Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 11,9k
  • Weergaven 475,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Niet helemaal eerlijk natuurlijk omdat Mark twee wedstrijden meer in de benen heeft.

• Oud Real Madrid spits Sandro Calabro is onlangs in Miami gesignaleerd 

• Vandaag naar de League Two play-off finale geweest. Voor het eerst naar Wembley voor mij. Had hospitality kaartjes gekregen van werk 😁 Lekker gegeten joh, dikke luxe.     Crawley

Geplaatst

Je zou, maar dat is mijn bescheiden mening, ook kunnen zeggen dat je het een jongen als Zirkzee niet gunt wat hem gebeurde met die vroege wissel in de eerste helft én hiervoor deels de schuld bij hem kunnen leggen.

Ik snapte de keuze van Zirkzee voor Manchester United (en vice versa) ook niet. Zirkzee had met Motta mee moeten gaan, bij Bologna kunnen blijven of bij een club met een tactische identiteit die bij zijn spel past moeten tekenen. Hij is geen typische spits die alleen loert op een voorzet, een steekpass en die zich aan het spel onttrekt. Hij moet betrokken worden, diepgaande spelers achter hem hebben en dus in een team spelen met een tactisch plan dat bij hem past.

United heeft hem waarschijnlijk vooral gehaald omdat hij voor relatief weinig op te halen was voor een speler die best gehyped werd en veel potentie vertoonde. Als ze hem verkopen zullen ze nooit écht veel verlies maken en dus is dit voor INEOS een best veilige gok geweest. Tegelijk weet je dat dit geen speler is die er meteen staat en waren er genoeg andere posities die versterkt konden worden met dit geld.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Willem:

Je zou, maar dat is mijn bescheiden mening, ook kunnen zeggen dat je het een jongen als Zirkzee niet gunt wat hem gebeurde met die vroege wissel in de eerste helft én hiervoor deels de schuld bij hem kunnen leggen.

Ik snapte de keuze van Zirkzee voor Manchester United (en vice versa) ook niet. Zirkzee had met Motta mee moeten gaan, bij Bologna kunnen blijven of bij een club met een tactische identiteit die bij zijn spel past moeten tekenen. Hij is geen typische spits die alleen loert op een voorzet, een steekpass en die zich aan het spel onttrekt. Hij moet betrokken worden, diepgaande spelers achter hem hebben en dus in een team spelen met een tactisch plan dat bij hem past.

United heeft hem waarschijnlijk vooral gehaald omdat hij voor relatief weinig op te halen was voor een speler die best gehyped werd en veel potentie vertoonde. Als ze hem verkopen zullen ze nooit écht veel verlies maken en dus is dit voor INEOS een best veilige gok geweest. Tegelijk weet je dat dit geen speler is die er meteen staat en waren er genoeg andere posities die versterkt konden worden met dit geld.

Hij is een groeiproject waar echt wel potentie in zit. 

Een stap omhoog maken is altijd moeilijk, maar als je terecht komt in een team dat totaal niet draait, waar geen duidelijk lijn is (zowel tactisch als beleidsmatig) en er al jaren onrust is dan maakt dat het nog vele malen moeilijker. Het kan goed zijn dat hij bij zegt een Liverpool beter uit de verf was gekomen omdat ze daar de zaken simpelweg op orde hebben en er interne rust is. 

Persoonlijk zie ik het ook wel in die jongen, eerder als een valse 9 dan een echte spits. Er zit meer potentie in dan bij de andere Oranje kandidaten Brobbey en Weghorst. Maar United was geen handige keuze voor hem. 

Geplaatst
20 minuten geleden zei Boppah:

Hij is een groeiproject waar echt wel potentie in zit. 

Dit is wat ik eigenlijk ook bedoelde. Ik vind hem ook echt een fijne speler maar ik denk dat de motivatie van United verkeerd is geweest. Zij halen hem vanwege het relatief kleine risico wat er aan zit. Als hij niet slaagt neem je een verlies van let's say 10 miljoen en als hij wel slaagt heb je een topspits voor een relatief laag bedrag op weten te halen.

Ze hebben daarbij niet gekeken of hij in de spelwijze van de club past en niet gekeken naar het feit dat het team niet goed draait en het dan dus extra lastig is om een nieuwe speler die nog geen gevestigde naam is goed in te passen.

Grote kans ook dat een Gravenberch als ie naar Manchester United was gegaan ipv Liverpool nu verguisd zou worden als een laconieke slordige speler terwijl hij nu in een passend systeem bij Liverpool ineens een sensationele middenvelder is die tot de top van de Premier League behoort. Voor jonge spelers is het belangrijk om de juiste stap te maken. Dan kan het natuurlijk alsnog fout gaan maar dan heb je wel de risico's geminimaliseerd. 

bewerkt door Willem

Geplaatst
5 uur geleden zei Boppah:

Een stap omhoog maken is altijd moeilijk, maar als je terecht komt in een team dat totaal niet draait, waar geen duidelijk lijn is (zowel tactisch als beleidsmatig) en er al jaren onrust is dan maakt dat het nog vele malen moeilijker.

