Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 11,9k
  • Weergaven 475,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Niet helemaal eerlijk natuurlijk omdat Mark twee wedstrijden meer in de benen heeft.

• Oud Real Madrid spits Sandro Calabro is onlangs in Miami gesignaleerd 

• Vandaag naar de League Two play-off finale geweest. Voor het eerst naar Wembley voor mij. Had hospitality kaartjes gekregen van werk 😁 Lekker gegeten joh, dikke luxe.     Crawley

Geplaatst

Arsenal eens geen vierde. Denk dat ze beter gewoon een nieuw innovatief systeem kunnen bedenken met de hele selectie. 3 daagjes trainen en je wint zo alles.

Althans dat is wat ik uit zeer betrouwbare bron heb vernomen.

Geplaatst
Arsenal eens geen vierde. Denk dat ze beter gewoon een nieuw innovatief systeem kunnen bedenken met de hele selectie. 3 daagjes trainen en je wint zo alles.

Althans dat is wat ik uit zeer betrouwbare bron heb vernomen.

Heb je nou zelf niet door hoe ongelooflijk vermoeiond je bent?

Geplaatst

Haha, en maar hopen achter z'n pc dat Nz4reno gaat reageren. Sebas praktijken. Scheelt alleen 20 jaar.

Geplaatst
Jij geniet hier echt van hè, ouwe rakker. @Pino Hopelijk kun je lekker genieten van je oude goude gedrag en kun je weer even vooruit met je leven.
Geplaatst
[quote name='Sophomore']Manchester United geen doelpunt gemaakt uit bij de top zes (moeten wel nog naar Spurs). Mourinho master class he @Hansje :huhu:[/QUOTE] Huhu, die 0-0 uit bij Liverpool was vintage Mourinho, die bij City in zekere zin ook al waren ze daar iets minder. Chelsea uit en Arsenal uit kwamen door omstandigheden, respectievelijk de reorganisatie nog volop aan de gang of een B-team. Dat ze thuis maar één keer gewonnen hebben (Chelsea, 2-0) is erger eigenlijk.
Geplaatst
[quote name='N4z4reno']Jij geniet hier echt van hè, ouwe rakker. @Pino Hopelijk kun je lekker genieten van je oude goude gedrag en kun je weer even vooruit met je leven.[/QUOTE] Dankje man.
Geplaatst

Huhu, die 0-0 uit bij Liverpool was vintage Mourinho, die bij City in zekere zin ook al waren ze daar iets minder. Chelsea uit en Arsenal uit kwamen door omstandigheden, respectievelijk de reorganisatie nog volop aan de gang of een B-team. Dat ze thuis maar één keer gewonnen hebben (Chelsea, 2-0) is erger eigenlijk.

Nee ok, uit gelijkspelen tegen topteams is geen ramp. Als je thuis maar wint van de Swansea's etc. Daar hebben ze natuurlijk de top vier (of hoger) laten liggen, met al die gelijkspelen.

Geplaatst
Thuis kampioen worden is toch veel mooier. Al worden in alle landen behalve NL, de landstitel toch pas op de laatste speeldag of laatste thuiswedstrijd uitgereikt? Schijt dat Vitesse in de rust een rondje om het veld mag lopen met de KNVB beker. Grapje he @Justin Denk aan je bloeddruk. Nee vanaf nu stop ik echt met deze gekkigheid, beloofd ok.

bewerkt door Sophomore

Geplaatst
[quote name='Sophomore']Thuis kampioen worden is toch veel mooier. Al worden in alle landen behalve NL, de landstitel toch pas op de laatste speeldag of laatste thuiswedstrijd uitgereikt? Schijt dat Vitesse in de rust een rondje om het veld mag lopen met de KNVB beker. Grapje he @Justin Denk aan je bloeddruk. Nee vanaf nu stop ik echt met deze gekkigheid, beloofd ok. [/QUOTE] Nee hoor? Als je kampioen word krijg je hem gewoon uitgereikt. Al zou je hier zelf misschien okk wel voor kunnen kiezen
Geplaatst

Zeer zeker knap. Heeft 'zijn' 5-2-3/3-4-3 ingevoerd en toen is het als een tierelier gaan lopen. Je ziet een aantal andere clubs (Tottenham, Arsenal, etc.) die formatie nu ook overnemen, dat zegt ook wel wat. Enige jammere aan Conte is dat ie bij de verkeerde club zit ;c

Geplaatst
[quote name='Sophomore']Wanneer komt de trophy presentation @Frankjeee ? Wil eigenlijk wel maar bed, duurt me wat lang. [/QUOTE] Weet ik niet. Die rugby league boeit me niet zo. Zal vast al zijn geweest ondertussen oj niet dus. Volgende keer beter. Je moet maar vaker luisteren ja. Jij zei toch ook dat was Sanchez kan Isimiat ook kan?

bewerkt door Regis

Geplaatst

Heerlijke titel :D Zo verdiend voor Conte, hoe hij de ploeg weer op de rit heeft gekregen, heel erg knap.

Voor volgend seizoen mag er wel wat bij wil je Europees ook mee doen. Ben benieuwd of in de verdediging Ake, Zouma en de terugkerende Christensen hun kansen krijgen nu.

Geplaatst

Terechte titel. Chelsea was fantastisch. Ook knap met spelers als Alonso en Moses op de flanken, niet direct spelers die ik op het niveau Chelsea zou schatten.

Geplaatst

Haha die Costa, wat een gozer. Mooi voor Terry.

Enorm respect voor Fabregas trouwens, wat heeft die zich toch nog weten te ontwikkelen in het systeem van Conte.

Geplaatst
Terechte titel. Chelsea was fantastisch. Ook knap met spelers als Alonso en Moses op de flanken, niet direct spelers die ik op het niveau Chelsea zou schatten.

Ik vraag me af of Alonso en Moses dit niveau volgend jaar weer kunnen laten zien. Mag voor beide wel een concurrent komen eigenlijk.

Geplaatst

Ik vraag me af of Alonso en Moses dit niveau volgend jaar weer kunnen laten zien. Mag voor beide wel een concurrent komen eigenlijk.

Vond Alonso wel erg sterk, maar voor Moses zeker. Al hebben ze mij sowieso positief verrast, ben ook benieuwd of ze dit niveau volgend seizoen kunnen doorzetten.