Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 11,9k
  • Weergaven 475,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Niet helemaal eerlijk natuurlijk omdat Mark twee wedstrijden meer in de benen heeft.

• Oud Real Madrid spits Sandro Calabro is onlangs in Miami gesignaleerd 

• Vandaag naar de League Two play-off finale geweest. Voor het eerst naar Wembley voor mij. Had hospitality kaartjes gekregen van werk 😁 Lekker gegeten joh, dikke luxe.     Crawley

Geplaatst
Op 9-2-2023 om 08:39 zei delichris:

Wat een slechte eerste minuten van Manchester United. Gelukkig nog een punt kunnen pakken.

Straks weer een (hopelijk) mooi potje. Helaas niet in staat om te kijken, dus vanavond maar MOTD aanzetten

Geplaatst
16 minuten geleden zei Mansveld:

Straks weer een (hopelijk) mooi potje. Helaas niet in staat om te kijken, dus vanavond maar MOTD aanzetten

Als wij maar de drie punten pakken. 

Geplaatst
15 minuten geleden zei delichris:

Yes 0-2. Misschien niet verdiend, maar dat interesseert me totaal niet. 

Zoals ik het hoor idd niet verdiend. 

En wat een sneue supporters heeft Man U zeg. Istanbul-liedjes zingen, met Turkse vlaggen zwaaien, maar janken als München als reactie daarop wordt aangehaald.

Geplaatst
13 uur geleden zei Mansveld:

Zoals ik het hoor idd niet verdiend. 

En wat een sneue supporters heeft Man U zeg. Istanbul-liedjes zingen, met Turkse vlaggen zwaaien, maar janken als München als reactie daarop wordt aangehaald.

Beide clubs hebben gereageerd hoor. Ik heb geen liedjes gehoord en geen vlaggen gezien. Daarmee zeg ik niet dat het niet gebeurde.

Geplaatst
1 uur geleden zei delichris:

Beide clubs hebben gereageerd hoor. Ik heb geen liedjes gehoord en geen vlaggen gezien. Daarmee zeg ik niet dat het niet gebeurde.

Klopt dat beide clubs gereageerd hebben en die liedjes en vlaggen waren er wel degelijk. Mij boeien die liedjes niet zo, maar als je zelf ermee start en met Turkse vlaggen zwaait, moet je niet massaal (op social media) gaan janken als er gereageerd wordt met liedjes over München. Maarja het zijn net Ajacieden mbt het woord Joden, zelf alles doen en bij een tegenreactie verbolgen doen.

Overigens hoop ik niet dat Schreuder komt. Gewoon rustig op zoek naar een goede trainer voor het begin van het nieuwe seizoen. Kansen zijn er wel, het geluk in de afronding (nog) niet.

Geplaatst
13 uur geleden zei Mansveld:

Schreuder lijkt nu de meest serieuze kandidaat bij Leeds. Wij gaan degraderen.

Alles wat ik lees over de technisch directeur bij Leeds is lovend. Hoe komt zo'n man dan uit bij Alfred Schreuder vraag ik me af. 

Geplaatst
2 uur geleden zei Mansveld:

Klopt dat beide clubs gereageerd hebben en die liedjes en vlaggen waren er wel degelijk. Mij boeien die liedjes niet zo, maar als je zelf ermee start en met Turkse vlaggen zwaait, moet je niet massaal (op social media) gaan janken als er gereageerd wordt met liedjes over München. Maarja het zijn net Ajacieden mbt het woord Joden, zelf alles doen en bij een tegenreactie verbolgen doen.

Overigens hoop ik niet dat Schreuder komt. Gewoon rustig op zoek naar een goede trainer voor het begin van het nieuwe seizoen. Kansen zijn er wel, het geluk in de afronding (nog) niet.

Ik heb beide niet meegekregen hoor. Dus kan er totaal geen oordeel van vellen.

Geplaatst
8 uur geleden zei rich ruzzian:

Alles wat ik lees over de technisch directeur bij Leeds is lovend. Hoe komt zo'n man dan uit bij Alfred Schreuder vraag ik me af. 

Blijkt dus niet waar, gelukkig. Nu wordt Nuno (ex Wolves) weer genoemd als grootste kandidaat.

Zou zeggen laat Skubala het seizoen afmaken en ga rustig op zoek naar een goede kandidaat voor het nieuwe seizoen.

Geplaatst

Haha ik las dat Sean Dyche spelers van Everton een verbod heeft gegeven op dragen van mutsen en snoods, dat vind ik toch altijd zo'n boomergedrag hè. Ben ervan overtuigd dat spelers die dat doen net zo hard strijden als spelers die geforceerd  met korte mouwen gaan spelen in de vrieskou om te bewijzen dat ze bikkel zijn. 

Geplaatst

Het eind van 't seizoen is nog lang niet in zicht, maar morgen is wel echt een soort van 'do or die' wedstrijd voor Arsenal. Een ware topper in de BPL tegen City, dus ik verwacht dat de 'echte voetballiefhebber' dan ook naar deze wedstrijd kijkt ipv CL morgen :P 

Geplaatst

Ik wil de wedstrijd Arsenal - Man City graag kijken. Kun je ergens de wedstrijd los kopen zonder een abonnement te moeten hebben via Viaplay? Wil er best wat voor betalen

Geplaatst
5 minuten geleden zei Thomassje123:

Ik wil de wedstrijd Arsenal - Man City graag kijken. Kun je ergens de wedstrijd los kopen zonder een abonnement te moeten hebben via Viaplay? Wil er best wat voor betalen

Misschien via Ziggo of KPN, maar zeker weten doe ik het niet.

Geplaatst
2 uur geleden zei delichris:

Misschien via Ziggo of KPN, maar zeker weten doe ik het niet.

Dat gaat helaas niet. Viaplay staat pay per view niet toe omdat ze geen zenders hebben zodat je toegang tot de zender kunt kopen. 

Geplaatst
Op 14-2-2023 om 17:57 zei delichris:

Als City morgen wint van Arsenal gaat het heel spannend worden in de PL.

Hele gewaagde uitspraak dit. Ik ga er door jou even voor zitten!