Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 7,3k
  • Weergaven 278,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Is het ooit in die geniale knar van je opgekomen dat dat wellicht niet ligt aan het feit dat ik een andere mening dan je heb, maar je gewoon daadwerkelijk heel zuur vind? 

• Hij bedoelt pannenkoekenmaker.

Geplaatst

Lekkere binnenkomer voor Bearman, schrijft in FP1 meteen een Haas af.

Red Bull ziet er niet best uit, afgaande op de tijden.

Geplaatst

Je krijgt bijna te doen met Lawson, met iedereen die het heeft over ‘McLaren ziet er goed uit, Ferrari en Mercedes mogen niet vergeten worden en sluit ook Max Verstappen niet uit’ :mrgy:

Geplaatst
  • Auteur
31 minuten geleden zei Fantasy:

Je krijgt bijna te doen met Lawson, met iedereen die het heeft over ‘McLaren ziet er goed uit, Ferrari en Mercedes mogen niet vergeten worden en sluit ook Max Verstappen niet uit’ :mrgy:

Gelukkig begint 'ie goed aan het seizoen.

Geplaatst

Yuki & Albon _O_. Max die vooraf dacht moeite te hebben om Q3 te halen en die er op 1 lap pace gewoon goed bij zit. Benieuwd hoe het in de long runs is. 

Als de baby Red Bull en Williams dit niveau vast houden dit jaar dan boeit het me weinig of het voor de titel spannend wordt of niet. Dan ga ik me lekker focussen op alles tussen P3-P10. Dat heeft o.b.v. deze quali potentie :D

Geplaatst

Kon me er niet toe zetten op te staan ;e

Vier tienden op Norris is toch best behoorlijk op 1 rondje. Morgen regen, wel wat minder geworden worden lijkt het. Natte start, maar het lijkt daarna droog te blijven. 

We zien het wel. Vanaf Barcelona pas flexi-vleugel-verbod, dus dan maar eens zien wat die voor impact had.

bewerkt door The Saint

Geplaatst
1 minuut geleden zei Richarð.:

Goh, die Marcus Ericsson tikt Hadjar er even af in de formation lap.

:mrgy:

Potverdorie. Had ik nog een kwartier langer door kunnen slapen.. maar goed dat ik er al om 10 uur in lag gister ;c

Geplaatst
16 minuten geleden zei neva:

:mrgy:

Potverdorie. Had ik nog een kwartier langer door kunnen slapen.. maar goed dat ik er al om 10 uur in lag gister ;c

Je kan wederom weer nappen. ;c 

Geplaatst

Trok het niet om de wekkee om 5u te zetten, maar toch wel wat gemist als ik het zo lees. Max prima de schade beperkt met P2. Albon en Hulkenberg erg belangrijke punten meteen gepakt. 

Geplaatst

Bizar begin :D

Paar rookies maken meteen lekker wat beginnersfouten. Stond er na de kwalificatie er bijzonder goed voor met mijn Scorito-team, maar daar is nu niks meer van over.

33 minuten geleden zei 007mark:

Trok het niet om de wekkee om 5u te zetten, maar toch wel wat gemist als ik het zo lees. Max prima de schade beperkt met P2. Albon en Hulkenberg erg belangrijke punten meteen gepakt. 

Je kan ook gewoon later beginnen met (terug)kijken en dan niet missen? ;)

Geplaatst
15 minuten geleden zei Chiemel:

Je kan ook gewoon later beginnen met (terug)kijken en dan niet missen? ;)

Zometeen maat helpen verhuizen haha. Dus druk zat vandaag. Zoek vanavond de samenvatting wel op Youtube.

Geplaatst

Rookies being rookies :-D

Leukste races als er nattigheid in het spel is. McLaren gaat als het droog is iedereen het snot voor de ogen rijden. 

Geplaatst

Heerlijk om wakker te worden en dan zonder spoilers de race terug te kijken :D 

kon de safety car en reclames(wtf) gewoon lekker skippen