Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
4 uur geleden zei delichris:

Een leuke sprintrace gezien en Max heeft keurig punten teruggepakt op Lando. De kwali heeft een mooie grid opgeleverd en de race van morgen kan alle kanten op gaan. Misschien is die vierde plek wel gunstig voor Max. George kan Piastri en Norris eruit kegelen :D .

Ik hoop dat ze morgenochtend in ieder geval dezelfde kant opgaan, anders wordt het echt een chaos :D 

• Antwoorden 7,3k
  • Weergaven 278,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Is het ooit in die geniale knar van je opgekomen dat dat wellicht niet ligt aan het feit dat ik een andere mening dan je heb, maar je gewoon daadwerkelijk heel zuur vind? 

• Hij bedoelt pannenkoekenmaker.

Geplaatst

Net de race pas kunnen kijken. Had ik net zo goed niet hoeven doen. Die eerste stint van Verstappen was echt bedroevend, maar dan is daar altijd Lawson nog ;e

Geplaatst
1 minuut geleden zei rich ruzzian:

Ze schijnen Lawson al te willen wippen en Yuki in de auto te willen zetten. 

Wat uiteindelijk veel meer over RedBull zegt dan over Lawson.

Geplaatst

Het verhaal is toch dat de auto helemaal naar de wensen van Max samengesteld wordt toch? En dat dit de reden is dat respectabele coureurs als Lawson, Perez, Albon en Gasly totaal niet met de auto uit de voeten kunnen. Maar dat is toch best heftig? Tuurlijk is Max de beste coureur van de grid, maar om die auto dan helemaal voor hem te ontwikkelen is best heftig. Of is de auto zo slecht (minste auto van de grid) en overperformed Max die auto gewoon maximaal?
Ik denk dat Yuki geen betere coureur is dan Lawson. Misschien kan hij beter met deze auto omgaan? 

Verder ben ik echt benieuwd wat er gedaan wordt qua updates. in 2026 veranderen de auto's compleet door een nieuw regelement. Hoeveel gaat RBR nog investeren  in updates? Want op deze manier gaat Max geen wereldkampioen worden natuurlijk.

Geplaatst

Ik zou als ik Yuki was niet in dat wespennest stappen en lekker blijven zitten waar die zit. Bij Red Bull valt geen eer meer te behalen joh. Zou het eerder snappen als hij volgend jaar er heen gaat.

Geplaatst

Ongeacht wie er in die stoel stapt, ze gaan toch nooit de verwachtingen waarmaken. Die auto is helemaal naar Max z'n wensen (terecht) aangepast. Ik snap alleen niet dat ze altijd van die onervaren rijders er in willen zetten. Gasly en Albon destijds, nu Lawson en straks misschien nog Colapinto. 

Geplaatst
9 uur geleden zei LouisPSV:

Ongeacht wie er in die stoel stapt, ze gaan toch nooit de verwachtingen waarmaken. Die auto is helemaal naar Max z'n wensen (terecht) aangepast. Ik snap alleen niet dat ze altijd van die onervaren rijders er in willen zetten. Gasly en Albon destijds, nu Lawson en straks misschien nog Colapinto. 

Vanwaar terecht? Als je vanuit het perspectief van Red Bull redeneert heb je toch veel meer aan twee goede rijders met het oog op de constructeurstitel? Ik snap dat dit gunstig is voor Max, maar Red Bull hecht denk ik meer waarde aan de constructors.

Ik gun nu echt helemaal niemand die stoel, een ware carrièresloper.

Geplaatst

Dit is echt een schandalige beslissing imo. Yuki had naar mijn mening in eerste instantie het RedBull stoeltje al moeten krijgen, maar als je dan voor de 'rookie' Lawson kiest, kan je het toch niet maken om dit na 2 races alweer om te draaien? carriere moord. Benieuwd wat de reacties zijn als Lawson volgende week voor Yuki finished:D

Geplaatst

Yuki bij RB :-D Verschrikkelijk ventje, echt een nare gast als het niet werkt. En wat gaat RB doen als Yuki de komende 2x faalt? Staat dan de volgende klaar. Ik vind het sneu voor Lawson. Die krijgt een flinke knak zo. Shitshow daar. Denk dat Max aan z’n laatste jaar bezig is daar.