Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 11,9k
  • Weergaven 475,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Niet helemaal eerlijk natuurlijk omdat Mark twee wedstrijden meer in de benen heeft.

• Oud Real Madrid spits Sandro Calabro is onlangs in Miami gesignaleerd 

• Vandaag naar de League Two play-off finale geweest. Voor het eerst naar Wembley voor mij. Had hospitality kaartjes gekregen van werk 😁 Lekker gegeten joh, dikke luxe.     Crawley

Geplaatst
Heeuj Hereford FC is kampioen geworden in de Southern League South & West :banana: ze zijn niet meer in te halen door de concurrent. nog 2x promoveren en ze zitten weer op hun niveau (National League south/north) na het faillisement.

Ik ben zelden zo gelukkig geweest.

Geplaatst

Leuke pot. Je kon ook verwachten dat de goal van Everton uit een corner zou vallen.

Coutinho is weer terug met een fenomeen zijn vooral :<

Geplaatst

Haha wat een tackle van Barkley he, gaat god Koeman nog zeuren over de reactie van Klopp..

Geplaatst

Arsenal heeft in de laatste 11 officiële wedstrijden maar 2 keer gewonnen, tegen Sutton Utd en Lincoln :cab: Daar staat wel tegenover dat ze na 28 wedstrijden net zoveel punten hebben als vorig jaar na 28 wedstrijd. Het lag dus vorig seizoen echt aan de concurrentie ;e

Geplaatst

Leuke start van de wedstrijd bij Everton - Leicester City. 1-0 na 30 seconden en na 10 minuten staat Leicester voor.

Geplaatst

Arsenal ook goede zaken gedaan vandaag. Poh, lesje in efficiëntie.

Geplaatst

Vond het niet eens efficiëntie, hebben ze één goeie kans gecreëerd? Die bal van de lijn in de tweede helft toen het volgens mij al 3-0 stond, verder dat schotje van Welbeck voorlangs. Echt het slechtste Arsenal dat ik in tijden heb gezien.

Geplaatst
Vond het niet eens efficiëntie, hebben ze één goeie kans gecreëerd? Die bal van de lijn in de tweede helft toen het volgens mij al 3-0 stond, verder dat schotje van Welbeck voorlangs. Echt het slechtste Arsenal dat ik in tijden heb gezien.

Bedoelde ook meer efficiënte van balbezit / kansen creëren. Vond het zo bijzonder tegenvallen en is nu alleen maar logischer dat de roep om Wenger out groter wordt.

Geplaatst

Bedoelde ook meer efficiënte van balbezit / kansen creëren. Vond het zo bijzonder tegenvallen en is nu alleen maar logischer dat de roep om Wenger out groter wordt.

Ah, klopt ja. 28% balbezit maar meer schoten, schoten op doel, kansen en goals. Ja, nu de top-4 helemaal weg is zie ik echt niet hoe Wenger kan blijven.

Geplaatst

Vandaag naar Hartlepool-Carlisle (League two, droevig niveau maar leuke sfeer in een vol stadionnetjes) en Newcastle-Leeds geweest. Zure gelijkmaker in minuut 96 nog. Ik vraag me wel af waar alle PL-clubs vorige zomer hebben liggen slapen bij de transfer van Ritchie. Die kan toch makkelijk mee bij pakweg Southampton of zo.

Morgen nog naar Sunderland-West Ham.

Geplaatst

Twijfel om United-Chelsea even terug te kijken, was naar het schijnt weer een ouderwetse Mou masterclass. Zat helaas op een familiefeest.

Geplaatst
Twijfel om United-Chelsea even terug te kijken, was naar het schijnt weer een ouderwetse Mou masterclass. Zat helaas op een familiefeest.

Nou ik ben in de tweede helft in slaap gevallen. Al zei dat ook wat over mijn eigen toestand. Maar zag bij de analyses en de kranten dat het idd een tactic masterclass van José was. Herrera negentig minuten achter Hazard aan gelopen. Mourinho zei zelf dat hij hem rust heeft gegeven tegen Anderlecht, om zich mentaal te focussen op deze zware taak.

Geplaatst

John Terry na dit seizoen weg bij Chelsea.

Geen basisspeler meer maar toch jammer dat het moment daar is.