Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 11,9k
  • Weergaven 475,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Niet helemaal eerlijk natuurlijk omdat Mark twee wedstrijden meer in de benen heeft.

• Oud Real Madrid spits Sandro Calabro is onlangs in Miami gesignaleerd 

• Vandaag naar de League Two play-off finale geweest. Voor het eerst naar Wembley voor mij. Had hospitality kaartjes gekregen van werk 😁 Lekker gegeten joh, dikke luxe.     Crawley

Geplaatst

Birmingham City is trouwens lekker aan het shoppen in de Eredivisie. Na Emil Hansson (Heracles) en Willum Willumsson (Go Ahead) gekocht te hebben, huren ze nu Alfons Sampsted van FC Twente.

Geplaatst

Krankzinnig dat die Liverpool al een week aan de lijn heeft gehouden om dan toch te blijven. Snel doorschakelen en Ugarte of Hjolmand binnenhalen. Was die gekomen als Klopp er stond?

Dat je nu 3e seizoen ingaat zonder een top VM is gewoon idioot. Dan wil je eigenlijk niet meedoen om prijzen. 

bewerkt door Acquafresca

Geplaatst

Absoluut, Ugarte past denk ik niet lekker in de speelstijl van Slot. Dat gezegd hebbende, het zou wel schandalig zijn als er wederom geen goeie nummer 6 wordt aangetrokken. Maar volgens de journos staat het nu niet meer op de planning. 

Geplaatst
36 minuten geleden zei La Pulga:

Ben benieuwd straks naar Ajax 2.0

Doen maar 3 ex-Ajaxieden mee. Blijft toch een bijzonder matig elftal als je die opstelling ook weer ziet :cab:

Geplaatst

Man Utd erg matig, mazzel met die goal. Leuk voor Zirkzee, maar die was tot nu toe ook onzichtbaar.

Geplaatst

Ja maar even serieus… Zo’n Garnacho eindigt toch gewoon bij Sheffield United of Sunderland of zo..?

Geplaatst

Echt een 50/50 pot die ze hier over de streep trekken. Maar voor dit Man Utd hoeven City, Arsenal en Liverpool niet bang te zijn. Chelsea, Newcastle en Spurs overigens ook niet.

Geplaatst
44 minuten geleden zei joostmakaay:

Ten Hag lekker met 0-0 thuis tegen Palace twee verdedigers inbrengen in 80ste minuut ;c

Dat is wel erg flauw. Maguire en Mazaraoui waren allebei lopende op hun laatste benen. Dan is het beter om het om te gooien naar Dalot - De Ligt - Evans en als back Martinez. Ik had zelf wel eerder Eriksen willen zien, maar ik kon de rest wel begrijpen.

Geplaatst
8 uur geleden zei Acquafresca:

Vergeet jullie fpl team niet heren 

Yes, ik ben erbij voor het eerste seizoen! Welke Squad heb je.

Was vandaag in Tikibad en wilde nog gaan kijken, om te changen maar kon niet inloggen. MDL nu basis ipv Barco (zal barco wel weer een hatrick maken :D)

Geplaatst
48 minuten geleden zei joostmakaay:

Ten Hag lekker met 0-0 thuis tegen Palace twee verdedigers inbrengen in 80ste minuut ;c

Kan je in de toekomst kijken?? Ze speelden tegen Fulham.

@Bogatyr ik denk dat hij gewoon weg mag.

Geplaatst
8 uur geleden zei joostmakaay:

Garnacho :-D

Wat dacht je van Bassey die het mogelijk maakte :D

bewerkt door Michaelinho*