Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Aparte move zou dat wel zijn.Colapinto is van de Williams Acadamy. Lawson komt uit de koker van RB.

• Antwoorden 7,3k
  • Weergaven 278,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Is het ooit in die geniale knar van je opgekomen dat dat wellicht niet ligt aan het feit dat ik een andere mening dan je heb, maar je gewoon daadwerkelijk heel zuur vind? 

• Hij bedoelt pannenkoekenmaker.

Geplaatst

Even mijn aluhoedje op: Hebben ze net zo lang gewacht met die virtual safetycar totdat ze van positie gewisseld waren? ;c

aluhoedje af

Geplaatst
Zojuist zei sennid:

Even mijn aluhoedje op: Hebben ze net zo lang gewacht met die virtual safetycar totdat ze van positie gewisseld waren? 

aluhoedje af

Dat gevoel ga je wel krijgen. Die VSC of SC had gewoon veel eerder moeten komen, want Hulkenberg stond daar gevaarlijk.

Geplaatst

Heel social media spreekt er schande van :D

edit: Die Herbert schijnt weer steward te zijn ;c

bewerkt door sennid

Geplaatst
5 minuten geleden zei sennid:

Heel social media spreekt er schande van :D

Internationale social media ook? Van Nederlanders kan je verwachten dat ze het met alles oneens zijn wat negatief uitpakt voor Verstappen. 

Geplaatst
Zojuist zei Arles:

Internationale social media ook? Van Nederlanders kan je verwachten dat ze het met alles oneens zijn wat negatief uitpakt voor Verstappen. 

internationale fans ja. Die nemen gewoon het woord matchfixing in de mond ;c

Geplaatst

Ik hoef niet eens te kijken naar de Nederlanders want weet het antwoord toch al :D

Al met al, jammer dat de Red Bull net wat snelheid mist. Dan had het nog leuker gemaakt.

Geplaatst
4 minuten geleden zei sennid:

Ik hoef niet eens te kijken naar de Nederlanders want weet het antwoord toch al 

Al met al, jammer dat de Red Bull net wat snelheid mist. Dan had het nog leuker gemaakt.

Als er nog een paar rondes geracet was, had Verstappen Piastri denk ik echt wel kunnen pakken. Dat geeft wel hoop voor morgen, zeker als het gaat regenen. 

bewerkt door Arles

Geplaatst
12 minuten geleden zei Satyr:

Herbert is nog niet klaar, Verstappen moet zich melden omdat hij naast Piastri reed tijdens de VC

Ik heb net de beelden gekeken. Technisch gezien rijdt hij er nog achter, want Piastri rijdt gewoon voor hem. 

Geplaatst
8 minuten geleden zei delichris:

Ik heb net de beelden gekeken. Technisch gezien rijdt hij er nog achter, want Piastri rijdt gewoon voor hem. 

Ja, het zal wel meevallen. Piastri reed ook wel langzaam natuurlijk, wat ook logisch was

Geplaatst
33 minuten geleden zei Satyr:

Herbert is nog niet klaar, Verstappen moet zich melden omdat hij naast Piastri reed tijdens de VC

Gaat om dat hij te hard reed, niet dat hij naast Piastri zat

Geplaatst
2 minuten geleden zei Arles:

Toch apart, want ze reden allemaal te hard en daarna ging Piastri langzaam rijden.

Geplaatst
7 minuten geleden zei delichris:

Toch apart, want ze reden allemaal te hard en daarna ging Piastri langzaam rijden.

Waar heb je deze in formatie vandaan?

Geplaatst
18 minuten geleden zei Arles:

Delta telt. Anders moet Piastri ook naar de stewards, die reed overduidelijk te langzaam

Geplaatst
9 minuten geleden zei Satyr:

Delta telt. Anders moet Piastri ook naar de stewards, die reed overduidelijk te langzaam

Blijkbaar niet, anders had hij zich wel moeten melden. 

Geplaatst
18 minuten geleden zei Arles:

Waar heb je deze in formatie vandaan?

Omdat je kon zien dat de gaten gelijk bleven. Pas nadat Piastri langzamer ging rijden kwam Verstappen dichterbij. 

Geplaatst

Hij heeft gegokt dat het groen zou komen en dat duurde lang en toevallig net in de bocht. Te snel is te snel en klaar.

Edit: 0.63sec te snel dus.,

bewerkt door The Saint