Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[FM 07] Seizoen 2018-2019 Barca Barca!

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: [FM 07] Een nieuwe club... 2011-2012

Je haalt veel oude spelers weg waar je al eerder mee hebt gewerkt vooral Millan en Legear zijn dan topaankopen ga zo door (Huntelaar is idd wel erg duur voor zijn leeftijd maar wel veel internationale goals) mag ik een lijst met duurste spelers op dit moment?

• Antwoorden 264
  • Weergaven 855
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Igor Akinfeev: 80 miljoen

Daniel Agger: 50 miljoen

Mascherano: 40 miljoen

Rooney: 30 miljoen

Christiano Ronaldo: 30 miljoen

Geplaatst
  • Auteur

Feyenoord naar de UEFA-Cup!

Het seizoen begon voor ons met de loting voor de 3de ronde Intertoto-Cup. Gelukkig voor ons loten we een clubje uit Luxemburg terwijl we ook Blackburn Rovers hadden kunnen treffen. Afijn, dit moest een overwinnng worden. Een wedstrijd tegen een club uit Luxemburg mag je als Feyenoord zeker niet onderschatten maar een overwinning stelde ik als trainer wel zeer op prijs. Een nieuwe opstelling zou daar misschien bij kunnen helpen. We spelen dit jaar met 2 verdedigende middenvelders die als stofzuigers fungeren binnen het elftal, daarnaast heb ik de beschikking over 2 kwalitatief goede backs, respectievelijk Zonneveld en Thiago Maciel. Een aardig elftal dacht ik zo, met in de spits Millan of Vitti en wanneer beide niet in staat zijn om te spelen hebben we altijd nog Ailton of Ofrany. Charisteas daarintegen mag een nieuwe club gaan zoeken, want die zal geen speeltijd gaan krijgen dit seizoen. We hebben gewoonweg klasbakken in de spits lopen en 'Harry' word te oud. Helaas voor hem maar het is nu eenmaal zo. Zoals ik zei de Intertoto-Cup. Onze tegenstander Union zoals gezegd uit Luxemburg was wel 20 maten te klein voor ons en wij 20 te groot voor hun. Het werd slechts 1-0 maar we kunnen er wel vanuit gaan dat Feyenoord zich gaat plaatsen voor de kwalificaties van het UEFA-Cup tournooi. Ik kreeg mijn gelijk, we gaven de Luxemburgers voetballes maar maakten het niet af, het bleef bij een treurige score van 2-0. Millan bewees meteen zijn waarde door in zijn eerste officiele wedstrijd de beslissende goal te maken. Helaas voor ons is Millan nu 4 maanden geblesseerd en zullen we moeten genieten van onze kleine Argentijn Vitti.

feyenoordunionmb4.jpg

unionfeyenoordzu1.jpg

In het kwalificatietournooi voor de UEFA-Cup werden we opnieuw uitgeloot tegen een relatief simpele tegenstander. Een club uit Hongarije, en we begonnen met een uitzege 0-2. Daaropvolgend de thuiszege 2-0. Simpel geplaatst dus voor de eerste ronde van het UEFA-Cup tournooi en opnieuw loten we een makkelijke tegenstander namelijk Tel-Aviv.

kwaliuefa1xx3.jpg

kwaliuefa2qx9.jpg

Tegen Tel-Aviv begonnen we zoals we al die tijd al bezig waren, lekker aanvallend voetbal en natuurlijk de countertactiek toepassen. Erg handig vooral bij kleine clubs, je kunt ze op deze manier helemaal vermorzelen en dat deden we. Het werd 4-0 en er kan nu niets meer misgaan voor onze jongens. Geplaatst voor de groepsronde van de UEFA-Cup al moeten we wel uitkijken met onze vooroordelen...

uefa1rondebi6.jpg

Geplaatst

Van beide clubs nog nooit gehoord haha.

Geplaatst

Wel van Maccabi, maar niet van die andere...

Mooie club, Feyenoord, ook al ben ik voor Ajax...

Ik hoop dat je door gaat, met een 4-0 voorsprong moet dat ook wel ;)

Leuke aankopen, vooral Millan is goed...

