Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
17 minuten geleden zei La Pulga:

Lulu :-D

Ik verwacht dat ze weer lekker tegen elkaar aanknallen en dat ze dan in de pitstraat een Rico tegen Jamal gaan doen. Of zoals de commentator gister zei, Rocky tegen Apollo.

Nee Lulu is een dame en die gaat niet slaan. 

• Antwoorden 7,3k
  • Weergaven 278,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Is het ooit in die geniale knar van je opgekomen dat dat wellicht niet ligt aan het feit dat ik een andere mening dan je heb, maar je gewoon daadwerkelijk heel zuur vind? 

• Hij bedoelt pannenkoekenmaker.

Geplaatst

Ik ben dus ook bang voor die eerste bocht. 

Mocht het allemaal goed gaan dan is het te hopen dat Perez op 2 seconden van Hamilton kan blijven of meteen die positie overnemen. Zal er op aankomen dat Mercedes die banden op moet branden. Tactische fuckup sluit ik ook niet uit trouwens. 

Geplaatst

Geen gunstige uitkomst van de eerste bocht zo, jammer. Gezien hoe Max bij blijft, had hij ook nog wel uit kunnen lopen.

Geplaatst

Heerlijk spannende race hoor :< Wat een lekker seizoen ook

Geplaatst

Joh, beetje chauvinisme is niks mis mee toch. Je kijkt F1 Café of VI niet per se voor de inhoud. Bij VI (maar toch ook Studio Voetbal, etc.) lopen ze de polonaise als een Nederlandse club de CL wint of NL wereldkampioen wordt. Natuurlijk niet 1-op-1 met elkaar te vergelijken, maar soit. 

Geplaatst

Niks mis met een beetje chauvinisme nee. Maar een bende sukkels zijn het zeker. Pleit er al jaren voor om de gebroeders Coronel beiden tot staatsvijand #1 uit te roepen.

Geplaatst
52 minuten geleden zei Beppu:

Niks mis met een beetje chauvinisme nee. Maar een bende sukkels zijn het zeker. Pleit er al jaren voor om de gebroeders Coronel beiden tot staatsvijand #1 uit te roepen.

Dit vooral ja.

En teveel chauvinisme vind ik wel degelijk ergerlijk. En ook gewoon slecht eigenlijk.

Maar buiten dat zag dit er gewoon gênant uit. Daar hoeft geen camera bij.

bewerkt door Socrates

Geplaatst
11 uur geleden zei Fantasy:

Joh, beetje chauvinisme is niks mis mee toch. Je kijkt F1 Café of VI niet per se voor de inhoud. Bij VI (maar toch ook Studio Voetbal, etc.) lopen ze de polonaise als een Nederlandse club de CL wint of NL wereldkampioen wordt. Natuurlijk niet 1-op-1 met elkaar te vergelijken, maar soit. 

Als Max daadwerkelijk wereldkampioen wordt is vergelijkbaar met NL club, die de CL wint ja. Maar één individuele race zege niet ;)

Geplaatst

Ik vind Tim nog wel prima te pruimen vaak. Tom is echter alle schaamte voorbij. Extreem chauvinistisch, overemotioneel en zeer gekleurd in zijn oordelen als het op Max aankomt. 

Geplaatst

Norris nieuwe PU. Vriendelijke tip van The Saint voor jullie :classic_love:

Weer een Mercedes motor dus. 

bewerkt door The Saint

Geplaatst

En Stroll & Tsunoda ook, Russell +5 plekken. Gratis én vriendelijke tip van jullie FA :) En Hamilton zegt niets te wisselen, maar daar gaan ook wat geruchten over rond.

Geplaatst
1 uur geleden zei The Saint:

Norris nieuwe PU. Vriendelijke tip van The Saint voor jullie :classic_love:

Weer een Mercedes motor dus. 

1 uur geleden zei Fantasy:

En Stroll & Tsunoda ook, Russell +5 plekken. Gratis én vriendelijke tip van jullie FA :) En Hamilton zegt niets te wisselen, maar daar gaan ook wat geruchten over rond.

En ook Ocon helemaal van achteraan.

Geplaatst

Goh Max reed weer lekker op een eilandje. Jammer dat Checo Lewis niet kon aanvallen, vraag me af waarom niet? Toch podium veiligstellen? Belangrijke punten iig voor RB.

Geplaatst

Kyle Larson is kampioen bij NASCAR geworden, door een hele snelle laatste pitstop ging hij mijn favoriet Martin Truex voorbij en won hij de race. Larson won uiteindelijk 10 van de 36 races, dus verdiend is het wel.