Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Alleen de Limburger en de Telegraaf hebben dit naar buiten gebracht. Red Bull heeft nog niets bevestigd voor zover ik weet.

Edit: De rest heeft het overgenomen van de Telegraaf en de Limburger.

bewerkt door delichris

• Antwoorden 7,3k
  • Weergaven 278,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Is het ooit in die geniale knar van je opgekomen dat dat wellicht niet ligt aan het feit dat ik een andere mening dan je heb, maar je gewoon daadwerkelijk heel zuur vind? 

• Hij bedoelt pannenkoekenmaker.

Geplaatst
13 uur geleden zei Keko:

Vanwaar terecht? Als je vanuit het perspectief van Red Bull redeneert heb je toch veel meer aan twee goede rijders met het oog op de constructeurstitel? Ik snap dat dit gunstig is voor Max, maar Red Bull hecht denk ik meer waarde aan de constructors.

Ik gun nu echt helemaal niemand die stoel, een ware carrièresloper.

Terecht omdat je al 5 jaar achter elkaar wereldkampioen word. Ik weet niet zo zeer of RB meer waarde hecht aan de constructors hoor.

Geplaatst
2 uur geleden zei LouisPSV:

Terecht omdat je al 5 jaar achter elkaar wereldkampioen word. Ik weet niet zo zeer of RB meer waarde hecht aan de constructors hoor.

Dat levert meer geld en andere voordelen op voor het team. Lijkt me toch dat ze daar wel mee bezig moeten zijn.

Geplaatst

Ieder team dat de voorkeur geeft aan het constructeurskampioenschap liegt dat het barst. Dat kampioenschap komt ook pas ter sprake als de hoogstgeplaatste rijder geen zicht meer heeft op het wereldkampioenschap.,

Yuki gaat net zo goed falen. Die auto is naar Max zijn hand gezet (in interview door Horner toegegeven). Ze hebben dus een rijder nodig die dezelfde manier van racen heeft. Hulkenberg en Bottas bijvoorbeeld. 

Geplaatst
40 minuten geleden zei The Saint:

Ieder team dat de voorkeur geeft aan het constructeurskampioenschap liegt dat het barst. Dat kampioenschap komt ook pas ter sprake als de hoogstgeplaatste rijder geen zicht meer heeft op het wereldkampioenschap.,

Yuki gaat net zo goed falen. Die auto is naar Max zijn hand gezet (in interview door Horner toegegeven). Ze hebben dus een rijder nodig die dezelfde manier van racen heeft. Hulkenberg en Bottas bijvoorbeeld. 

Alle teams spreken altijd over constructeurskampioenschap.

Geplaatst

Ik hoop dat Lawson boven Yuki zal eindigen komende zondag. 

en ook volgende week zondag want deze zondag rijden ze niet  

bewerkt door La Pulga

Geplaatst
1 uur geleden zei neva:

Gelijk al allemaal geruchten dat Max nu ook weg wilt. Het rommelt weer, net als vorig jaar. Ellendig.

Stel dat het allemaal waar zou zijn. Gaat Red Bull accepteren dat ze een middelmoot team worden of zullen ze zich dan terugtrekken?

Als je even met een glazen bol gaat kijken waar een zoutvaatje overheen is gegooit.

Geplaatst
1 uur geleden zei sennid:

Stel dat het allemaal waar zou zijn. Gaat Red Bull accepteren dat ze een middelmoot team worden of zullen ze zich dan terugtrekken?

Als je even met een glazen bol gaat kijken waar een zoutvaatje overheen is gegooit.

Ze begonnen ooit als een subtopteam. Ze zullen waarschijnlijk snel de stap omhoog willen zetten en dat is best reëel met hun budget natuurlijk. Zeker met de luxe van hun opleidingsteam.

Geplaatst
21 minuten geleden zei neva:

Ze begonnen ooit als een subtopteam. Ze zullen waarschijnlijk snel de stap omhoog willen zetten en dat is best reëel met hun budget natuurlijk. Zeker met de luxe van hun opleidingsteam.

Ja je moet ergens beginnen. Ik bedoel als Max weg gaat (en een heleboel anderen + sponsoren zullen volgen wss) kunnen het dan opbrengen om nog door te gaan? Want om van een winnende auto een paar stappen terug te zetten is wel ff slikken lijkt mij.

Ik denk dat het als een kaartenhuis in elkaar stort als de beerput daar open gaat.

Geplaatst
2 uur geleden zei neva:

Er is alleen tegenwoordig een budget cap, dus die vlieger gaat niet helemaal meer op.

Geplaatst
4 minuten geleden zei 007mark:

Er is alleen tegenwoordig een budget cap, dus die vlieger gaat niet helemaal meer op.

Mwah, je coureurs en staf vallen daar buiten toch?

Geplaatst

Ja dit is niet heel best voor Doohan, hoop dat hij ok is. Auto in de prak. Benieuwd of hij morgen fysiek in staat is om te rijden.

Geplaatst

Wauw Max, bizar goed dit :D 

Bearman en Hadjar toch ook zeker 2 honourable mentions. Tsja en Lawson & Tsunoda, wat moet je er van zeggen :uhoh:

@delichris; Dat kan je niet zo stellen vind ik. Dat kan je alleen maar zeggen als je Tsunoda met terugwerkende kracht de vorige grand prixs in een Red Bull zou laten rijden en Lawson in de Red Bull hier. 

Wat je vooral kunt concluderen is dat Max iets bizars uit die Red Bull weet te persen. En dat het voor de rest een ongelooflijk moeilijke auto is. 

bewerkt door Michaelinho*

Geplaatst

Wat een belachelijk goede pole. Zo belangrijk ook voor morgen met regen op de radar. Alleen nog goed van de plek wegkomen

Anders gaan we Lawson/Tsunoda even niet vergelijken na één kwalificatie en de poging tot rondjes rijden tussen de rode vlaggen :cab:

bewerkt door The Saint