Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[FM 07] Seizoen 2018-2019 Barca Barca!

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Re: [FM 07] il chievo va per la promozione

Je hebt gelijk, foutje van mij :D

Straks Update: WK 2010 en competitie.

• Antwoorden 264
  • Weergaven 857
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

WK 2010

Na een wat soepele verlopen kwalificatiepoule was het dan zover, we mochten afreizen naar Zuid-Afrika waar we deelnamen aan het WK. Veel bekende spelers waren er dit keer niet bij. Namen als Van Nistelrooij,Seedorf bleven dit jaar lekker thuis. Een nieuw team en een nieuwe derde keeper namelijk Waterman. Hij liet zich het afgelopen seizoen van de goede kant zien en mocht als derde keeper achter Vd Sar en Stekelenburg de oversteek wagen naar Zuid-Afrika. De loting was al 3 maanden geleden geweest en we hadden een aardige poule maar moesten oppassen voor onderschatting, zeker voor Zuid-Afrika dat natuurlijk organisateur was van het WK en zich dus van de goede kant wou laten zien. De overige namen in onze groep waren Mexico en Paraguay, twee Zuid-Amerikaanse teams dus. De allereerste groepswedstrijd vond plaats in Kaapstad waar Paraguay onze tegenstander was. We begonnen fel aan onze eerste minuten op dit WK bal. Van Bommel werd de held door vroeg in de wedstrijd al meteen raak te schieten vanaf de 16-meterlijn, gelukkig voor ons werden we door onze Mark gered in de blessuretijd met een knap afstandsschot. De eerste drie punten in de tas maar wel met matig voetbal over 90 minuten gezien. Onze tweede wedstrijd werd meteen de belangrijkste, bij winst waren we zo goed als zeker geplaatst voor de laatste 16. We maakten dit karwei goed af maar toch gaven we weer teveel ruimte achterin weg waardoor de Mexicanen toch nog een keer doel troffen. Een gelijkspel was voldoende tegen onze Afrikaanse vrienden en dat werd het ook al kropen we weer door het oog van de naald, gelukkig stond het vizier bij de Afrikanen vaak niet op scherp. De loting voor de 2de ronde lijkt een appeltje eitje maar dat is het niet. De VS heeft dit jaar een hoop talenten in het team en speelde ons werkelijk van de mat. Het lulligste van alles is is dat we verliezen door een eigen doelpunt van Boulahrouz. Tjah uitgeschakeld en ontslagen tegelijkertijd, het kan niet veel slechter maar toch had ik de hoop om te kunnen schitteren met dit elftal. We zullen zien welk land zich nu aanbied voor mijzelf als trainer.

