Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
2 minuten geleden zei rich ruzzian:

Hij krijgt toch 5 plekken sowieso? Dus op zijn best 6de? 

Maar als Sainz, Perez, Hamilton etc. óók of meer straffen krijgen en voor hem zouden kwalificeren, dan kan 'ie zomaar weer wat plekken vooruit ook natuurlijk eventueel. 

• Antwoorden 7,3k
  • Weergaven 278,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Is het ooit in die geniale knar van je opgekomen dat dat wellicht niet ligt aan het feit dat ik een andere mening dan je heb, maar je gewoon daadwerkelijk heel zuur vind? 

• Hij bedoelt pannenkoekenmaker.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Richarð.:

Sta je straks op pole met -5 aan gridstraffen.

Nah, Leclerc pakt geen gridstraf toch? Althans, daar heb ik nog niets over gelezen.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Fantasy:

Nah, Leclerc pakt geen gridstraf toch? Althans, daar heb ik nog niets over gelezen.

Nog niet. Maar mocht hij zijn wagen in de prak rijden krijgt hij vermoedelijk wel een straf :D 

Geplaatst
  • Auteur
4 minuten geleden zei Fantasy:

Was meer een reactie op het feit dat er zoveel een gridstraf hebben.

Geplaatst
2 uur geleden zei Fantasy:

Leclerc kennende parkeert die hem vast in de grindbak morgen…

Geplaatst
6 uur geleden zei Lazy:

Die gozer naast Alard Kalf is ook een nitwit he... Denk het derde of 4e weekend dat hij na amper 10 minuten in de 1e vrije training, waarbij iedereen net een paar installatierondjes heeft gedaan zegt: Team X (vandaag was het Mercedes) heeft het nog niet goed voor elkaar, die staan X seconden van de top... 

:t:

Bij Viaplee bevestigen ze het net ook. Hele rits aan straffen, waardoor Max bij een goede kwali gewoon als 3e of 4e kan starten.

Ze zijn ook lekker scherp daar. Gasly ‘valt uit’ in P1 (of P2). Dus nitwit zegt dat Gasly terug naar de box moet. Maar daarvoor was al te zien dat hij zich flink verremde en er rook achter uit de auto kwam. Daarna komt de herhaling van dat moment, waarop hij heel kneuzig zegt; ‘Kijk Gasly verremt zich en er komt rook uit z’n auto. Die heeft waarschijnlijk problemen?!’ Iedere normale kijker had zonder commentaar realtime al ingevuld wat er aan de hand was. Maar die twee hebben echt geen idee :cab:

Geplaatst

Kan Allard Kalf ook echt niet pruimen. Heb dat nu twee keer geprobeerd en na half uurtje ben ik zijn gezever zo moe dan schakel ik weer naar Engels op F1tv. Die internationale feed is goed. 

NOS verslag afgelopen weekend was ook al zo tenenkrommend. Door boordradio’s praten, niveau Jip en Janneke, wat eigenlijk nog best te begrijpen was. De interviews na afloop ook. “Ja, het was lastig met al dat banden wisselen en zo, hoe zag jij dat Max” :cab:

Gaat weer een lekker gehusseld veld worden op Monza. Had gehoopt Williams wat hoger te zien, die leken toch behoorlijke snelheid te hebben op het rechte stuk. 

Geplaatst
10 minuten geleden zei The Saint:

Kan Allard Kalf ook echt niet pruimen. Heb dat nu twee keer geprobeerd en na half uurtje ben ik zijn gezever zo moe dan schakel ik weer naar Engels op F1tv. Die internationale feed is goed. 

NOS verslag afgelopen weekend was ook al zo tenenkrommend. Door boordradio’s praten, niveau Jip en Janneke, wat eigenlijk nog best te begrijpen was. De interviews na afloop ook. “Ja, het was lastig met al dat banden wisselen en zo, hoe zag jij dat Max” :cab:

Gaat weer een lekker gehusseld veld worden op Monza. Had gehoopt Williams wat hoger te zien, die leken toch behoorlijke snelheid te hebben op het rechte stuk. 

Poeh ja wat was dat dan, net alsof Theo Reitsma (RIP) een topper aan het becommentariëren was, "Oh een goal". 

Geplaatst

Nyck de Vries vervangt Albon dit hele weekend, ook zondag

edit Nyck de Vries is gekozen om Alexander Albon te vervangen voor de rest van het raceweekend in Italië. De Nederlander maakt daarmee zijn racedebuut in de Formule 1. Albon heeft een blindedarmontsteking en kan daardoor niet meer racen dit weekend.

bewerkt door Satyr

Geplaatst
34 minuten geleden zei Satyr:

Nyck de Vries vervangt Albon dit hele weekend, ook zondag

edit Nyck de Vries is gekozen om Alexander Albon te vervangen voor de rest van het raceweekend in Italië. De Nederlander maakt daarmee zijn racedebuut in de Formule 1. Albon heeft een blindedarmontsteking en kan daardoor niet meer racen dit weekend.

Eindelijk echte volbloed Nederlander in de F1.... 

Geplaatst
6 minuten geleden zei Kyrill:

Eindelijk echte volbloed Nederlander in de F1.... 

Jos is volbloed Nederlander en Gijs van Lennep ook.

Dan ben je niet geinformeerd, want Nyck de Vries heeft Indonesisch bloed. Dus geen volbloed Nederlander.

bewerkt door delichris

Geplaatst

Leuk voor Nick, maar die heeft toch geen reet in de F1 te zoeken. Die eeuwige hoop van hem ook.. 

Geplaatst
DRIVER PENALTY
Max Verstappen 5 places
Esteban Ocon 5 places
Sergio Perez 10 places
Mick Schumacher 15 places
Valtteri Bottas 15 places
Kevin Magnussen 15 places
Carlos Sainz Back-of-grid
Lewis Hamilton Back-of-grid
Yuki Tsunoda Back-of-grid
Geplaatst
17 minuten geleden zei Satyr:

Nyck de Vries kan dus zomaar in de top-10 starten

Na gridstraffen denk ik Leclerc, Russell, Alonso als top 3. Gezien de straffen.

bewerkt door Michaelinho*