Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
4 uur geleden zei sennid:

Old Firm is bezig ?

Heerlijke scheidsrechtersbal zag ik ?

• Antwoorden 11,9k
  • Weergaven 475,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

Niet helemaal eerlijk natuurlijk omdat Mark twee wedstrijden meer in de benen heeft.

• Oud Real Madrid spits Sandro Calabro is onlangs in Miami gesignaleerd 

• Vandaag naar de League Two play-off finale geweest. Voor het eerst naar Wembley voor mij. Had hospitality kaartjes gekregen van werk 😁 Lekker gegeten joh, dikke luxe.     Crawley

Geplaatst
18 uur geleden zei Pino:

Heerlijke scheidsrechtersbal zag ik ?

In Nederland of ergens anders waren er al 4 rode kaarten gegeven.

https://www.ziggosport.nl/fragment/7888-https-zst-cache-cdp-triple-it-nl-spoton-20181229_5c278320aec369039cc85687-mp4.html

Die van Scott Brown en van Kent ? Heerlijk man. geen gezeur of gezeik.

bewerkt door sennid

Geplaatst

Zo hoort het toch ook gewoon? Belachlijk laatst van Serdar Gözübüyük (doe zo edit met juiste spelling) in de Kuip die de bal gewoon aan Feyenoord gaf bij de stuiterbal die gegeven werd in de doelmond na een tweede bal in het spel. 

bewerkt door Sophomore

Geplaatst
19 minuten geleden zei Sophomore:

Zo hoort het toch ook gewoon? Belachlijk laatst van Gözübüyük (doe zo edit met juiste spelling) in de Kuip die de bal gewoon aan Feyenoord gaf bij de stuiterbal die gegeven werd in de doelmond na een tweede bal in het spel. 

Klopt ja, was namelijk nooit in de doelmond maar rond de middellijn. 

Geplaatst
1 uur geleden zei PJHoutman:

Klopt ja, was namelijk nooit in de doelmond maar rond de middellijn. 

Dat weet ik niet meer precies moet ik eerlijk zeggen, zou het voor jou even terug gaan kijken. Volgens de regel moet het spel in ieder geval worden hervat waar de 'echte' bal zich bevond bij het affluiten (zie onderstaand artikel). 

Citaat

Gözübüyük had dus wel moeten kiezen voor de variant met twee spelers – in de zestien - tegenover elkaar. Van Egmond snapt wel dat PSV-trainer Mark van Bommel zich daarover beklaagde. ,,De bal had aan twee partijen moeten worden aangeboden op de plaats waar het spel werd stilgelegd’’, zegt hij.

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/gozubuyuk-deels-fout-na-tweede-bal-in-het-veld-bij-feyenoord-psv~a6e7c22bf/

XK3stFw.png

Dit is het moment van fluiten. De bal het dichtst bij het doel van Feyenoord is de 'echte' bal als mijn waarnemingen kloppen, was nog best lastig ? Daar had dus een stuiterbal gegeven moeten worden.

Maar ok, jij had het over waar de stuiterbal werd gegeven uiteindelijk. Dat heb ik niet kunnen achterhalen op de beelden, er werden herhalingen vertoond op het moment van die stuiterbal.

bewerkt door Sophomore

Geplaatst

Zoals je kan zien is de bal op dat moment in de lucht. De stuiterbal had gegeven moeten worden op de plek waar de bal neerkomt.

Geplaatst

Voor het eerst landt. Geen idee of dat ook daadwerkelijk de regel is, maar dat zou een stuk logischer zijn dan fluiten op de plek waar de bal (terwijl het spel nog gaande is) was weggewerkt.

Geplaatst

Het fluiten beëindigt het spel. Dus hervat je waar de bal op dat moment is, ook als die in de lucht is. Verder is het in zo'n situatie logisch (hoewel niet reglementair) om hem aan de verdedigende partij te geven. Gebeurt vaker. Alternatief dat je hebt als scheidsrechter is om voor een overtreding te fluiten als de scheidsrechtersbal verkeerd uitpakt.

Geplaatst

Aguero _O_

bewerkt door Regis

Geplaatst
4 minuten geleden zei Minitolluz:

Lovren zit er ook niet echt lekker in he

Als je dat ziet, dan koop je toch blind De Ligt.  Die is zoveel beter dan deze gek achterin. 

Geplaatst

Ja zou ook chill zijn voor het Nederlands Elftal. 

Trouwens die bijna eigen goal van City. Dat was wel briljant geweest. Magistraal vd lijn gehaald door Stones (?) 

Geplaatst

Oh wat heb ik genoten, wat een pot. Fernandinho is ook een grote meneer he.

Geplaatst

In de eerste minuut gaf hij me toch even een pass op Sterling. Echt ongelooflijk strak en precies in de voeten van 50 a 60 meter. 

Geplaatst

Over grote meneer gesproken: Als één van de eerste verliet hij het veilige Barcelona voor een avontuur in Engeland.  3 Kampioenschappen, Community Shield, FA Cup,  League Cup en 500 duels verder verlaat die de PL en gaat naar Monaco, heb van hem genoten.

Geliefd zowel bij Arsenal als bij Chelsea, dat zegt ook wat. Respect voor deze gentleman. 

https://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=14981

Geplaatst

Snap het sentiment niet helemaal, Cesc is toch al eens eerder uit de PL vertrokken? Kan mij toen geen (inter)nationale waarderingsshow vanuit de media en emotionele taferelen bij Cesc zelf voor de geest halen.

Geplaatst

Nieuw Nederlands talent dat zijn debuut gaat maken in Engeland. Hoever komt al snel voor Lovren. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen, 16 jaar pas. 

Geplaatst
17 uur geleden zei Justin:

Hij verlaat nu dan ook een echte topclub. Dan komt het toch wat harder aan. 

:-D

Bij Liverpool een 16 jarige Nederlander gedebuteerd. Ik ben benieuwd hoever hij gaat komen. 

Geplaatst
7 minuten geleden zei Pino:

:-D

Bij Liverpool een 16 jarige Nederlander gedebuteerd. Ik ben benieuwd hoever hij gaat komen. 

Originele grap Pino!