Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 7,3k
  • Weergaven 278,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Is het ooit in die geniale knar van je opgekomen dat dat wellicht niet ligt aan het feit dat ik een andere mening dan je heb, maar je gewoon daadwerkelijk heel zuur vind? 

• Hij bedoelt pannenkoekenmaker.

Geplaatst

F3, F2 en Porsche Cup zijn inderdaad prima races om ervoor te kijken. Ook vandaag weer erg tof! Larry ten Voorde met GP Elite kampioen! 

Geplaatst

Wat is er allemaal gebeurd man? Kom net terug van de voetbal, staat letterlijk niemand op de plek waarvan je 'm verwacht :D

Geplaatst
  • Auteur
47 minuten geleden zei Rogier.:

Wat is er allemaal gebeurd man? Kom net terug van de voetbal, staat letterlijk niemand op de plek waarvan je 'm verwacht :D

21 minuten geleden zei Mordurette:

Wat is er gebeurd? Ik kijk even snel op mijn werk op de Ziggo Go app en opeens ligt de race stil... :classic_ninja:

Bottas en Verstappen matige start, vielen al iets weg. Vervolgens stopt Magnussen z'n auto langs de baan, vlak voor de pit entry. Pit is gesloten tijdens de safety car, maar Hamilton (en Giovinazzi) ging(en) toch naar binnen. Leclerc crasht hard de bandenstapel in, rode vlag en race stil. Tijdens de rode vlag krijgen Lewis en Antonio beide een 10 sec. stop and go penalty voor het maken van een pitstop tijdens een gesloten pitstraat. Verstappen valt vervolgens uit met volgens mij een technisch mankement, weet het niet helemaal zeker, want ik keek even naar de finish van de Tour de France etappe. Dus zodoende komen we op deze tussenstand.

Geplaatst
12 minuten geleden zei Chiemel:

Waar was Albon dan? Waarom kon die niemand inhalen? 

Russel in de supersnelle Williams reed voor hem. Hij kwam niet eens dichterbij. Daar mogen ze echt per direct afscheid van nemen. Ook weer dezelfde fouten met aanremmen en door bocht 1. Vreselijke rijder vind ik het. 

Geplaatst

Hele miskleun van Red Bull deze race. Weten allemaal dat Monza hun circuit niet is, maar dit was abominabel.

Hoezo komen Albon en Max zo slecht uit de rode vlag situatie? Verliezen beide 6 of 7 plaatsen. Mechanische pech is gewoon nog even zout in de wonden. 

Geplaatst

Blij mee! Vond Vettel vroeger echt een misbaksel maar vind hem de laatste tijd wel sympathiek. Leuke aanwinst voor de F1als persoon. Terecht ook, blijft gewoon een goede coureur. Hopelijk hervindt hij het plezier en zijn vorm bij Aston Martin! 

Geplaatst

Benieuwd of Perez nog een stoeltje weet te bemachtigen. Zou Haas niet onlogisch vinden omdat die een voorkeur hebben voor coureurs met ervaring.

Geplaatst
2 uur geleden zei Keko:

Benieuwd of Perez nog een stoeltje weet te bemachtigen. Zou Haas niet onlogisch vinden omdat die een voorkeur hebben voor coureurs met ervaring.

Zie Alfa of Haas wel gebeuren. Perez neemt met Sim toch ook wel een aardige sponsor mee! Williams lijkt me dan weer niet gebeuren gezien Latifi zijn geld en Russel/Mercedes. 

Geplaatst

Ik zie Alfa Romeo eerder voor Mick Schumacher gaan. Geven vaker de voorkeur voor jong spul, Schumacher doet het niet verkeerd in F2 en men zal er veel voor over hebben om weer een Schumacher in de F1 te krijgen.

Of ze gaan gewoon door met Kimi en Giovinazzi, ook geen gekke gedachte.

bewerkt door Keko

Geplaatst
  • Auteur

Ik verwacht hem ook bij Haas. Die hebben volgens mij niet het grootste budget en zoals ElPrincipito zegt, neemt Checo Slim waarschijnlijk mee. Plus daar past 'ie goed imo.