Ga zo door... :thumb:

Geplaatst

Mooi, alleen dat je het hebt aangedurft na ajax , feyenoord te pakken :P . Nou succes ermee.

Geplaatst

screentje Millan als het kan

Geplaatst

zou ik een screentje van vitti mogen

Geplaatst
  • Auteur

Vandaag/ morgen update :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Screentje Millan:

millanrl6.jpg

Screentje Vitti:

vittiyj1.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 2011-2012 Feyenoord

Het seizoen waarin we moesten oogsten werd een seizoen van geruchten. Het bestuur heeft beslist dat Feyenoord waarschijnlijk overgekocht gaat worden door een grote zakenpartij uit Nederland. Tot die tijd word het voor mij en mijn technische staf onmogelijk spelers aan te trekken, dit tot verdriet van de harde kern van Feyenoord. We hopen allemaal dat Feyenoord er financieel beter van gaat worden en dat de club binnen 5 seizoenen weer bovenin constant mee kan draaien. Afijn dan het seizoen zelf. Zoals gezegd waren we bijna zeker van UEFA-Cup deelname door thuis Tel-Aviv met 4-0 te verslaan. Onbegrijpelijk maar waar, we verloren bijna de controle op de uitwedstrijd en mochten nog blij zijn dat we door waren. el-Aviv probeerde continue te domineren en onze jongens werden angstig bang van onze Israelische tegenstander. We mogen dus gerust stellen dat we veel geluk hebben gehad en dat we nog goed mogen gaan nadenken over deze 'bijna' uitschakeling tegen een mindere club als Feyenoord. Maargoed door is door en in de groepsronde werden we gekoppeld aan sterke teams zoals Porto,Spurs. Het zou dus een enorme opgave voor ons worden om ons te kwalificeren voor de tweede ronde van de UEFA-Cup, toch lukte het ons hoewel we wel een pak slaag kregen van Porto 0-6. Twee rode kaarten waren daar zeker de oorzaak van en Porto was ook zeker gewoon de betere ploeg. We konden het spel niet maken tegen de Portugezen maar gelukkig voor ons hadden we ons al gekwalificeerd voor de tweede ronde en deed deze wedstrijd er niet meer toe. We waren dus door en dat stemde de supporters tot tevredenheid. De loting was erg ongunstig voor ons. We kregen Lazio Roma op bezoek. Lazio werd thuis volledig afgedroogd en kwamen amper tot ballen toe. Maar in de uitwedstrijd gaven we het initiatief weer weg waardoor de Italianen konden profiteren, ook weer een rode kaart aan onze kant hielp ons niet bepaald de richting op. Het is dat het Italiaanse spitsenduo hun dag niet had want anders... Maargoed door is door he. In de winterstop kochten we slechts 1 speler namelijk Jan Vertonghen. Hij zou de nieuwe ster moeten worden van ons elftal en zal naast Kobiashvilli gaan spelen als verdedigende middenvelder. Dat dus eventjes tussendoor. Terug naar de orde van de dag namelijk de UEFA-Cup. We kregen alweer een Italiaanse ploeg voorgeschoteld: Mantova. Op papier appeltje eitje maar de praktijk wijst anders uit. Thuis domineerde we weer en maakten we het spel maar in de uitwedstrijd gaven we weer teveel ruimte achterin weg waardoor we door het oog van de naald doorgingen naar de kwartfinale van de UEFA-Cup waar Atletico Madrid de volgende tegenstander zou zijn. Thuis slachten we werkelijk de Spanjaarden maar door 1 grote fout van Vertonghen in de uitwedstrijd, verloren we de wedstrijd na verlenging. Pech? Of gewoonweg teveel geluk gehad in de voorgaande wedtrijden? Ik weet niet waar de oorzaak ligt, het belangrijkste is wel dat we ons goed voorgesteld hebben aan de Europese topclubs en de toekomst zie ik positief tegemoet. We stijgen zoiezo op de Europese ranglijst en dat is altijd lekker.

