Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Saturn Moskovskaya Oblast Haalt Nederlandse Coach!

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Een echt groot stuk in de krant was het niet, om aan een foto helemaal maar niet te denken.

Volgens mij was het niet eens een landelijke krant, en nu ik er verder over nadenk.... kan ik het me ook heel goed ingebeeld hebben.

Maar toch was het me gelukt! M'n eerste stap op het land dat Football Manager heet!

Ik was de derde Nederlander die in Rusland aan de slag ging, na Guus hiddink en Dick Advocaat.

Maar wat ik mezelf bleef voorhouden is, dat ik de eerste Nederlander in Rusland ben die echt in het diepe stapt!

Saturn Moskovskaya Oblast (kortweg Saturn) was geen ambitieuze club, hoewel er een aantal indrukwekkende spelers liepen.

De voorzitter, de bestuursleden, de fans... ze leken genoegen te nemen met het feit dat de jaarlijkse strijd tussen de Russische giganten CSKA, Dinamo, Spartak, Lokomotiv Mouskou en misschien wel Zenith Petersburg zou gaan.

Echter droomde ik al van Champions League en sterspelers, maar vooralsnog dwong ik mezelf realistisch te werk te gaan.

Zo nam ik m'n eerste indrukken van de selectie.

Ik kwam erachter dat verdedigend gezien de club een "boost" nodig had. De spelers die er liepen waren wel aardig, maar zo goed ook weer niet.

Toch besloot ik om met deze verdedigers te starten en gaanderweg het jaar naarstig op zoek zou gaan naar nieuw talent.

Maar heel plat gezegd zouden deze spelers het begin van het nieuwe seizoen niet halen!

De middenvelders die ik tegenkwam verbaasden mij enigszins!

Hier leek een goeie slag uit te slaan! Echt redelijk tot goede spelers, jongelingen en ervaren rotten in het vak.

Met name Simon Vukcevic en Javier Delgado. Mocht ik dus ergens verguld mee zijn, dan zijn het deze spelers.

Die het me een stuk makkelijker maken in m'n eerste jaar. Vukcevic kwam op mij over als een type Van Persie, een echte egoistische dribbelaar.

Met een vuur in z'n linker en een uitstekende technische ondergrond! Maar ook een speler

die niet langer dan 5 jaar bij een club als Saturn blijft. Hoe goed de resultaten ook zijn!

Terwijl Delgado een naderende 30'er een mooi slot aan z'n carriere kan breien.

Met dit in m'n achterhoofd besloot ik dat m'n aanvallers in dienst moesten gaan spelen van m'n meest aanvallende middenvelders.

et die indrukken ging ik m'n spitsen een bezoekje brengen. Waartussen een aantal echte "Targetmen" liepen. Ideaal dus om die op m'n "nr 10" te gaan afstemmen.

Alles bij elkaar opgeteld kwam het er op neer dat het grootste gedeelte van m'n selectie in tact zou blijven, maar dat ik zeker m'n ogen niet zou sluiten voor nieuwe aankopen!

Hieronder m'n meest opmerkelijke aankopen.

Transfers in:

Pablo Oré Universitario €80K

Mikhail Sivakov BATE €75K

Erwin Lozano Avalos Cerro Porteño €475k

Deze drie spelers zouden langzaam gebracht worden.

Ik was klaar om de Competitie in te gaan en besloot met een versterkt middenveld te starten waarin een duidelijke balans is tussen verdedigende en aanvallende taken. Ik had met name grootse plannen voor de as-spelers delgado-vukcevic-adriano.

Hieromheen moest ik bouwen, die drie zijn de kracht van het huidige Saturn.

Het werd uiteindelijk een 4-1-3-2 opstelling waarmee ik de volgende resultaten behaalde.

saturn1season2ndfxtrnw2.jpg

(de meeste gegevens van m'n eerste seizoen zijn verloren gegaan vandaar het lange verhaal en de weinige plaatjes)

WORD VERVOLGD...

Geplaatst
  • Auteur

Een echt groot stuk in de krant was het niet, om aan een foto helemaal maar niet te denken.

Volgens mij was het niet eens een landelijke krant, en nu ik er verder over nadenk.... kan ik het me ook heel goed ingebeeld hebben.

Maar toch was het me gelukt! M'n eerste stap op het land dat Football Manager heet!

Ik was de derde Nederlander die in Rusland aan de slag ging, na Guus hiddink en Dick Advocaat.

Maar wat ik mezelf bleef voorhouden is, dat ik de eerste Nederlander in Rusland ben die echt in het diepe stapt!

