Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 7,3k
  • Weergaven 278,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Is het ooit in die geniale knar van je opgekomen dat dat wellicht niet ligt aan het feit dat ik een andere mening dan je heb, maar je gewoon daadwerkelijk heel zuur vind? 

• Hij bedoelt pannenkoekenmaker.

Geplaatst
  • Auteur

Apart dat er pas bij de derde keer een straf volgt. En dan ook nog de lichtst mogelijke straf. Je zou zeggen dat als je al een reprimande hebt gehad én een waarschuwing dat de straf dan hoger zou zijn.

Geplaatst
30 minuten geleden zei Richarð.:

Apart dat er pas bij de derde keer een straf volgt. En dan ook nog de lichtst mogelijke straf. Je zou zeggen dat als je al een reprimande hebt gehad én een waarschuwing dat de straf dan hoger zou zijn.

Je zou vooral zeggen dat je na een reprimande direct gestraft wordt en niet nog eens een waarschuwing krijgt. 

Net zo raar als dat Magnussen wel een black&orange flag kreeg en Hamilton niet. Althans, van wat ik er van heb meegekregen. Kan zijn dat ik die van Lewis gemist heb, maar heb daar niets over voorbij zien komen..

Geplaatst
18 minuten geleden zei Beppu:

George Russel;e. Zelden zo'n onsympathieke lul in een sport meegemaakt.

Wat dan?

Geplaatst
1 minuut geleden zei Vitesse88:

Wat dan?

Vermoedelijk vanwege het insturen tegen Schumacher aan en dan Schumacher de schuld geven :P

Geplaatst
5 minuten geleden zei mmufc:

Vermoedelijk vanwege het insturen tegen Schumacher aan en dan Schumacher de schuld geven :P

Ah ja, dat was echt z’n schuld. Past perfect in z’n weekend.

Geplaatst

Al snap ik niet waarom hij zo vroeg de medium band kreeg, daardoor was heel zijn race al over op dat moment. Weet niet of de call vanuit de pits kwam of vanuit Russel, maar het wel ontzettend slechte call. Iedereen kon zien dat het te vroeg was.

Geplaatst

De GP van Azerbeidzjan zou wel eens niet door kunnen gaan in 2023, er is een oorlog met Armenië over een grensregio en de afgelopen week is deze heftig opgewaaid. Met o.a executies door Azeri op Armeense burgers. Gezien de straffen tegen Rusland, zal hier toch ook wel naar gekeken worden. 

Deze oorlog is ook de reden dat Qarabag FK niet thuis, maar in Baku speelt, die liggen midden in het oorlogsgebied.

Geplaatst

RedBull zou volgens een Engelse krant maar 1 miljoen boven de budgetcap zitten. Dus dat valt eigenlijk gewoon mee. Horner is wel klaar met Wolf en Binotto omtrent laster richting RedBull.

Geplaatst
  • Auteur
5 uur geleden zei delichris:

RedBull zou volgens een Engelse krant maar 1 miljoen boven de budgetcap zitten. Dus dat valt eigenlijk gewoon mee. Horner is wel klaar met Wolf en Binotto omtrent laster richting RedBull.

Boven de budgetcap = boven de budgetcap. Hoeveel je erboven zit, is niet relevant.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Richarð.:

Boven de budgetcap = boven de budgetcap. Hoeveel je erboven zit, is niet relevant.

Horner gaf al aan er niet boven te zitten. 

Geplaatst
  • Auteur
3 minuten geleden zei delichris:

Horner gaf al aan er niet boven te zitten. 

Oh, dan geloof ik het wel. Die is niet partijdig in deze kwestie. Maar dat terzijde. Ik ging in op het punt dat jij zei dat het "maar één miljoen" was. Al zit je er een euro boven; je zit er boven. Punt.

Geplaatst
6 minuten geleden zei Richarð.:

Oh, dan geloof ik het wel. Die is niet partijdig in deze kwestie. Maar dat terzijde. Ik ging in op het punt dat jij zei dat het "maar één miljoen" was. Al zit je er een euro boven; je zit er boven. Punt.

Klopt. Maar het zou dus als je de geruchten mag geloven toch minder zijn. Maar ik ben wel benieuwd wie dat derde team is. 

Geplaatst

De vraag is ook niet hoeveel ze erboven zitten, maar of ze erboven zitten. Bepaalde dingen vallen buiten de budget cap en dat grijze gebied zullen alle teams ook hebben in hun boekhouding. Dus is dat miljoen daadwerkelijk boven de cap, of past het in een maas van de wet.

@Richarð., tot een x-% boven de capo krijg je een gele kaart, zeg maar. Lichte straf.

Geplaatst
  • Auteur
44 minuten geleden zei Satyr:

@Richarð., tot een x-% boven de capo krijg je een gele kaart, zeg maar. Lichte straf.

Ah, daar was ik niet van op de hoogte. Bedankt voor de info. Wel typisch weer hoor.

Geplaatst

Vind vooral de klaagzang van good old Sir Lewis weer veelzeggend in dit verhaal. Tuurlijk, hij wordt er naar gevraagd maar hij kan net als Seb of Alonso vandaag deed zeggen ‘geen idee we zien het wel, we hebben vertrouwen in de FIA’. Maar nee, hij komt weer met iets suggestiefs door te zeggen ‘ik weet niet het fijne ervan behalve dat ze elke twee weken met een update kwamen terwijl wij dat niet konden en dat is raar’.

Het is weer zooooo bewust. Bleh.

Geplaatst
1 uur geleden zei Lazy:

Vind vooral de klaagzang van good old Sir Lewis weer veelzeggend in dit verhaal. Tuurlijk, hij wordt er naar gevraagd maar hij kan net als Seb of Alonso vandaag deed zeggen ‘geen idee we zien het wel, we hebben vertrouwen in de FIA’. Maar nee, hij komt weer met iets suggestiefs door te zeggen ‘ik weet niet het fijne ervan behalve dat ze elke twee weken met een update kwamen terwijl wij dat niet konden en dat is raar’.

Het is weer zooooo bewust. Bleh.

Ongeacht welke rijder, ik vind dat geen enkele rijder zich hierover moet uitlaten. Achterbaks gedoe ook nu van Mercedes, zitten ook echt het hele jaar al te mekkeren over de laatste race. Eens moet het over zijn.

Geplaatst

Full wets in VT2 :< Alonso vanochtend vroeg al de snelste in VT1, voor Sainz, Leclerc, Ocon en Magnussen. Max Verstappen op P6, Lewis  Hamilton P13 en George Russell op P18 in een natte eerste training.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Fantasy:

Ja nu wel ja  Maar ze begonnen op FW.

Dat kon ik niet zien. Ik kijk op mobiel en ben ondertussen aan het werk. Onee hier op het forum. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Fantasy:

Full wets in VT2 :< Alonso vanochtend vroeg al de snelste in VT1, voor Sainz, Leclerc, Ocon en Magnussen. Max Verstappen op P6, Lewis  Hamilton P13 en George Russell op P18 in een natte eerste training.

Wordt een gek weekend. Morgen is verwachting dat het de hele dag droog is, zondag wordt er in de middag regen verwacht :P Race begint om 14:00 lokale tijd, regen wordt ongeveer rond die tijd, rond 15:00 verwacht. Kortom, als dat door gaat wordt het smullllllllen :classic_love: