Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 7,3k
  • Weergaven 278,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Is het ooit in die geniale knar van je opgekomen dat dat wellicht niet ligt aan het feit dat ik een andere mening dan je heb, maar je gewoon daadwerkelijk heel zuur vind? 

• Hij bedoelt pannenkoekenmaker.

Geplaatst

Man man man, kan nog wel de beslissende fout gaan worden...

Geplaatst
2 minuten geleden zei Rossi:

Het blijft toch de zoon van Jos Grindbak. Dag titel.

Nou nou. Morgen kan er nog een hoop gebeuren. Snelheid RB heeft me verrast, dus morgen ligt het dicht bij elkaar. Bij de start Bottas pakken en dan met een undercut Hamilton pakken 💪🏼

Geplaatst

Verstappen hoeft alleen maar tweede te worden morgen, dan een Schumi doen in de laatste race en je bent binnen. 

Geplaatst

Tja, zo'n fout verwa ht je dan eigenlijk niet meer, hij was zo'n 10 secondes verwijderd van de mooiste pole. 

Geplaatst

Hij moet morgen echt zo snel mogelijk Bottas voorbij. Het liefst bij de start en dan hopen op Safety Car. Zo niet was dit het beslissende moment in het kampioenschap. Die laatste run van Lewis, poh die kan er ook wat van hoor.

Geplaatst
20 uur geleden zei Lazy:

Nou en dat is precies mijn punt. Dat je dus moet gaan kiezen en straks het dubbele kwijt bent als je de dingen wilt blijven zien die je nu ook kunt zien. Ik heb inmiddels ook al mijn ESPN abonnement opgezegd. Ik kijk 1x in de week 90 min naar Ajax. Al die andere zooi boeit me niet, maar daar betaal je wel voor.

Ik heb precies hetzelfde, maar dan met PSV. Ik geloof 15 euro of iets voor dat ESPN pakket. Netflix en Disney+, al betaal ik alleen Disney (en m'n schoonzus Netflix). Amazon Prime, al is dat maar een paar euro. Videoland, maar die deelt de vrouw met een vriendin. 

Allemaal rotzooi. En ik kijk alleen PSV, F1 en soms een serie'tje met de vrouw, die eigenlijk ook nog Youtube Premium wilde, maar gelukkig voor Spotify gekozen. Ellende allemaal.

Over de race; ik hoop op spektakel. Dat verdient dit seizoen wel. En uiteraard op een goed resultaat voor Max, maar hij zal denk ik wel tweede worden.

bewerkt door neva

Geplaatst
14 uur geleden zei timpy00:

Zou dit dan voor het eerst toch een vorm van druk zijn?

Dit was geen druk, maar eerder pech zo te zien. Hij kwam op wat vuil terecht. Het was echt zonde. Die ronde was geweldig tot aan de laatste bocht.

Geplaatst

Wel mooi om de reactie van o.a. Alonso te zien. 2 voudig wereldkampioen die letterlijk met open bek naar Max zijn rondje keek. 

Geplaatst

Als er eentje een klapper mag maken is het Coronel wel op de weg naar huis. Wat een vreselijke paardenlul. Net ook weer over Saudi-Arabië;e. Vindt het wel een prima land.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Beppu:

Als er eentje een klapper mag maken is het Coronel wel op de weg naar huis. Wat een vreselijke paardenlul. Net ook weer over Saudi-Arabië;e. Vindt het wel een prima land.

Je gunt al die types zo hard dat Hamilton wint hè.

Geplaatst
16 minuten geleden zei Socrates:

Je gunt al die types zo hard dat Hamilton wint hè.

100 procent dit.

Geplaatst

Nee man, ik erger me persoonlijk echt wel meer aan Hamilton dan aan die Ziggo-types. Heerlijk deze gratis pitstop ;c 

Geplaatst

Wat een lul joh die Hamilton. Gaat hij nu huilen omdat er nu banden gewisseld mogen worden bij de rode vlag. Heeft hij zelf al tig keer voordeel van gehad.. Vreselijke jankbal :cab:

Geplaatst
2 minuten geleden zei Rogier.:

Nee man, ik erger me persoonlijk echt wel meer aan Hamilton dan aan die Ziggo-types. Heerlijk deze gratis pitstop ;c 

Dat die Hamilton irritant is kan ik mij voorstellen in het heetst van de strijd. Maar die Olav Mol laat wel weer horen waarom ik blij ben dat hij geen commentaar meer geeft komend seizoen