Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Mahrez van rechts bij een kleinere club waar hij de grote man is, is wel even wat anders dan van links bij Liverpool met grotere spelers om hem heen. Dus ik weet nog niet of dit wel zo'n logische keuze is.

• Antwoorden 11,9k
  • Weergaven 475,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Niet helemaal eerlijk natuurlijk omdat Mark twee wedstrijden meer in de benen heeft.

• Oud Real Madrid spits Sandro Calabro is onlangs in Miami gesignaleerd 

• Vandaag naar de League Two play-off finale geweest. Voor het eerst naar Wembley voor mij. Had hospitality kaartjes gekregen van werk 😁 Lekker gegeten joh, dikke luxe.     Crawley

Geplaatst

Goede speler man. Links weet ik niet, maar redt zich wel. Ik weet dat Klopp zijn middenvelders als een soort domme krachten gebruikt en daardoor genoegen neemt met ze. Maar Wijnaldum en Henderson op 1 middenveld, gadverdamme zeg.

Geplaatst

Denk dat Lallana definitief op t middenveld belandt nu. Was voor zijn blessureleed beste speler van Liverpool vanaf die positie. Men zei dat de afwezigheid van Mane de reden was, maar blijf erbij dat de blessure de nekschot van Liverpool vorig jaar was. Can is normaalgesproken de vaste vm. Dus blijft er maar één positie over voor Hendo/Milner/Wijnaldum.

bewerkt door Acquafresca

Geplaatst

Mahrez uitstekende speler, maar komt duidelijk het best tot z'n recht vanaf de rechterflank. Laat die nou net ingepalmd zijn door ene Mohamed Salah. Ik moet het nog wel eens zien!

Wel typisch dat Arsenal zo'n jongen weer niet haalt. Had al 1,5 jaar in het shirt van Arsenal moeten spelen.

Geplaatst
Mahrez uitstekende speler, maar komt duidelijk het best tot z'n recht vanaf de rechterflank. Laat die nou net ingepalmd zijn door ene Mohamed Salah. Ik moet het nog wel eens zien!

Wel typisch dat Arsenal zo'n jongen weer niet haalt. Had al 1,5 jaar in het shirt van Arsenal moeten spelen.

Eens.

Liverpool kan dit vertrek prima opvangen met o.a. Salah/Mané/Chamberlain/Lallana en eventuele talenten als Woodburn en Wilson. Ze kunnen het geld beter gebruiken voor een betere doelman + backs en eventueel een absolute afmaker (in plaats van een valse negen zoals Firmino).

Geplaatst

Firmino past anders perfect in het systeem? Niet nodig om die te vervangen.

Coutinho moet trouwens gewoon vervangen worden hoor. Al is het maar om z'n plek in de selectie op te vullen, want met Mané/Salah/Ox/Lallana alleen ga je het niet redden in vier competities.

bewerkt door Mathi

Geplaatst

LFC had Coutinho van de zomer moeten verkopen en Bernardo Silva moeten halen. Één van de weinige vergelijkbare spelers qua speltype. Ofjah hadden Coutinho niet perse van de zomer hoeven verkopen, maar meer dat B. Silva nu onhaalbaar is.

Geplaatst
LFC had Coutinho van de zomer moeten verkopen en Bernardo Silva moeten halen. Één van de weinige vergelijkbare spelers qua speltype. Ofjah hadden Coutinho niet perse van de zomer hoeven verkopen, maar meer dat B. Silva nu onhaalbaar is.

Gebruik je verbeelding maat genoeg vergelijkbare spelers met Coutinho :)

Geplaatst

Gebruik je verbeelding maat genoeg vergelijkbare spelers met Coutinho :)

Oh? Coutinho speciale speler, amper vergelijkbare spelers imo.

Geplaatst

Oh? Coutinho speciale speler, amper vergelijkbare spelers imo.

Komt.ie:

Pjanic

Felipe Anderson

Ozil

Messi

Asensio

Geplaatst

Komt.ie:

Pjanic

Felipe Anderson

Ozil

Messi

Asensio

Gaat over spelers die vervangbaar zijn en haalbaar zijn voor Liverpool, als ik het zo lees. Daar reken ik 4 spelers van die lijst niet toe ;)

Geplaatst

Gaat over spelers die vervangbaar zijn en haalbaar zijn voor Liverpool, als ik het zo lees. Daar reken ik 4 spelers van die lijst niet toe ;)

Ik de eerste twee zeker wel ;)

Geplaatst

Ook echt geeneen speler van dat lijstje is vergelijkbaar met Coutinho. Felipe Anderson lijkt tot nog toe ook een one season wonder. Denk niet dat er een club op dit moment veel geld gaat neerleggen voor hem.

Geplaatst

Weet niet hoe het zit met Draxler sinds Mbape en Neymar zijn gekomen, maar dat zou wel buitengewoon bruut zijn. Met Klopp is t natuurlijk extra aantrekkelijk voor m

bewerkt door Acquafresca

Geplaatst

Denk dat je een prima vervanger in huis hebt met Woodburn. Zal niet gelijk even belangrijk zijn, maar dat lijkt mij een goede taak voor Firmino en Salah.

Geplaatst

Lekker begin. Nu even doorzetten alsjeblieft, hopen dat de verdediging beetje geconcentreerd blijft :D

Oi oi, die Gomez. Niet zijn eerste zwakke verdedigende moment dat bepalend is.

bewerkt door Juca