Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

LeClerc een gridstraf van 10 plekken door batterijwissel. Ferrari moet nu hopen op een uitvaller aan McLaren kant. 

• Antwoorden 7,3k
  • Weergaven 278,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Is het ooit in die geniale knar van je opgekomen dat dat wellicht niet ligt aan het feit dat ik een andere mening dan je heb, maar je gewoon daadwerkelijk heel zuur vind? 

• Hij bedoelt pannenkoekenmaker.

Geplaatst
1 uur geleden zei The Saint:

LeClerc een gridstraf van 10 plekken door batterijwissel. Ferrari moet nu hopen op een uitvaller aan McLaren kant. 

Bel even met Verstappen. Het is maar goed dat Russell niet in een McLaren rijdt.

Geplaatst

Ik vraag me serieus af of er echt een ruzie is tussen Russel en Verstappen. Russel zou gezegd dat hebben dat Verstappen aan het schelden was bij de stewards en juist één van die stewards heeft gezegd dat het niet waar is.

Geplaatst
29 minuten geleden zei delichris:

Benieuwd of Piastri ook een straf krijgt.

Is dat al duidelijk? Ben even thee gaan zetten. 

Neem aan dat je bedoelt voor het aanrijden van Colapinto? 

*Hoor net 10 seconden!* 

bewerkt door ElPrincipito

Geplaatst
9 minuten geleden zei ElPrincipito:

Is dat al duidelijk? Ben even thee gaan zetten. 

Neem aan dat je bedoelt voor het aanrijden van Colapinto? 

*Hoor net 10 seconden!* 

Geplaatst

McLaren wint voor het eerst in 20? jaar het constructeurskampioenschap. FOM; “Lets make it about Lewis” ;e

Geplaatst
15 minuten geleden zei delichris:

Belachelijk dat ze Lewis ook het rechte stuk op laten komen.

Om vervolgens geen interview te geven :-D Wel knap dat McClaren het WK heeft gepakt, geweldige ontwikkeling doorgemaakt dit jaar. Zou mooi zijn als RB volgend jaar een goede 2e rijder heeft die ook punten pakt. Dan strijd je op beide fronten met 8 goede coureurs. 

Geplaatst
5 uur geleden zei delichris:

Hoe verneuk ik mijn F2 wereldkampioenschap? Vraag dat maar aan Isaac Hadjar.

Overigens ook een zeer knap podium van Richard Verschoor. Toch 2 prima weekenden nog gehad voor MP Motorsport, zo aan het einde van het seizoen. Nadat hij ineens weg moest bij Trident.

Geplaatst

Kan de volgende coureur zijn carrière naar de klote rijden naast Max ;c

Geplaatst

Heel erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Ik vermoed Lawson naast Max en Tsunoda die dan Hadjar naast hem krijgt. 

Geplaatst
1 uur geleden zei neva:

Heel erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Ik vermoed Lawson naast Max en Tsunoda die dan Hadjar naast hem krijgt. 

Zonde dat Colapinto zijn auto 8x total loss gereden heeft, want die heeft veel meer talent dan Hadjar denk ik.

Geplaatst

Zou het logisch zijn Lawson naast Max te zetten en niet Yuki? 

Heeft Lawson zoveel meer talent? Meen van de F2 nog te herinneren dat het wel een pittig ventje kan zijn. Yuki zijn voortgang niet voldoende? 

Geplaatst

Lawson heeft ook nog niet veel laten zien, net een paar races ervaring. Waarin hij het volgens mij ook niet beter deed dan Yuki.

Als ze toch voor Lawson kiezen, dan lijkt mij de kans groot dat je weer een zomerse wissel krijgt.

Geplaatst

Lawson matcht qua persoonlijkheid meer met Max dan Yuki. Daarmee is de keuze van Lawson als second driver wel logischer. Of die sneller is dan Yuki? Dat valt af te vragen natuurlijk.

bewerkt door aron24