Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
1 uur geleden zei joostmakaay:

Snap de hype rondom Ricciardo niet zo, in zijn laatste jaar bij McClaren aan alle kanten voorbij gereden door Norris.

Ik snap niet dat mensen in 2023 nog altijd McClaren typen

• Antwoorden 7,3k
  • Weergaven 278,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Is het ooit in die geniale knar van je opgekomen dat dat wellicht niet ligt aan het feit dat ik een andere mening dan je heb, maar je gewoon daadwerkelijk heel zuur vind? 

• Hij bedoelt pannenkoekenmaker.

Geplaatst
2 uur geleden zei Satyr:

Ik snap niet dat mensen in 2023 nog altijd McClaren typen

Heb wel een ezelsbruggetje er voor.

Gewoon denken aan de Maccie in Laren en hoe die dan daar zou heten. 

Geplaatst

Beslissing om De Vries te ontslaan kan ik volgen, was gewoon niet goed genoeg en gezien zijn leeftijd zit er weinig progressie in. Wat ik dan niet snap is dat ze kiezen om Ricciardo het seizoen af te laten maken. Die is vorig seizoen ook zoek gereden door Norris. Heb dan liever een junior die je nu alvast een kans kan geven. 

7 uur geleden zei neva:

Het is jammer voor hem dat ie bij AT terecht kwam. Als je ziet hoe lang een Latifi mocht lopen aankutten.. 

Die bracht aardig wat zakcentjes mee, die zat er niet zo lang vanwege zn talent. 

Geplaatst
55 minuten geleden zei delichris:

LeClerc in een McClaren zal hier wel gevoelig liggen denk ik zo. Of niet @Satyr en @Fantasy

Het zou toch raar zijn als iemand constant ManChester typt, of niet? 

Als je F1 volgt, dan weet je dat hij Leclerc heet en het automerk heet al 40 jaar McLaren. 

Geplaatst
22 uur geleden zei neva:

Het is jammer voor hem dat ie bij AT terecht kwam. Als je ziet hoe lang een Latifi mocht lopen aankutten.. 

Die bracht ook wel een hele grote zak met geld mee he.

EDIT: Oh, dit is al gezegd.

bewerkt door LouisPSV

Geplaatst
  • Auteur
1 uur geleden zei Satyr:

Het zou toch raar zijn als iemand constant ManChester typt, of niet? 

Als je F1 volgt, dan weet je dat hij Leclerc heet en het automerk heet al 40 jaar McLaren. 

Tsja, als je Chris heet, ben je natuurlijk gewend aan de hoofdletter C. ;c

Geplaatst

Dacht dat De Vries een talent was, maar hij is al 28 jaar ja.

bewerkt door Chiemel

Geplaatst
2 minuten geleden zei Chiemel:

Dacht dat De Vries een talent was, maar hij is al 28 jaar ja.

Dat ook, als hij tussen de 18 en 23 was, had je hem nog wel even mogen geven. Maar ja, nu is hij gewoon niet goed genoeg. Helaas pindakaas.

Geplaatst
42 minuten geleden zei joostmakaay:

De Vries inmiddels wel weer gespot met Toto Wolff, benieuwd of daar nog een achterliggende gedachten achter zit, of dat het gewoon ouwehoeren was.

Schijnt een goede naam te hebben als test-coureur en sim-coureur, zie 'm zo weer terug gaan naar Mercedes.

Geplaatst
Op 13-7-2023 om 12:41 zei delichris:

Wie weet wel naar Williams als Albon weggaat?

Waar zou Albon heen gaan dan? Alleen bij Williams (hij en Sargeant), AlphaTauri (Tsunoda), Alfa Romeo (Zhou) en Haas (Magnussen) lopen er contracten af. En Hamilton, maar die verlengt wel. Dus zie niet zo snel een opening voor hem verschijnen.

Geplaatst
Op 15-7-2023 om 07:36 zei delichris:

Wat denk je van Ferrari. Sainz is niet blij daar.

Geloof nooit dat een Albon bij Ferrari terecht komt.

Geplaatst

Hij kon Verstappen bij Torro Rosso aardig bijbenen. Samen met Ricciardo de beste teamgenoot van Verstappen.

Geplaatst
Op 12-7-2023 om 19:05 zei joostmakaay:

De Vries inmiddels wel weer gespot met Toto Wolff, benieuwd of daar nog een achterliggende gedachten achter zit, of dat het gewoon ouwehoeren was.

Als ik het mij goed herinner uit Drive to Survive behartigde Toto zijn belangen. Net als die van Russel. 

Op 18-7-2023 om 14:26 zei bas huijsmans:

Sainz --> Red Bull naast Verstappen?

Waren geen maatjes dacht ik, dus zie dat niet zo snel gebeuren. Dit halfjaar bij Alpha Tauri is wellicht eerder een opstap voor Rick Bobby om terug te keren bij Red Bull. 

Geplaatst
23 minuten geleden zei delichris:

En Perez alweer in de bandenstapel. En dan moest de Vries weg.

Ik heb het niet gezien, maar vind ik een niet te vergelijken situatie. Perez heeft al jarenlang bewezen een meer dan prima F1 coureur te zijn terwijl je ziet dat De Vries gewoon elke race aan het struggelen was. Perez is ook de eerste coureur sinds Ricciardo die het Verstappen lastig heeft weten te maken maar je ziet wat vertrouwen met iemand kan doen. Al mag van mij Perez wel volgend seizoen vervangen worden door een Carlos Sainz of Lando Norris. Vooral Sainz begin ik wel fan van te worden, daar zit zoveel meer in maar wordt telkens door zijn eigen team in een moeilijke situatie gebracht (wel gezien)

De Vries was eigenlijk ook gewoon te oud om als rookie de F1 binnen te stromen, als die 22 - 25 was dan was dit een heel ander verhaal.