Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 11,9k
  • Weergaven 475,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Niet helemaal eerlijk natuurlijk omdat Mark twee wedstrijden meer in de benen heeft.

• Oud Real Madrid spits Sandro Calabro is onlangs in Miami gesignaleerd 

• Vandaag naar de League Two play-off finale geweest. Voor het eerst naar Wembley voor mij. Had hospitality kaartjes gekregen van werk 😁 Lekker gegeten joh, dikke luxe.     Crawley

Geplaatst

Fascinerend dat die laatste bal er laatste bal er niet inging joh ... huhu, maar des te mooier natuurlijk. Arsenal speelde weer vrij pover vond ik, hebben wel toffe spelers natuurlijk, maar man man man. Geen ruggengraat, bezieling of passie in dat elftal heb ik soms het gevoel, Alexis is een beetje de enige die dat met zich meebrengt.

Geplaatst

Dit zijn toch altijd wel de mooiste uitspraken he :D

Vanuit ons oogpunt was het duidelijk te zien dat het absoluut geen hoekschop was. Ik ben daar diep teleurgesteld over omdat Clattenburg in een goede positie stond om te zien dat het een achterbal was. Het is niet de eerste keer dit seizoen dat wij benadeeld worden. Maar ik wil het niet te veel over de scheidsrechter hebben.”

Lees meer op http://www.voetbalzone.nl

Nu toevallig over Wenger maar zoveel trainers die zeggen; wil het niet hebben over dit of dat (bijvoorbeeld met blessures ook vaak) maar het toch even benoemen :D

Geplaatst

Hij heeft ook wel gewoon een punt, maar Clattenburg had helaas de behoefte om een actie van 10 jaar geleden met Hibbert goed te moeten maken.

Geplaatst

Verrassend hoor dat Wenger de schuld bij de scheidsrechter legt.

Geplaatst

Ozil speelde sowieso echt als een slappe zak gister. Leek wel of hij er totaal geen zin in had.

Geplaatst

Vindt het ook nog mooi dat ie daarna z'n handen in de lucht doet van; 'Waarom laten jullie hem nou zo vrij joh?'

Geplaatst

De persoon die het slim vond om Ozil in zo situatie tegen zo'n speler te zetten bijvoorbeeld?

Zonedekking.

Geplaatst

Michael Carrick jongens :< Zit echt te genieten van die man. Is uiteraard niet meer de snelste, maar wat speelt die man slim zeg. Heerlijke pass in zijn benen ook. Wisten we natuurlijk al langer, maar aangezien hij tot een aantal wedstrijden geleden niet echt aan spelen toekwam vind ik het mooi om te zien dat hij weer mee mag doen en ook nog steeds zo belangrijk is.

Geplaatst

Courtois _O_ Was al sinds 2013 geleden dat Chelsea nog op Sunderland ging winnen denk ik, nooit makkelijk.

Geplaatst

Die Rojo heeft ergens ergens een draadje los zitten hoor. Nog geen twee weken geleden ontsnapt hij wonderbaarlijk aan rood, vandaag doet hij net hetzelfde. Ga je echt niet blijven mee weg komen. Verder Pogba _O_ Wereldklasse middenvelder op z'n 23.

Geplaatst
Die Rojo heeft ergens ergens een draadje los zitten hoor. Nog geen twee weken geleden ontsnapt hij wonderbaarlijk aan rood, vandaag doet hij net hetzelfde. Ga je echt niet blijven mee weg komen. Verder Pogba _O_ Wereldklasse middenvelder op z'n 23.

Pokkie was zó enorm goed. Zlatan trouwens ook weer een magnifieke afwerking zeg.

Geplaatst

Pokkie was zó enorm goed. Zlatan trouwens ook weer een magnifieke afwerking zeg.

En zeggen dat er nog getwijfeld werd aan die jongen.

Wat kan hij nou echt goed? Wat is zijn beste positie dan?

Wat een gelul.

Fenomeen.