Maar hij komt er niet in terecht, hij heeft er zelf voor gekozen.... En dan moet je ook de gevolgen maar kunnen dragen. Dat is niet van "niet gunnen", maar ik heb idd weinig sympathie voor mensen die zo in hun eigen ongeluk lopen. Wat dacht ie, "ik ga even die hojlund uit de ploeg spelen die bijna dubbel zoveel als mij heeft gekost"?

Want laten we wel wezen, het is niet bepaald top secret dat  man utd de laatste jaren totaal niet draait....

Geplaatst
31 minuten geleden zei AntiChrist7:

Maar hij komt er niet in terecht, hij heeft er zelf voor gekozen.... En dan moet je ook de gevolgen maar kunnen dragen. Dat is niet van "niet gunnen", maar ik heb idd weinig sympathie voor mensen die zo in hun eigen ongeluk lopen. Wat dacht ie, "ik ga even die hojlund uit de ploeg spelen die bijna dubbel zoveel als mij heeft gekost"?

Want laten we wel wezen, het is niet bepaald top secret dat  man utd de laatste jaren totaal niet draait....

Dat is veels te kort door de bocht. 

Je overweegt je opties die je hebt als speler en United is gewoon een grote club. Ik betwijfel ook dat hij als 1e spits is gehaald, eerder als een optie voor de toekomst. 

Geplaatst
2 uur geleden zei Boppah:

Dat is veels te kort door de bocht. 

Je overweegt je opties die je hebt als speler en United is gewoon een grote club. Ik betwijfel ook dat hij als 1e spits is gehaald, eerder als een optie voor de toekomst. 

Ik snap niet wat daar kort door de bocht aan is...

Hij had idd meerdere opties en kiest er degene uit die het slechtste is voor zijn ontwikkeling (en voor de prijzen moet hij het ook niet doen). Dat mag je best benoemen vind ik.

Is het erg voor hem? ja. Is hij er zelf verantwoordelijk voor? ook ja. Die twee sluiten elkaar niet uit.

Geplaatst

Dat de problemen bij United dieper ligt dan de trainer lijkt mij evident. Dat betekent niet dat het Ten Hag vrijpleit he, die heeft er een gigantische bende van gemaakt.  Beter dat hij in iedergeval tijdens de transferperiode er niet meer is, wat heeft die man veel misperen op zijn naam.

Die had nu bij United Haller gehaald, nu die laatste weg mag bij Leganes.

bewerkt door cimbomcu

Geplaatst

Flink gesneeuwd in Liverpool vannacht, er wordt zo vergaderd over of de wedstrijd vanmiddag door kan gaan. Fingers crossed…

Geplaatst

Laten we inderdaad hopen dat het niet doorgaat en dat Manchester deze maand nog even 11 aankopen kan doen.

Geplaatst
10 minuten geleden zei Arles:

Flink gesneeuwd in Liverpool vannacht, er wordt zo vergaderd over of de wedstrijd vanmiddag door kan gaan. Fingers crossed…

Ze hebben het ook over ijzel gehad. Gisteren was er al een gerucht dat de wedstrijd afgelast gaat worden. We gaan het zien.

Geplaatst

Hier is het spreekwoord 'uitstel van executie' wel echt van toepassing :D 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Thierryvane:

Verrassend: het loopt voor geen meter met Berghuis op het middenveld. 2-0 Stuttgart na 19 minuten.

Speelt die in Engeland? ;c

Geplaatst

Gakpo weer, wat een vorm is hij in zeg :D  Ook wel typisch weer dat United juist in zo’n fase als dit voorkomt tegen verreweg het beste team van het moment.

Geplaatst

Die De Ligt kan beter zijn armen eraf zagen. Hoe vaak heeft hij wel niet een handsbal in zijn carrière? 

Geplaatst
15 minuten geleden zei sennid:

Die De Ligt kan beter zijn armen eraf zagen. Hoe vaak heeft hij wel niet een handsbal in zijn carrière? 

Gewoon een zeer overschatte verdediger joh. 

Geplaatst

Dat. en al jaren veel te dik met die stalpoten van hem. Teert op jeugdopleiding van Ajax en 1 leuk seizoen op zijn 14e daar.

Geplaatst

Leuk potje gezien zeg, Liverpool was wel erg matig trouwens. Hadden geen idee hoe ze de spelopvatting van Utd moesten aanpakken.