Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
6 minuten geleden zei delichris:

Wat is er gebeurd? Ik kan het helaas niet zien.

Stomme crash, mist de bocht volledig en rijdt zo de barriers in.

• Antwoorden 7,3k
  • Weergaven 278,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Is het ooit in die geniale knar van je opgekomen dat dat wellicht niet ligt aan het feit dat ik een andere mening dan je heb, maar je gewoon daadwerkelijk heel zuur vind? 

• Hij bedoelt pannenkoekenmaker.

Geplaatst
Zojuist zei Fantasy:

Ik had het ondertussen gevonden, maar hij gaf eerder aan dat zijn remmen niet werkten.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Fantasy:

Blijkt dat ie al remproblemen had voor zijn rondje.

Volgende rode vlag ook een feit, leuk dit.

Geplaatst
48 minuten geleden zei rich ruzzian:

Goed weekend tot nu toe voor Leclerc. Sprintrace ook op pole

Nou een goed weekend? Wel een neus stuk en misschien wel meer als hij pech heeft.

Geplaatst
1 uur geleden zei Fantasy:

Want?

Tegen Max zeggen dat er geen grip was en hem gewoon van de baan duwen. Hoe denk je dat anders Max zijn auto was beschadigd? Door Marcus Ericsson? 

Geplaatst
1 minuut geleden zei delichris:

Tegen Max zeggen dat er geen grip was en hem gewoon van de baan duwen. Hoe denk je dat anders Max zijn auto was beschadigd? Door Marcus Ericsson? 

Maar dat is toch ook gewoon daadwerkelijk het geval? Dat er geen grip is :cab: Niet alles wat tegen Verstappen gebeurt is een wereldschande hè. Had Russell meer ruimte kúnnen laten om hem niet te raken? Ongetwijfeld. Had Verstappen in het geval dat hij links van Russell reed bij het ingaan van diezelfde bocht hetzelfde gedaan? Ongetwijfeld. Het is racen hè, geen dammen.

Geplaatst
7 minuten geleden zei Fantasy:

Maar dat is toch ook gewoon daadwerkelijk het geval? Dat er geen grip is :cab: Niet alles wat tegen Verstappen gebeurt is een wereldschande hè. Had Russell meer ruimte kúnnen laten om hem niet te raken? Ongetwijfeld. Had Verstappen in het geval dat hij links van Russell reed bij het ingaan van diezelfde bocht hetzelfde gedaan? Ongetwijfeld. Het is racen hè, geen dammen.

Max was de buitenste auto dus had in principe voorrang. Max had geen ruimte meer hoor. Helemaal niets. Russell had die actie daar nooit moeten maken. Het is racen ja, maar geen kermisattractie ala botsauto's. Je kon namelijk zien dat Max George kon inhalen zonder hem te raken. En Max had die actie niet gemaakt. 

Geplaatst
19 minuten geleden zei Fantasy:

Maar dat is toch ook gewoon daadwerkelijk het geval? Dat er geen grip is

Dat er geen grip was, is toch geen verdediging van Russell? Dat is toch juist iets dat hij dan mee moet nemen in zijn overwegingen? Of begrijp ik dat helemaal verkeerd?

Geplaatst

Max moet gewoon het verlies nemen en een ronde later met drs de 3e plek pakken en dan Leclerc.

Neemt niet weg dat Russell wel steeds meer coureurs tegen zich krijgt met z'n acties. Als er geen grip is, waarom heeft alleen hij er dan last van

Geplaatst

Eerste ronde hè. Dan worden dit soort dingen gewoon toegelaten. Gebeurt dit 5 ronden later dan krijgt Russel zeer waarschijnlijk een straf. 

Frustratie bij Max zit hem denk ik ook in het feit dat hij weer slachtoffer is door een handelsmerk actie van Mercedes. 

Geplaatst

Ik denk dat de Vries het einde van het seizoen niet gaat halen. Benieuwd of ze dan Ricciardo in die auto knallen. Anders die Japanner uit de F2 denk ik?

Geplaatst

Ja, die gaat echt nog niet lekker. Zeker gezien de prestaties van Tsunoda. Het is dan ook typisch dat er vandaag zelfs nog drie man de binnenkant van een bocht meepakken en hij als enige de stuurophanging breekt