Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 7,3k
  • Weergaven 278,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Is het ooit in die geniale knar van je opgekomen dat dat wellicht niet ligt aan het feit dat ik een andere mening dan je heb, maar je gewoon daadwerkelijk heel zuur vind? 

• Hij bedoelt pannenkoekenmaker.

Geplaatst

Of niet. Aangezien Singapore niet het ideale circuit voor Williams is. ALS hij een contract voor 2023 heeft bij een team is het jammer voor de ervaring en kilometers. Wanneer dit niet zo is maakt hij de hype kleiner wanneer hij hem in bocht 1 in de vangrail mikt.

Geplaatst
29 minuten geleden zei delichris:

Bij F1 tv niet. 

Ja Viaplay wordt wel echt met de week kutter, ik ga toch zo'n IPTV in overweging nemen nu hoor vooral als het vanavond bij het voetbal ook gebeurd.

Geplaatst
17 uur geleden zei La Pulga:

Ja Viaplay wordt wel echt met de week kutter, ik ga toch zo'n IPTV in overweging nemen nu hoor vooral als het vanavond bij het voetbal ook gebeurd.

Ik ga vandaag via Viaplay kijken en ben benieuwd of er reclame in voorkomt. Dit zou niet mogen in principe.

Geplaatst
21 minuten geleden zei Kyrill:

Ik hoorde dat ze wel moesten, anders riskeerde ze diskwalificatie voor Max? 

In dat geval is 8e nog niet zo slecht ;c

Geplaatst

Max had die ronde er voor door moeten rijden. Dan had hij gewoon pole gehad.

Maar wat mij verbaasd is dat Ferrari en Mercedes weten dat RedBull boven de cap zitten. Terwijl de cijfers niet bekend zijn. Horner is heel erg kwaad hierover. Er wordt gesproken over Aston Martin, RedBull en een derde team. Ik vraag me serieus af hoe men dit kan weten. 

Geplaatst

Je gaat nu dus een rij aan gele vlaggen krijgen. Gaat steeds wel een coureur zijn die hem in de muur rijdt en op een gegeven moment is de 2 uur op.

bewerkt door Chiemel

Geplaatst

Jaaaaa Lewis, lekker man :D

Toch wel genieten hoor deze race. Het is Perez gegund en Max na wat gepruts toch nog 7e. 

bewerkt door Michaelinho*

Geplaatst

Om met de superlatieven van onze vriend Melroy te spreken: FENOMENAAL daar in Yas Marina…. 🤣

Leuke race! Ondanks dat er voorin niet bijster veel gebeurde, was het middenveld wel erg leuk om te volgen 🥰 En die Lewis… wat een lampenlul hè.

Driver of the day overigens Jeffrey van Carglass 💪🏼 geen fout gemaakt die jongen..

Geplaatst

Wat een onzin dat ze die straf voor Perez gewoon niet tijdens de race geven. Je ziet wat hij fout doet, bestraf dat gewoon. Nu krijg je zo’n circusact op het podium. 

Geplaatst
2 uur geleden zei Vitesse88:

Wat een race tot nu toe weer zeg :< Ondanks dat Max het zelf vernaaid heeft zeg

Als RedBull de zaken beter voor elkaar hadden met een kwalificatie had hij van pole gestart en had hij meegedaan om de winst. 

Verder een leuke race gezien.