nlparaguaysx4.jpg

mexiconlzp2.jpg

zuidafrikanlgz8.jpg

vsnlln3.jpg

Geplaatst
  • Auteur

2de Seizoenshelft 2009-2010 Chievo

De laatste 22 wedstrijden worden voor mijzelf en het team van levensbelang. Kunnen we de druk aan om te promoveren? Wel is mij duidelijk geworden dat ook deze club in een financiele crisis zit, een schuld van ongeveer €40 miljoen aan leningen van de bank en daar word ik niet bepaald vrolijk van. Er zal dus iets moeten gebeuren en van het bestuur heb ik al vernomen dat er al verschillende zakenlui zijn komen praten over een eventuele overname van de club. Het is helaas niet anders, beter overgenomen worden als compleet failliet gaan en nooit meer profvoetbal spelen, dat zou toch zonde zijn van zo'n mooie club als Chievo. We hadden bij de start van onze 23ste competitieduel een voorsprong van slechts 2 punten en dit moesten we hoe dan ook uit zien te bouwen voor het geval dat we uit vorm geraakte en eventueel zelf punten zouden laten liggen. Een opdracht die zeer zeker niet simpel was aangezien veel ploegen natuurlijk ook voor de hoofdprijs gingen dit seizoen. Om eventjes terug te komen op onze 23ste wedstrijd, ik kreeg te horen dat Danny zijn contract wou beeindigen bij Chievo, best jammer want Danny lag goed in de groep en speelde zo zijn 45 minuten want hij had tenslotte de opdracht te spelen als invaller en meer niet. Jammer jammer maargoed ondertussen hebben we al talentvolle spelers in zijn plaats gekocht. Daarover later meer. De competitie begon zoals standaard gewoon goed. We wonnen onze thuisduels best vaak en dat is opvallend te noemen want uit presteerde we stukken minder. Misschien komt het omdat we niet genoeg supporters meenemen naar onze uitduels? Wie weet. We hadden best een lastig schema, we kregen Reggina,Lecce,Empoli en Cagliari achterelkaar op bezoek en wonderbaarlijk genoeg wonnen we alle 4 de duels wat ook de bookmakers opviel. Deze 4 overwinningen werden de grondlegging van ons succes van dit seizoen. We gaven onze voorsprong niet meer uit handen en 3 duels voor het einde van de competitie mocht Chievo zich officieel promovendus en kampioen noemen. Een grote klop op de schouders van mijn spelers. Een puike prestatie die zeker gezien de blessures gewoon erg goed te noemen is. Aankomend seizoen zullen we het stukken lastiger krijgen en word het strijden tegen degradatie. Weinig budget en veel spelers staan in de belangstelling van grote clubs. Hopelijk blijven we volgend seizoen lekker in de Serie A meedraaien en komt de club de grote financiele klap ook ten boven. Laten we dat in ieder geval allemaal hopen...

comp1ka9.jpg

comp2kj5.jpg

eindstandqi9.jpg

Geplaatst
  • Auteur

1ste Seizoenshelft 2010-2011 Chievo

Alweer mijn tweede seizoen bij Chievo zit eraan te komen en ik heb niet al te lang meer om mijn tactische ingevingen op mijn spelers te laten doordringen. Tijd voor aanpakken dus, allereerst deed ik goede zaken door een aantal oud-internationals naar de club te halen. Onder andere Clarence Seedorf tekende vanaf dit seizoen bij Chievo. Een andere grote naam die werd aangekocht was Julio Ricardo Cruz (ex Inter red.) De supporters ontvingen ze zeer warmhartig moet ik zeggen. Negen spelers gekocht en negen spelers verkocht, een mooi even aantal maar door de financiele perikelen binnen de club was ik genoodzaakt een van mijn beste spelers te verkopen namelijk Semioli. Jammer voor de supporters en voor mijzelf als trainer maar voor dat geld konden we hem gewoon niet houden. We hebben in zijn plaats een van de talentvolste keepers ter wereld gekocht namelijk Volkan. Hij zal de nieuwe tweede doelman worden achter Stijnen die werelds bezig is en verkozen is tot nummer 2 speler van het jaar en doelman van het jaar en daarnaast nog eens een plek kreeg in het sterrenelftal van de Serie B. Een fantastisch begin voor hem bij Chievo.

Inkomende Transfers:

transfersinat3.jpg

Cruz: Heeft weinig uitleg nodig, topspeler en toppersoon. Heerlijk om te zien dat hij voor ons gekozen heeft.

Daems: Goede back die we wel konden gebruiken aangezien we in de Serie A niet onze talenten van respectievelijk 17 en 18 jaar kunnen opstellen.

Holmvik: Talentvolle en goede verdediger.

Karim: Het grootste talent uit Irak mocht voor nop de Kuip verlaten en ik zeg geen nee tegen talentvolle spelers.

Van Beukering: Mag het lege gat opvullen wat Koevermans heeft achtergelaten. Zal vaak spelen.

Seedorf: Onze grote bruine vriend zal een sterrenstatus krijgen bij Chievo. Zal als aanvallende middenvelder gaan fungeren.

