Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
54 minuten geleden zei La Pulga:

Vervelend commentaar hoor bij Liverpool

Driessen :nono: Wat een drama, weet iedere pot negatief te verslaan. 

• Antwoorden 11,9k
  • Weergaven 475,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Niet helemaal eerlijk natuurlijk omdat Mark twee wedstrijden meer in de benen heeft.

• Oud Real Madrid spits Sandro Calabro is onlangs in Miami gesignaleerd 

• Vandaag naar de League Two play-off finale geweest. Voor het eerst naar Wembley voor mij. Had hospitality kaartjes gekregen van werk 😁 Lekker gegeten joh, dikke luxe.     Crawley

Geplaatst
2 minuten geleden zei Vitesse88:

Driessen :nono: Wat een drama, weet iedere pot negatief te verslaan. 

Haha ja Nunez scoort de winnende in de 92e minuut

”waarom zou je in godsnaam je shirt uit doen”

Geplaatst
1 minuut geleden zei joostmakaay:

Spurs gaat zowaar tegen degradatie voetballen :-D

Zo maar 3-0 verwacht je ook echt niet voor de rust.

Geplaatst
22 minuten geleden zei delichris:

Jahoor. United had veel meer moeten scoren. Ze lieten het na om de 2-0 binnen te schieten.

Ik heb alleen de eerste helft volledig gezien, maar qua veldspel ziet het er echt niet uit hoor.  Als ze de bal hebben weten ze echt niet wat ze er mee moeten doen. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei La Pulga:

Ik heb alleen de eerste helft volledig gezien, maar qua veldspel ziet het er echt niet uit hoor.  Als ze de bal hebben weten ze echt niet wat ze er mee moeten doen. 

Klopt, maar wat ik totaal niet snap is dat je tegen City, Liverpool en Arsenal strijd kan leveren. Maar zodra je tegen de wat mindere teams moet dit compleet weg is. Ik hoop dat er snel wat inkomende transfers gaan komen en dat kan pas als er spelers vertrekken.

Geplaatst
3 uur geleden zei delichris:

Klopt, maar wat ik totaal niet snap is dat je tegen City, Liverpool en Arsenal strijd kan leveren. Maar zodra je tegen de wat mindere teams moet dit compleet weg is. Ik hoop dat er snel wat inkomende transfers gaan komen en dat kan pas als er spelers vertrekken.

Probleem is dat je tegen dat soort teams niet het spel hoef te maken dus vanuit de omschakeling kan voetballen, tegen Rangers is dat anders 

Geplaatst

Dat hebben de meeste eredivisie ploegen ook. Op je top spelen Europees en dan in het weekend van Almere City verliezen

Geplaatst

Hoe is dit rood? Olivier geeft voor moordpogingen vaak geel, maar dit is dan ineens rood. Rare scheidsrechters in Engeland

Geplaatst
48 minuten geleden zei aron24:

Hoe is dit rood? Olivier geeft voor moordpogingen vaak geel, maar dit is dan ineens rood. Rare scheidsrechters in Engeland

Die overtreding van Ciao Gomes is hier het perfecte voorbeeld van. Wel een tweede gele, dus moet er alsnog vanaf. Maar toch.

Geplaatst

Khusanov kent tot nu toe een horrordebuut met een fout waar een goal uitkomt en een gele kaart binnen 5 minuten... Ben benieuwd hoe sterk hij mentaal is, ik zou huilend in een hoekje gaan zitten denk ik.

Geplaatst
9 uur geleden zei PJHoutman:

Tottenham (15e) heeft een beter doelsaldo dan Forest (3e)

Tottenham heeft ook werkelijk elke verloren wedstrijd, behalve Liverpool, verloren met 1 doelpunt verschil :-D