Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 7,3k
  • Weergaven 278,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Is het ooit in die geniale knar van je opgekomen dat dat wellicht niet ligt aan het feit dat ik een andere mening dan je heb, maar je gewoon daadwerkelijk heel zuur vind? 

• Hij bedoelt pannenkoekenmaker.

Geplaatst
29 minuten geleden zei rich ruzzian:

Hoe kijk je dan tegen Zandvoort aan? Daar kun je elkaar niet inhalen met de huidige brede Auto's 

Daar valt nog in te halen op het lange stuk richting de 1e bocht. 

Geplaatst
13 minuten geleden zei Vitesse88:

Daar valt nog in te halen op het lange stuk richting de 1e bocht. 

Zandvoort is gewoon een verschrikking van een circuit. Nog veel minder recht om op de kalender te staan dan Monaco.

Geplaatst
57 minuten geleden zei delichris:

Race zou om 18:45 beginnen, maar wordt nu vermoedelijk 22:00 volgens Rick Winkelman.

Ga je kijken? Dan zet je denk ik een recordtijd racen kijken op een dag neer. Hoe laat zat je klaar vanmorgen in vol Redbull ornaat?

Geplaatst
2 uur geleden zei Beppu:

Ga je kijken? Dan zet je denk ik een recordtijd racen kijken op een dag neer. Hoe laat zat je klaar vanmorgen in vol Redbull ornaat?

Uiteraard ga ik kijken. Vanmorgen 8:00 de F3 als eerste race gezien, maar geen redbulll shirt aan.

Btw de omroeper op het circuit is zo gek als een deur.

Geplaatst
Citaat

Formule 1-coureur Esteban Ocon moet vertrekken bij Alpine. De Fransman maakt dit jaar nog af en tot eind 2024 in dienst zijn van het team.

Ocon reed sinds 2020 voor het team (toen heette het nog Renault). In 2021 won hij de Grand Prix van Hongarije in een zeer chaotische race, het is zijn enige grandprix-zege. 

Ruim een week geleden crashte Ocon in Monaco met zijn teamgenoot Pierre Gasly. Zijn teambaas Bruno Famin zei toen op de Franse televisie dat er snel maatregelen zouden volgen.

Ben benieuwd wie dat gat gaat invullen. Sowieso weer een heerlijke Silly Season wat eraan zit te komen :< 

Geplaatst

Zou me niet verbazen als Ocon bij Mercedes beland eerlijk gezegd. Met Hamilton daar weg en Antonelli die er niet direct klaar lijkt voor een F1-avontuur zie ik Toto dat wel doen

Geplaatst

Perez blijft ook in 2025 en 2026 bij Red Bull. Best verrassend als je het mij vraagt.

Geplaatst
1 uur geleden zei 007mark:

Perez blijft ook in 2025 en 2026 bij Red Bull. Best verrassend als je het mij vraagt.

Hij brengt financieel gewoon ontzettend veel mee. 

Of RB weet meer en Max gaat vertrekken en ze willen niet meteen twee coureurs kwijt :LO:

Geplaatst

Of ze vinden hem gewoon een ideale 2e rijder die nooit het gevecht aan gaat met Max.

Geplaatst

Hij gaat nooit het gevecht aan. Ja, met zichzelf. 

Vind het wel jammer, met al die verschuivingen had ik een nieuwe man in die RB ook wel tof gevonden.