Horsten: Een van de grootste Nederlandse talenten en ook nog eens een verdediger. Amper 20 jaar maar verdiend nu al een basisplek naast Kovac/Digao.

Marinelli: Talent.

Volkan: Zie boven.

Uitgaande Transfers:

transfersoutui5.jpg

Allemaal overbodig behalve Cziommer die zichzelf totaal niet bewees bij onze club en dat viel me enigzins tegen van deze respectvolle Duitser.

De Beker:

Ter voorbereiding op ons loodware seizoen mochten we weer aantreden in de kwalificatiereeks voor de beker. De eerste ronde loten we op papier een simpele tegenstander Torres maar niets bleek minder waar. Ze kregen weliswaar geen kansen maar verdedigde met man en macht en slaagde daar ook nog in. We mochten opgelucht ademhalen nadat we na penalty's de partij wonnen. Maar dan valt in ronde 2 alweer het doek tegen Mantova. Komt het omdat mijn spelers te weinig getraind hebben of omdat ze mijn instructies niet opvolgen? Wie weet, het enigste wat zeker is is dat we willen we lijfsbehoud tonen we gegarandeerd beter moeten presteren want de wedstrijd tegen Mantova leek op stront. Keiharde dikke poep...

beker1wi2.jpg

beker2wb1.jpg

Geplaatst

Sreentje Seedorf.. Verder leuke aankopen. AL gaat het in de beker wat minder ik denk dat je je wel kan handhaven in de serie A succes!

Geplaatst

Goed gedaan met Chievo met Nl is het toch wat teleurstellend.

Geplaatst

idd...Chievo (Y) maar Nl is niet best maar ga zo door KUTGW!

Geplaatst

zou je dit een keer willen uploaden zodat ik er mee kan spelen zou wel fijn zijn. Ik ga je in ieder geval blijven volgen

Geplaatst
  • Auteur

Ja hoor moet je nog wel even een seizoen of 15 wachten :D Dus dat word een savegame van meer als 1 GB :D

Geplaatst

waarom zo lang wachten? je kan het toch ook uploaden aan het eind van dit seizoen of niet?

Geplaatst
  • Auteur

waarom zo lang wachten? je kan het toch ook uploaden aan het eind van dit seizoen of niet?

Nee deze game gaat nog heel lang door, ik speel namelijk afwisselende tactieken dus vandaar en geef mn tactiek pas prijs als ik stop met de game.

Geplaatst

ah ok nouja snap je neit helemaal makt toch niets uit als je hem nu upload maargoed :cab:

Geplaatst

fantastisch... ik lees um vandaag pas, maar dat had ik al eerder moeten doen...

Wat een novelle, je gaat wel van club naar club, maar dat maakt niet uit, zo zie je nog wat van de wereld :checkit:

Suc6 met je novelle, en ook met Chievo natuurlijk

Wel jammer van het Wk, maar de promotie maakt het weer goed. (toch??) :-D

Geplaatst
  • Auteur

Chievo Exit

Na de slechtste seizoensstart in eeuwen is de tijd gekomen voor Wesley Hendrick. Na 13 wedstrijden bungelde het team van de Nederlandse coach nog steeds onderaan en het bestuur zag er geen hoop meer in. 'Het is beter voor beide kampen dat we de samenwerking stopzetten, Hendrick is een geweldig trainer maar we zijn op zoek naar iets vernieuwends' aldus de voorzitter van Chievo. Hendrick zelf zei: 'Tja daar sta je dan, je bent 24 uur per dag met een ploeg bezig en je word zo afgedankt door het bestuur van een voetbalclub, onbegrijpelijk maar ik had dit kunnen weten, dit is Italie geen Nederland'. De belangrijkste kandidaat om Hendrick op te volgen is de trainer van het Italiaanse elftal onder de 19 en Rene Vandereycken. Hendrick zelf staat in belangstelling van Fc Den Bosch die haastig op zoek zijn naar een nieuwe trainer.