telavivfeyenoordpr7.jpg

groepsrondeuefawe5.jpg

feyenoordlazioku0.jpg

laziofeyenoordaj8.jpg

feyenoordmantovaqa2.jpg

mantovafeyenoordwy9.jpg

feyenoordatleticoxx8.jpg

atleticofeyenoordai4.jpg

Mijn kwaliteiten als trainer bleven natuurlijk niet onopgemerkt. Clubs als Deportivo en Porto benaderde mij om trainer te worden van hun club, ook landen als Ivoorkust en Nigeria wilden mij graag hebben. Ik heb alles afgewezen, ik wil slagen bij Feyenoord....

deportivout9.jpg

portoso7.jpg

Geplaatst

Re: [FM 07] Feyenoord 2012-2013

best grappig als je ziet dat alle thuis wedstrijden gewonnen worden in europees verband maar in de uitwedstrijden maakt je team het erg moeilijk en dan een 3-0 voorsprong weggeven pfff...

das ook een prestatie opzich

maar verder veel succes en hopelijk gaat het in de comp net zo goed alleen dan ook wat beter in uitwedstrijden.

Geplaatst

Ik dacht dat dit een nieuwe novelle was dus ik las meteen de eerste post met daarin "Sinds jaar en dag is Mokum mijn plek en de club naar mijn hart en dat zal altijd zo blijven." :D

Maar serieus: je doet het leuk én realistisch :clap:

Ga zo door!

Geplaatst
  • Auteur

De Competitie

De doelstelling van het bestuur was bekend: Europees Voetbal halen. Ikzelf legde mezelf en het team deze doelstelling ook op. We wisten zoiezo dat een plek bij de eerste 8 ons een plekje zou geven in de playoff wedstrijden en hier gingen we dan ook met goede moed voor. Het seizoen werd zo wisselvallig dat ik als trainer alle mogelijke manieren uitprobeerde om het team beter te laten presteren. Zo speelde we eens met 3 verdedigers en 2 vleugels achter de spitsen en dan speelden we weer met 2 verdedigende middenvelders en 4 verdedigers. Tegen de grote clubs als Ajax en PSV presteerden we goed tot super maar tegen degradatiekandidaten verspeelden we teveel punten waardoor we onze 6de plek verloren. Uiteindelijk mogen we blij zijn dat we als 8ste eindigen dit seizoen. De verdediging is niet veel soeps, spelers als Vlaar en Rodolfo kunnen hun mannetje wel dekken maar zijn te traag op beslissende momenten. Op zulke momenten verlies je wedstrijden en verspeel je je voorsprong. Aankomend seizoen zal er iets moeten gebeuren binnen Feyenoord willen we deze club naar boven loodsen...

selectieov4.jpg

selectie1ms3.jpg

De wedstrijden:

wed1pt3.jpg

wed2ww3.jpg

Eindstand:

eindstandym3.jpg

Playoff-Wedstrijden:

playoff1ch0.jpg

Heerenveen een ware angstgetner voor ons. De Friezen speelden ons compleet weg en gingen verdiend met 2-0 aan de leiding.

playoff2ov9.jpg

Zelfde verhaal als in de thuiswedstrijd. Ze waren gewoonweg beter op alle fronten. Helaas uitgeschakeld, volgend seizoen beter.

*Next Update:*

-Blijft Hendrick bij Feyenoord?

-Feyenoord overgekocht?

Geplaatst

Ik had Porto ofzo gedaan want 8e is nou niet wat je zegt top!

Geplaatst
  • Auteur

Ik wil van Feyenoord opnieuw een topclub maken, de selectie is aardig maar that's it daarbij is de Nederlandse Competitie opeens enorm sterk. We zullen zien

Geplaatst

Ik wil van Feyenoord opnieuw een topclub maken, de selectie is aardig maar that's it daarbij is de Nederlandse Competitie opeens enorm sterk. We zullen zien

is dit een soort van bewijs dat je bij feyenoord blijft

Geplaatst
  • Auteur

Ja als het aan mij ligt wel maar ben nu aan het spelen dus weet niet of ik nog word ontslagen ivm het niet halen van de doelstelling

Geplaatst

gha je nog wel door bij FEY of ga je je alleen op engeland richten

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]