Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Parish: “We all bought into the decision to play a more expansive style of football. We all believed in it. That hasn’t worked. It’s no-one’s fault."

Ok Sam kom er maar in

bewerkt door Sophomore

• Antwoorden 11,9k
  • Weergaven 475,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Niet helemaal eerlijk natuurlijk omdat Mark twee wedstrijden meer in de benen heeft.

• Oud Real Madrid spits Sandro Calabro is onlangs in Miami gesignaleerd 

• Vandaag naar de League Two play-off finale geweest. Voor het eerst naar Wembley voor mij. Had hospitality kaartjes gekregen van werk 😁 Lekker gegeten joh, dikke luxe.     Crawley

Geplaatst
  • Auteur

Lekker hoor, voetbal op Boxing Day. Maar dan plan je Watford - Crystal Palace om half 2, daar ga je toch niet voor je lol naar kijken?

Geplaatst
Lekker hoor, voetbal op Boxing Day. Maar dan plan je Watford - Crystal Palace om half 2, daar ga je toch niet voor je lol naar kijken?

Dit soort provocerende opmerkingen zou ik niet plaatsen hier. Ik gok dat bij het lezen van je bericht minstens vijf a zes man een halve woedeuitbarsting heeft gekregen.

Geplaatst

0-4 verloren...

[spoiler=uitslag] C0nir7xXgAAruK3.jpg:large

[Twitter]813424819693821952[/Twitter]

Eerlijk is eerlijk, die vierde zat er goed in

bewerkt door Sophomore

Geplaatst
  • Auteur

Dit soort provocerende opmerkingen zou ik niet plaatsen hier. Ik gok dat bij het lezen van je bericht minstens vijf a zes man een halve woedeuitbarsting heeft gekregen.

Mwah, ik denk niet dat ook de liefhebbers niet voor zo'n pot gaan zitten. Ik zag zonet dit filmpje, zegt wel genoeg denk ik.

[Twitter]813391849398435841[/twitter]

bewerkt door Baddoo

Geplaatst

Huhuhu, ja dat is een beetje het beeld bij driekwart van de Engelse matches natuurlijk. Dus ik vrees wel dat dergelijke spel iets is waar veel mensen van kunnen genieten.

Geplaatst

Bob Bradley er al weer uit bij Swansea. Hopelijk nu Giggs.

bewerkt door PJHoutman

Geplaatst

Victor Lindelöf schijnt dichtbij een overstap naar United te zijn (40 miljoen + 20 miljoen aan mogelijke variabelen).

Geplaatst

Flink bedrag. Niet dat dat tegenwoordig nog zoveel uitmaakt, zeker niet als een Spaanse club hem straks voor een nog hoger bedrag overneemt als hij een aantal seizoenen goed speelt.

Geplaatst

Wat een achterlijk schema zeg. Sommige clubs hebben maar 1 dag rust vooraleer ze terug aan de bak moeten. Arsenal moet bv. op 1 & 3 januari spelen, ik ben nu verre van een Arsenal-fan, maar dit slaat nergens op.

Liverpool - City is dan ook nog eens om 18u30 op oudjaar, fijn om dan te moeten voetballen.

bewerkt door Mathi

Geplaatst
Wat een achterlijk schema zeg. Sommige clubs hebben maar 1 dag rust vooraleer ze terug aan de bak moeten. Arsenal moet bv. op 1 & 3 januari spelen, ik ben nu verre van een Arsenal-fan, maar dit slaat nergens op.

Liverpool - City is dan ook nog eens om 18u30 op oudjaar, fijn om dan te moeten voetballen.

Ze krijgen er genoeg betaald voor. Daarnaast valt het nog reuze mee als je kijkt wat een basketbalteam per week doet.

Geplaatst

Ze krijgen er genoeg betaald voor. Daarnaast valt het nog reuze mee als je kijkt wat een basketbalteam per week doet.

Wat een basketbalteam doet is toch totaal niet relevant? Gaat erom dat bepaalde teams minder rust hebben dan andere teams.

Geplaatst

Wat een basketbalteam doet is toch totaal niet relevant? Gaat erom dat bepaalde teams minder rust hebben dan andere teams.

Als je in Engeland speelt dan weet je dat van te voren en kan je er makkelijk op inspelen door een brede selectie te hebben. Zit sowieso bij alle voetballers/managers te veel tussen hun oren, ze moeten gewoon wat minder zeiken en meer gaan voetballen.

Geplaatst
Victor Lindelöf schijnt dichtbij een overstap naar United te zijn (40 miljoen + 20 miljoen aan mogelijke variabelen).

Wie? Ken ik niet denk ik maar klinkt als een koopje

Geplaatst

Dit kan je toch totaal niet vergelijken met basketbal. Twee totaal andere sporten.

Geplaatst

Dit kan je toch totaal niet vergelijken met basketbal. Twee totaal andere sporten.

Klopt, maar zouden beide topsporters voor moeten stellen.

Geplaatst

Mijn punt is eigenlijk dat voetballers niet moeten aanstellen.

Marathonlopers ook, maar die zie ik dat ook niet doen

Waarom wielrenners dan wel.

Geplaatst
Lelijk dat Batshuayi in de laatste minuut invalt. Die had moeten starten.

Conte heeft toch wel gelijk gekregen, het stond zo ook prima.

Geplaatst

Conte heeft toch wel gelijk gekregen, het stond zo ook prima.

Ja het pakte prima uit, maar ik vind het toch wel jammer dat Pedro dan de voorkeur krijgt boven Batshuayi. Ik ben ook iemand die het niet kan hebben als er een vleugelspeler of middenvelder in de spits staat ;c daar moet gewoon een pure spits staan.

Geplaatst

Als je in Engeland speelt dan weet je dat van te voren en kan je er makkelijk op inspelen door een brede selectie te hebben. Zit sowieso bij alle voetballers/managers te veel tussen hun oren, ze moeten gewoon wat minder zeiken en meer gaan voetballen.

[twitter]810856605294194688[/twitter]

Als ik Liverpool-fan was zou ik zeker zeiken.