Saturn Moskovskaya Oblast (kortweg Saturn) was geen ambitieuze club, hoewel er een aantal indrukwekkende spelers liepen.

De voorzitter, de bestuursleden, de fans... ze leken genoegen te nemen met het feit dat de jaarlijkse strijd tussen de Russische giganten CSKA, Dinamo, Spartak, Lokomotiv Mouskou en misschien wel Zenith Petersburg zou gaan.

Echter droomde ik al van Champions League en sterspelers, maar vooralsnog dwong ik mezelf realistisch te werk te gaan.

Zo nam ik m'n eerste indrukken van de selectie.

Ik kwam erachter dat verdedigend gezien de club een "boost" nodig had. De spelers die er liepen waren wel aardig, maar zo goed ook weer niet.

Toch besloot ik om met deze verdedigers te starten en gaanderweg het jaar naarstig op zoek zou gaan naar nieuw talent.

Maar heel plat gezegd zouden deze spelers het begin van het nieuwe seizoen niet halen!

De middenvelders die ik tegenkwam verbaasden mij enigszins!

Hier leek een goeie slag uit te slaan! Echt redelijk tot goede spelers, jongelingen en ervaren rotten in het vak.

Met name Simon Vukcevic en Javier Delgado. Mocht ik dus ergens verguld mee zijn, dan zijn het deze spelers.

Die het me een stuk makkelijker maken in m'n eerste jaar. Vukcevic kwam op mij over als een type Van Persie, een echte egoistische dribbelaar.

Met een vuur in z'n linker en een uitstekende technische ondergrond! Maar ook een speler

die niet langer dan 5 jaar bij een club als Saturn blijft. Hoe goed de resultaten ook zijn!

Terwijl Delgado een naderende 30'er een mooi slot aan z'n carriere kan breien.

Met dit in m'n achterhoofd besloot ik dat m'n aanvallers in dienst moesten gaan spelen van m'n meest aanvallende middenvelders.

et die indrukken ging ik m'n spitsen een bezoekje brengen. Waartussen een aantal echte "Targetmen" liepen. Ideaal dus om die op m'n "nr 10" te gaan afstemmen.

Alles bij elkaar opgeteld kwam het er op neer dat het grootste gedeelte van m'n selectie in tact zou blijven, maar dat ik zeker m'n ogen niet zou sluiten voor nieuwe aankopen!

Hieronder m'n meest opmerkelijke aankopen.

Transfers in:

Pablo Oré Universitario €80K

Mikhail Sivakov BATE €75K

Erwin Lozano Avalos Cerro Porteño €475k

Deze drie spelers zouden langzaam gebracht worden.

Ik was klaar om de Competitie in te gaan en besloot met een versterkt middenveld te starten waarin een duidelijke balans is tussen verdedigende en aanvallende taken. Ik had met name grootse plannen voor de as-spelers delgado-vukcevic-adriano.

Hieromheen moest ik bouwen, die drie zijn de kracht van het huidige Saturn.

Het werd uiteindelijk een 4-1-3-2 opstelling waarmee ik de volgende resultaten behaalde.

saturn1season2ndfxtrnw2.jpg

(de meeste gegevens van m'n eerste seizoen zijn verloren gegaan vandaar het lange verhaal en de weinige plaatjes)

WORD VERVOLGD...

Geplaatst

Re: Saturn Moskovskaya Oblast Haalt Nederlandse Coach!

Leuke club :D

Geplaatst

12-0 gewonnen zo zo.

Geplaatst

heb je geen uitslag van de stand in de competitie???

Geplaatst
  • Auteur

Een mooi seizoen met ups en downs. We werden uiteindelijk vijfde in de competitie.

Beste spelers waren Adriano, Simon Vukcevic en Javier Delgado!

Delgado werd zelfs uitgeroepen tot Beste Buitenlander v/h Jaar 2005.

Nadeel van m'n redelijk voortvarende start bij Saturn is dat een aantal zeer grote clubs in europa achter mijn spelers aanzat.

Vukcevic werd regelmatig gelinkt aan Real Madrid en Delgado aan een aantal duitse Sub-Toppers.

Gelukkig ik wist al m'n toppers nog een seizoen te behouden, en kon m'n tweede seizoen in Rusland nog wel eens voor verassingen zorgen.

[attachment deleted by admin]

[attachment deleted by admin]

Geplaatst

goed geschreven, leuke uitdaging.. ga zo door!

Geplaatst

Ik ben hier toevallig ook mee begonnen een week geleden :cab:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]