Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
2 uur geleden zei Fantasy:

Nat. Maar niet zeiknat. 

Morgen idem. 

Zondag geen neerslag. 

Herstel. Het is/was toch wel erg nat vandaag. 

• Antwoorden 7,3k
  • Weergaven 278,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Is het ooit in die geniale knar van je opgekomen dat dat wellicht niet ligt aan het feit dat ik een andere mening dan je heb, maar je gewoon daadwerkelijk heel zuur vind? 

• Hij bedoelt pannenkoekenmaker.

Geplaatst

F1-team Alpine stuurt teambaas Szafnauer weg na matige seizoensstart

Otmar Szafnauer, de teambaas van raceteam Alpine, is de wacht aangezet. Na de Grand Prix van België vertrekt hij. Dat besluit is onderdeel van een grote reorganisatie, aldus de Franse renstal.

Ook sportief directeur Alan Permane en Chief Technical Officer Pat Fry verlaten het team. Vorige week werd al bekend dat CEO Laurent Rossi is vertrokken.

De Franse coureurs Pierre Gasly en Esteban Ocon kenden een moeizame eerste helft van het seizoen. Vorig jaar eindigde het Franse team als vierde in het kampioenschap voor de constructeurs. Momenteel staat Alpine zesde. Zowel Aston Martin als McLaren is Alpine voorbijgestoken.

Szafnauer was vanaf vorig jaar actief als teambaas van Alpine, daarvoor bekleedde hij dezelfde functie bij Aston Martin.

Popcorn GIFs | Tenor

Geplaatst

Vind het eigenlijk best verrassend. En zoveel kan hij er niet aan doen dat Zhou zijn beide coureurs eruit veegt afgelopen weekend.

Geplaatst
3 uur geleden zei 007mark:

Vind het eigenlijk best verrassend. En zoveel kan hij er niet aan doen dat Zhou zijn beide coureurs eruit veegt afgelopen weekend.

Vooral omdat Ocon gewoon podium heeft gehaald in Monaco, maar de auto is wel weinig doorontwikkeld natuurlijk.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Michaelinho*:

Max wel een kleurrijke quali. In Q2 met de hakken over de sloot (foutje, weet ik) om iedereen in Q3 weer compleet te deklasseren 

9 tienden sneller dan je teamgenoot :-D

De rest van de coureurs kan je weinig verwijten. Die RedBull is op die rechte stukken zoveel sneller. 

Geplaatst
14 uur geleden zei neva:

Max pole, Ricciardo snel eruit door track limits, dames van Oranje wereldkampioen waterpolo. @delichriszit aan de oranjebitter denk ik. Wat een dag voor hem.

En dan vergeet je ook nog eens de twee bronzen medailles met zwemmen. Dus het was oranjebitter en oranje tompouzen.

Edit: Is Ricciardo al ontslagen? Je tijd laten deleten mag zo'n ervaren coureur toch niet overkomen.

bewerkt door delichris

Geplaatst
45 minuten geleden zei delichris:

En dan vergeet je ook nog eens de twee bronzen medailles met zwemmen. Dus het was oranjebitter en oranje tompouzen.

Edit: Is Ricciardo al ontslagen? Je tijd laten deleten mag zo'n ervaren coureur toch niet overkomen.

Wel even een ;c emoji bij doen in het vervolg. Anders gaan we nog denken dat je het serieus meent :checkit:

bewerkt door Michaelinho*

Geplaatst
14 minuten geleden zei delichris:

Je kon nu toch wel merken dat dit niet serieus was. 

Ik had ook gehoopt dat je mijn post niet te serieus zou nemen :D

Geplaatst
23 uur geleden zei Fantasy:

Nat. Maar niet zeiknat. 

Morgen idem. 

Zondag geen neerslag. 

Ik zou als ik jou was geen weerman worden. Het weervoorspellen lukt je niet echt :P  

Geplaatst
39 minuten geleden zei delichris:

Ik zou als ik jou was geen weerman worden. Het weervoorspellen lukt je niet echt   

Ach, ieder z’n talent hè :D 

Geplaatst
Zojuist zei delichris:

Dan is jou talent ver te zoeken  . Sorry deze was te makkelijk   

Spelling en grammatica ben ik dan wel weer beter in inderdaad ;c 

Geplaatst
6 minuten geleden zei Fantasy:

Spelling en grammatica ben ik dan wel weer beter in inderdaad ;c 

Klopt, maar ik heb een excuus. Ik ben een man op leeftijd dan mag je fouten maken ;c 

Geplaatst

Oeeiii bijna Piastri, jammer. Perez wel enorm veel verkeer zeg.

En Stroll... :classic_ninja:

Geplaatst

DSQ Verschoor na een 2e plek. Vorig seizoen ook al een overwinning moeten inleveren...

Citaat

The Van Amersfoort Racing #22 was found to have used a throttle map not in compliance with Article 3.6.5 of the Technical Regulations for both the Formation Lap and Race start.