Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Dat is een penalty 

ahaha wat een grap die var 

bewerkt door Azpi

• Antwoorden 11,9k
  • Weergaven 475,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Niet helemaal eerlijk natuurlijk omdat Mark twee wedstrijden meer in de benen heeft.

• Oud Real Madrid spits Sandro Calabro is onlangs in Miami gesignaleerd 

• Vandaag naar de League Two play-off finale geweest. Voor het eerst naar Wembley voor mij. Had hospitality kaartjes gekregen van werk 😁 Lekker gegeten joh, dikke luxe.     Crawley

Geplaatst

In ieder geval heeft Ten Hag weten te scoren (al was het een eigen goal). Iets wat De Boer niet gelukt is

Geplaatst

Vind het toch wel een leuke samenstelling zo bij Viaplay. En geen klachten op de 55 inch televisie 

Geplaatst

Volgende keer een middenveld met Fred, Eriksen en Donny. 

McTominay met z'n spullen en al op straat zetten. Frenkie het hoogste salaris ooit bieden en hem elke dag ophalen in een limousine naar de training.

Middenveld was afgrijselijk. Achterin op den duur Varane ipv Maguire. Backjes zijn nou eenmaal niet geweldig.

Geplaatst
2 minutes ago, Socrates said:

Volgende keer een middenveld met Fred, Eriksen en Donny. 

McTominay met z'n spullen en al op straat zetten. Frenkie het hoogste salaris ooit bieden en hem elke dag ophalen in een limousine naar de training.

Middenveld was afgrijselijk. Achterin op den duur Varane ipv Maguire. Backjes zijn nou eenmaal niet geweldig.

hebben ze al gedaan

Dacht 500.000 per week bijna 

of 450.000£ per week 

bewerkt door Azpi

Geplaatst

Ten Hag wel meteen vol onder druk nu. Niet echt lekker. Volgende week weer niet winnen en het spel in de media is direct op de wagen. 

Maar het was ook echt niet om aan te gluren vandaag zeg. Ongebalanceerde ploeg met te weinig kwaliteit. Hiermee kan je zo maar weer 6e/7e worden.

Geplaatst

Altijd genieten met United. Ook al heb ik niks gezien, reacties hier zeggen al genoeg 

Uniteds problemen zijn veel dieper dan 2 spelers. Maar ik vind het helemaal prima zo. Mou heeft ooit gezegd dat met United tweede worden zijn beste prestatie ooit is. Selectie is daarna alleen maar slechter geworden. Al gooi je Messi en Frenkie ertussen. Dat gaat je echt niet redden. Snap ook niet waarom ze ooit voor Ten Hag zijn gegaan ipv Potter of Howe. Zelfs Moyes terugbrengen was logischer geweest. Maar ik geniet met volle teugen 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Acquafresca:

Altijd genieten met United. Ook al heb ik niks gezien, reacties hier zeggen al genoeg 

Uniteds problemen zijn veel dieper dan 2 spelers. Maar ik vind het helemaal prima zo. Mou heeft ooit gezegd dat met United tweede worden zijn beste prestatie ooit is. Selectie is daarna alleen maar slechter geworden. Al gooi je Messi en Frenkie ertussen. Dat gaat je echt niet redden. Snap ook niet waarom ze ooit voor Ten Hag zijn gegaan ipv Potter of Howe. Zelfs Moyes terugbrengen was logischer geweest. Maar ik geniet met volle teugen 

Je kan zeggen van Mou wat je wil. Met dit soort dingen heeft hij vaak wel gelijk ;c

Geplaatst
35 minuten geleden zei Michaelinho*:

Je kan zeggen van Mou wat je wil. Met dit soort dingen heeft hij vaak wel gelijk ;c

Het maakt die eigenaren toch niks uit zolang ze maar hun dividend kunnen uitkeren aan zichzelf 

Geplaatst

Een heel andere kijk op voetbal dan de naïeve managers die ons land rijk is. Zou oprecht een dag lang over voetbal kunnen praten met deze man.

Geplaatst

Vraag van onze allerliefste @Kyrill:

hoe ik Engels commentaar krijg, bij Viaplay PL wedstrijden? Zeg aub erbij ik Google Chrome gebruik en mijn laptop op tv aansluit... Maar dat je geen taal kan kiezen in navigatie menu.. En alleen maar NL commentaar hebt of stadion geluiden... Terwijl Bundesliga wel in Engels commentaar gedaan wordt... alvast bedankt

Geplaatst

Wat een drama was het weer. Ik moet zeggen dat zoveel Maguire en Martinez het achterin goed deden. Dalot moet echt beter worden of er moet een rechtsback gaan komen. En misschien toch maar McFred eruit gaan halen en van de Beek en Eriksen centraal zetten. En er moet een goede spits bijkomen. Met Ronaldo en Martial ga je het niet redden vermoed ik zo. Het kan alleen maar beter gaan vanaf nu.

Geplaatst
13 uur geleden zei neva:

Vraag van onze allerliefste @Kyrill:

hoe ik Engels commentaar krijg, bij Viaplay PL wedstrijden? Zeg aub erbij ik Google Chrome gebruik en mijn laptop op tv aansluit... Maar dat je geen taal kan kiezen in navigatie menu.. En alleen maar NL commentaar hebt of stadion geluiden... Terwijl Bundesliga wel in Engels commentaar gedaan wordt... alvast bedankt

Dat kan bij Viaplay niet. Er is geen optie om zelf je taal te selecteren. Duitse wedstrijden die geen ‘hoofdwedstrijd’ zijn krijgen het Engelse commentaar. De ‘hoofdwedstrijd’ Nederlands commentaar. 

Heb zelf geen PL pot gehad zonder commentaar overigens. Wellicht heb ik alleen ‘hoofdwedstrijden’ gekeken. 

Geplaatst
15 minuten geleden zei delichris:

Nee er is geen paniek. Met de Jong duurt het nu te lang en ze schakelen door. En ik vermoed dat ETH genoeg gezien heeft van Fred en Scott.

Dat had hij toch hopelijk al wel gezien voor hij begon?

Geplaatst
2 minuten geleden zei Michaelinho*:

Dat had hij toch hopelijk al wel gezien voor hij begon?

Daar ga ik wel vanuit, maar vergeet niet dat je niet zomaar ineens een speler hebt. 

United wordt ook gelinkt aan Arnautovic. Wat ik van deze eventuele transfer moet denken weet ik niet.

Geplaatst

Dat wilde ik nog zeggen ja. Dan ga je Arnautovic halen, wat moet je daar nou mee. Die kon bij Stoke al amper mee met het niveau. Dus in dat opzicht heeft @Thierryvane wel gelijk, er lijkt toch sprake van een beetje paniek. 

En ik snap dat je niet zo maar ineens een speler hebt. Maar er zijn al andere opties binnen je eigen ploeg. Je had al kunnen beginnen met ze niet meer opstellen. 

Geplaatst

Arnautovic is qua niveau misschien wel ok om van de bank te laten komen, maar qua karakter natuurlijk puur vergif voor je selectie.