Geplaatst

Re: [FM 07] Een nieuwe club... 2011-2012

nu dan??? :cab:

Ik zit kwijlend te w88 :-D :-D

Grapje

Geplaatst

Je bent wel een beetje een "clubhoer" zeg :P

Geplaatst
  • Auteur

Ja kan er niks aan doen werd ontslagen wou graag blijven maarja

Geplaatst

Hele mooie novelle screentje Huntelaar maakt erg veel goals voor Nederland ben benieuwd naar hem wel jong coach trouwens 33 :)

Geplaatst
  • Auteur

Hand in hand....

Na mijn keiharde ontslag bij Chievo werd ik benaderd door FC Den Bosch, ik ging meteen akkoord aangezien ik al een geruime tijd een club uit de Jupiler League wou coachen. Helaas voor mij lieten de besprekingen lang op zich wachten, maar op het moment dat ik dacht dat er dit jaar geen club voor mij uit de hoed zou komen verscheen Feyenoord. Feyenoord staat 9de in de Eredivisie en heeft het moeilijk, niet kwa financien want er is genoeg geld in omloop maar vooral kwa selectiebeleid. De vorige trainer verkocht veel talenten en toen ik de club bekeek zag ik dat ze maar over 2 spitsen beschikten en over 4 middenvelders. Veels te weinig natuurlijk als je Europees mee wilt draaien en zelfs in Nederland. Ik accepteerde het voorstel van Jorien van den Herik en werd benoemd tot trainer/coach van Feyenoord 1. De doelstelling voor dit seizoen en waarschijnlijk ook voor volgend seizoen is simpel: 'Plaats in de middenmoot'. Ik zelf snap niets van deze doelstelling want de club heeft kwalitatief toch aardige spelers in huis. Spelers als Gordon (keeper red.) en bijvoorbeeld Kobiashvilli zijn erg goede spelers en mijn doelstelling voor dit seizoen is zeker middenmoot maar aankomend seizoen gaan we toch proberen Europees voetbal te behalen. Tijdens mijn aanstelling bij Feyenoord waren er zoals gezegd weinig aanvallers. Ik roerde mezelf meteen op de transfermarkt en kocht de volgende spelers:

Inkomende Transfers:

transfersinur6.jpg

Medunjanin: Goede speler die voor weinig geld kon worden aangetrokken, zal de concurrentie hebben van o.a Marchisio.

Marchisio: Een van de beste Italiaanse middenvelders op dit moment, een controlerende speler die naast Kobiashvilli in het centrum gaat spelen op het middenveld.

Tiaguinho: Goede Brazilliaanse rechtsbuiten die dit seizoen meteen word uitgeleend aan Omniworld om in vorm te komen.

Vitti: Topaankoop, zal Ailton moeten voorzien van goals en zal er zelf ook een hoop in gaan knallen.

Schilder: Toptalent die als Kobiashvilli gaat stoppen zijn wedstrijden gaat meepikken.

Legear: Speelde al eerder onder mijn hoede, behoeft geen uitleg.

Thiago: Een goede rechtsback konden we gebruiken en die hebben we zeker en vast gevonden.

We verkochten geen spelers waarschijnlijk aan het einde van het seizoen wel. Ook sloten we een mooi samenwerkingsverband met ADO Den Haag. Erg handig voor de Nederlandse talenten en voor ADO zelf wat er natuurlijk financieel beter van gaat worden.

De selectie:

selectiepf0.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Ikzelf ben 20 maar schijnbaar pakt hij 20 niet en ben ik 33 lol. Screen Huntelaar:

thehunterpu3.jpg

Geplaatst

Huntelaar is hier een beetje overbodig duur voor zijn vaardigheden.. ik vind hem zowiso tegen vallen.

