Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 11,9k
  • Weergaven 476,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Niet helemaal eerlijk natuurlijk omdat Mark twee wedstrijden meer in de benen heeft.

• Oud Real Madrid spits Sandro Calabro is onlangs in Miami gesignaleerd 

• Vandaag naar de League Two play-off finale geweest. Voor het eerst naar Wembley voor mij. Had hospitality kaartjes gekregen van werk 😁 Lekker gegeten joh, dikke luxe.     Crawley

Geplaatst
2 uur geleden zei Azpi:

Maguire doet dat 10x elke wedstrijd en krijgt geen penalty tegen

Haha ik begin te vermoeden dat jij Maguire ooit tegen bent gekomen in Griekenland ;)  

Geplaatst

6 goals voor Gallagher dit seizoen

bewerkt door Azpi

Geplaatst

Ook bij United zijn de getroffen met het corona virus, ik voorspel dat binnenkort wat competities stop gezet gaan worden.

Geplaatst
26 minuten geleden zei La Pulga:

Ook bij United zijn de getroffen met het corona virus, ik voorspel dat binnenkort wat competities stop gezet gaan worden.

Was gisteren al bekend. Alleen niet wie.

Geplaatst
1 uur geleden zei La Pulga:

City gaat wel hard zo.

Zeg dat wel bro. Veel harder dan tegen de 10 man van Wolves, arme Bielsa...

Geplaatst
21 uur geleden zei Kyrill:

Zeg dat wel bro. Veel harder dan tegen de 10 man van Wolves, arme Bielsa...

Het vaak lastige 2e jaar. Overleven en dan weer verder bouwen aan de mooiste club van Engeland.

Geplaatst
1 uur geleden zei Rossi:

Het vaak lastige 2e jaar. Overleven en dan weer verder bouwen aan de mooiste club van Engeland.

Ik vind en vond Leeds ook altijd al mooie club ja. Laatst met FM22 mobiel 6e geworden met ze in mijn 1e seizoen. Halve finale FA Cup gehaald die verloren van Liverpool. Kewell, Viduka en nu spelers als Raphina, Rodrigo en Kalvin Philips heerlijk. Hopen kunnen ze Bournemouth na doen dat er 5 jaar in bleef voor het pas weer degradeerde 🙏🙏🙏

Geplaatst
2 minuten geleden zei Kyrill:

Ik vind en vond Leeds ook altijd al mooie club ja. Laatst met FM22 mobiel 6e geworden met ze in mijn 1e seizoen. Halve finale FA Cup gehaald die verloren van Liverpool. Kewell, Viduka en nu spelers als Raphina, Rodrigo en Kalvin Philips heerlijk. Hopen kunnen ze Bournemouth na doen dat er 5 jaar in bleef voor het pas weer degradeerde 🙏🙏🙏

Hoop dat het weer een stabiele PL club wordt. Degradatie maakt het wel makkelijker om ze eindelijk eens te bezoeken. Kom er nu eigenlijk niet tussen en ik ga geen belachelijke prijzen betalen.

Geplaatst
8 uur geleden zei La Pulga:

Even volwassen doen.

@KyrillGefeliciteerd met de overwinning van Arsenal bro!!! :classic_love:

Thnx bro thnx. Idd volwassen en lief van je. Voor nu 4e baby. :classic_love:

@Arsène wat waren ze goed zeg. Hopelijk gaan we uit ook zo spelen komende tijd! 

Geplaatst
17 minuten geleden zei Elano:

Het feit dat er in de Premier League nog wel met publiek gespeeld wordt maakt ook dat die potjes lekker wegkijken. 

Ja klopt. Maar dit steeft af naar competie stop ;) 78.000 besmettingen per dag daar in Engeland. 

Geplaatst

Mooi staaltje competitievervalsing dat de wedstrijden nu wel uitgesteld worden. Toen Arsenal er last van had rond de wedstrijd tegen Brentford gaf de FA niet thuis.. Lijkt me dat het nu weleens tijd is voor duidelijke richtlijnen.

Geplaatst
4 uur geleden zei Arsène:

Mooi staaltje competitievervalsing dat de wedstrijden nu wel uitgesteld worden. Toen Arsenal er last van had rond de wedstrijd tegen Brentford gaf de FA niet thuis.. Lijkt me dat het nu weleens tijd is voor duidelijke richtlijnen.

Toen waren de besmettingen zo groot als nu, maar je hebt wel een punt. Ik vermoed dat ze gekeken hebben naar de besmettingen toen en nu.

Geplaatst
Op 16-12-2021 om 14:03 zei Kyrill:

Ja klopt. Maar dit steeft af naar competie stop ;) 78.000 besmettingen per dag daar in Engeland. 

Heb ik toch gelijk gekregen voor zeldzame keer....

Alleen Leeds-Arsenal is ''nog'''niet geannuleerd. En ook op lagere niveaus is er behoorlijk veel uitgesteld/geschrapt.....

Geplaatst
5 minuten geleden zei Aaron21:

een overwinning kan straks vast het leed(s) verzachten. :D

Geliked omdat ik erg leuke grap vindt. Maar hoop uiteraard Arsenal wint. 

Geplaatst

Leeds is natuurlijk zwak en mist 8 spelers door blessures. Fijn om te zien we goede vorm van Westham thuis 2-0 voortzetten. Martinelli wat een heerlijke speler. 

Geplaatst

Leeds is natuurlijk zwak en mist 8 spelers door blessures. Fijn om te zien we goede vorm van Westham thuis 2-0 voortzetten. Martinelli wat een heerlijke speler.