Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 7,3k
  • Weergaven 278,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Is het ooit in die geniale knar van je opgekomen dat dat wellicht niet ligt aan het feit dat ik een andere mening dan je heb, maar je gewoon daadwerkelijk heel zuur vind? 

• Hij bedoelt pannenkoekenmaker.

Geplaatst
11 uur geleden zei neva:

Ja, een droge start en halverwege regen is perfect :<

image.png.587b071ad072276d3d22c78173bbfd81.png

Voorspelling nu is dus dat het een volledige regenrace is. Exact rond 14:00 uur is er plots 90% kans op regen.

Geplaatst
  • Auteur

Overzicht teams en coureurs voor 2023;

Ferrari;

- Charles Leclerc

- Carlos Sainz

Red Bull;

- Max Verstappen

- Sergio Perez

Mercedes;

- Lewis Hamilton

- George Russell

McLaren;

- Lando Norris

- Oscar Piastri

Alpine;

- Esteban Ocon

- Pierre Gasly

Alpha Tauri;

- Nyck de Vries

- Yuki Tsunoda

Aston Martin;

- Fernando Alonso

- Lance Stroll

Williams;

- Alexander Albon

- nnb

Alfa Romeo;

- Valtteri Bottas

- Guanyu Zhou

Haas;

- Kevin Magnussen

- nnb

Geplaatst
2 uur geleden zei Fantasy:

Hey maar dit is leuk wakker worden 

Ik vermoed dat @delichris wakker wordt met een ouderwetste 'odol'. ;c 

Maar serieus, leuk nieuws! Ben benieuwd naar de rest van de line-up, al verwacht ik dat Schumi gewoon zal blijven. Ricciardo zal haast wel definitief wegvallen nu.

bewerkt door neva

Geplaatst
10 minuten geleden zei neva:

Ik vermoed dat @delichris wakker wordt met een ouderwetste 'odol'. ;c 

Maar serieus, leuk nieuws! Ben benieuwd naar de rest van de line-up, al verwacht ik dat Schumi gewoon zal blijven. Ricciardo zal haast wel definitief wegvallen nu.

Mick heeft wel echt ongekend veel schade gereden dit jaar ook al hè, inclusief afgelopen vrijdag opnieuw. 

Geplaatst
1 uur geleden zei neva:

Ik vermoed dat @delichris wakker wordt met een ouderwetste 'odol'.  

Gelukkig hielp mijn vrouw me ervan af :D . Heel mooi dat het nu ook officieel is geworden. 

Geplaatst
52 minuten geleden zei joostmakaay:

Poh prima gridje volgend seizoen zeg, zou helemaal top zijn als Stroll nog vervangen kon worden.

Zou F2 kampioen en Aston Martin reserve vanaf volgend seizoen Drugovich beter zijn? Want eigenlijk moet die doorstroom er elk jaar wel zijn i.mo. Het schijnt dat pappie wat minder beschermend naar zijn zoon is dan we allemaal denken. Ik zeg: doen. Staat nu ook weer 19e.

Schumacher is inderdaad te grillig. Maakt teveel fouten op beslissende mensen. Ik hoop echt op Ricciardo bij Williams. Anders zal dat Sergeant worden. Ook wel weereens goed een Amerikaan. Benieuwd wie er dan bij Haas opduikt. Hulkenberg of Giovinazzi vind ik zelf wel erg 2019 allebei.

Geplaatst
5 uur geleden zei Arezo:

Zou F2 kampioen en Aston Martin reserve vanaf volgend seizoen Drugovich beter zijn? Want eigenlijk moet die doorstroom er elk jaar wel zijn i.mo. Het schijnt dat pappie wat minder beschermend naar zijn zoon is dan we allemaal denken. Ik zeg: doen. Staat nu ook weer 19e.

Schumacher is inderdaad te grillig. Maakt teveel fouten op beslissende mensen. Ik hoop echt op Ricciardo bij Williams. Anders zal dat Sergeant worden. Ook wel weereens goed een Amerikaan. Benieuwd wie er dan bij Haas opduikt. Hulkenberg of Giovinazzi vind ik zelf wel erg 2019 allebei.

Ricciardo heeft zelf aangekondigd niet te rijden in 2023. Mogelijk wel reserverijder bij Red Bull of Mercedes. 

Sargeant moet eerst als 5e eindigen in het F2 kampioenschap. Anders krijgt hij geen superlicentie. Dus zo zeker is dat niet. 

Geplaatst

Ik zit er al klaar voor. Al zal het wel weer uitgesteld worden met de voorspelde regen en storm. Hoop dat we in ieder geval wel een race te zien krijgen.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Fantasy:

Lijkt er toch sterk op wel. Hoop dat het niet zo erg gaat regenen in de loop van de race dat het een rode vlag veroorzaakt. 

Dat zou inderdaad heel zuur zijn ja.. 

Zou Max weer een poepstart hebben in de regen?

Geplaatst

Bij mij ook een rode vlag. Toevallig dat het bij ons allemaal gebeurd. Die Max met zn titanium ballen joh. Daarna werd het blij dat ik glij.

Geplaatst
15 minuten geleden zei Fantasy:

Nou daar gaan we :moop:

4 minuten geleden zei 007mark:

Haha zitten we dan met ons goeie gedrag om 7 uur.

Ja en de kans is groot dat er geen meter meer gereden wordt. En dus kan al het WK geneuzel door Viaplay ook de kast weer in.

Geplaatst
8 minuten geleden zei Michaelinho*:

Ja en de kans is groot dat er geen meter meer gereden wordt. En dus kan al het WK geneuzel door Viaplay ook de kast weer in.

De ergste buien gaan richting Hamamatsu en trekken dus onder het circuit door. Neemt niet weg dat het wel blijft miezeren/regenen.

image.png.808f32128c7e06045c081998ebdb0631.png

edit: Rolling start straks om 07:50 dus (d) Let's go!

Geplaatst
15 minuten geleden zei Fantasy:

De ergste buien gaan richting Hamamatsu en trekken dus onder het circuit door. Neemt niet weg dat het wel blijft miezeren/regenen.

image.png.808f32128c7e06045c081998ebdb0631.png

edit: Rolling start straks om 07:50 dus (d) Let's go!

En weer uitgesteld :mmm:

En terecht dat Gasly zo furieus was.

Geplaatst

En dan weer zo'n klote-organisatie (net als FIFA, UCI) die weer lekker de schuld afschuift i.p.v. verantwoordelijkheid te nemen. Hoe hard Gasly ook gereden heeft, zolang er auto's op de baan rijden horen er geen zware voertuigen op de baan te rijden. 

Geplaatst

Man wat een drama weer.. Kijk je uit naar een toffe spectaculaire regenrace. Krijg je dit weer. Wat heeft de rest van het weekend dan voor zin :cab:

Geplaatst
48 minuten geleden zei Kelvin:

En dan weer zo'n klote-organisatie (net als FIFA, UCI) die weer lekker de schuld afschuift i.p.v. verantwoordelijkheid te nemen. Hoe hard Gasly ook gereden heeft, zolang er auto's op de baan rijden horen er geen zware voertuigen op de baan te rijden. 

Eens maar ook echt achterlijk dat Gasly vol gas rijdt tijdens rood..