Geplaatst
  • Auteur

De laatste loodjes 2010-2011

Nog een stuk of 9 wedstrijden had ik te gaan als trainer van Feyenoord dit seizoen. De club stond er niet goed voor in de competitie als we kijken naar het verleden maar plaats 5 was ons doel. Mijn eerste wedstrijd als trainer van Feyenoord was tegen Emmen, een simpele 4-0 zege uiteindelijk. Een mooi begin dacht ikzelf maar niets was minder waar. Het team draaide TE wisselvallig en we verloren punten, veel punten. Uiteindelijk pakten we wel weer een mooie 3-0 zege op PSV wat erg zwakjes speelde tegen ons en gelukkig konden wij optimaal profiteren van hun verdedigingsfouten. Een mooie 7de plek in de competitie gaf ons het recht de Europese Playoff-wedstrijden te spelen. In de eerste ronde werd meteen AZ geloot maar we versloegen AZ al was het wel met moeite en in de tweede ronde worden we dan uit het niets uitgeschakeld door een ontketend Vitesse wat duidelijk de wedstrijd van hun leven speelden tegen ons. Toch mogen we hopen op Europees voetbal aangezien we ons wel gekwalificeerd hebben voor de Intertoto-cup en hopelijk halen we daar ons gram die we in de competitie hebben laten liggen.

Wedstrijden:

comp1mp7.jpg

comp2ib8.jpg

Eindstand:

standte3.jpg

Playoffs:

azfeyenoordxx0.jpg

feyenoordazyk5.jpg

feyenoordvitesseya2.jpg

vitessefeyenoordel6.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Publiekslieveling vertrekt bij Feyenoord

Huysegems_17344d.jpg

De grote publiekslieveling Stein Huysegems zegt Feyenoord vaarwel. De 29-jarige spits tekent een 3-jarig contract bij Palermo en zal daar de concurrentie aangaan met onder andere Klaas-Jan Huntelaar die al 2 seizoenen bij de Italiaanse club vertoeft. Huysegems zelf over de transfer: 'Voor mijzelf was de keuze snel gemaakt, Feyenoord heeft dit seizoen een enorme lading talent gekocht waaronder 3 a 4 spitsen. De strijd werd mij te heet onder mijn voeten en daarbij wou ik altijd al eens in Italie spelen.' De kale Belg zal transfervrij vertrekken uit Rotterdam aangezien zijn contract was verlopen. Andere namen van naam die Feyenoord verlaten hebben zijn onder andere Pardo en Buijs die beide geen basisplek wisten te bemachtigen.

Inkomende Transfers Seizoen 2011-2012:

transfersinae8.jpg

Millan: Het grote Chileense talent tekent bij ons voor 4 seizoenen. Zal in de basis starten.

Donk: Groot talent met veel capaciteiten, zal afwisselend in de basis starten.

Vilela: Een speler die we op meerdere plekken kunnen gebruiken en inzetten. Zal zeker vaak spelen.

Ofrany: Nederlands grootste spits op dit moment, maakt aanspraak op een basisplek.

Stijnen: Wou weg bij Chievo en ik had een goede keeper nodig.

Uitgaande Transfers Seizoen 2011-2012:

transfersoutcb1.jpg

Allemaal spelers die overbodig waren en niet de kwaliteiten hadden die wij in spelers zoeken.

Geleende Spelers:

loansinwo2.jpg

We zochten een extra verdedigende middenvelder voor onze tactiek. Gelukkig konden we Blondelle huren, maakt aanspraak op een vast contract.

Uitgeleende Spelers:

loansouthe5.jpg

2 jongens met een berg talent zullen ervaring op mogen doen bij ADO. Vooral Carlos (18-jarige Brazilliaan) is een wondertalent. Je kan hem vergelijken met Millan. Hij zal na 1 seizoen waarschijnlijk terugkeren bij de selectie.

Selectie:

selectieyf8.jpg

selectie1de5.jpg

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]