar je zin bij Chievo en scoorde toch redelijk 1 op 1 als invaller. Toch tevreden met je status die je in Italie hebt bereikt?

D:Nou niet helemaal, de club is hard bezig zichzelf op te werken naar een volwaardige Serie A club, aan de ene kant heb ik daaraan meegewerkt maar aan de andere kant had ik ook graag in de Serie A willen spelen, maar je moet keuzes maken en ik denk dat dit mijn beste keuze was en is op het moment.

J:Je trainer bij Chievo was een 'raising star' namelijk Wesley Hendrick. Wat vond je van zijn manier van aanpak?

D:Ik hoef natuurlijk niet specifiek tot in detail in te gaan op alles, maar Dhr. Hendrick heeft de touwtjes goed in handen bij Chievo en ik wens hem als toekomstig toptrainer zoiezo het allerbeste en misschien komen we elkaar nog weleens tegen in het voetballen of anders daarbuiten.

J:Danny ik wens je heel veel succes bij NAC Breda en wil je bedanken voor dit korte gesprek.

D:Jij ook bedankt Johan, tot ziens!

Geplaatst

hoeveel kreeg je per jaar van chelsea?

Geplaatst

Mooie stukjes, maar je zegt dat je Yeremenko gratis kreeg en toch betaal je 2,2 miljoen ? Of begrijp ik het verkeerd ?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]