Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Kijken jullie wel eens dat 10 jaar terug op ESPN? Wat had Ajax een slecht team zeg, man man man. Feyenoord was ook al niet te best en PSV had echt een heel goed elftal met Mertens, Wijnaldum, Strootman en Van Bommel. 

• Antwoorden 10k
  • Weergaven 435,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Bewijs!!

• Je reinste competitievervalsing. Ik vind het zo ongelofelijk schandalig dat dit dus gewoon zo maar kan he, bah. Welkom in Nederland, een land van slapjanussen en geen beslissingen durven te nemen.

• MetalMichael
    MetalMichael

Voor straf 3 wedstrijden zonder publiek.

Geplaatst

Ajax had op papier altijd slechte teams in al die jaren, maar presteerde wel goed. Ook nog een aanval met Suarez en Pantelic volgens mij. :-D

bewerkt door Sanel

Geplaatst

Na deze Cruijffschaal gaat heel voetbalkijkend Nederland natuurlijk PSV weer enorm overschatten en roepen dat Ajax er niets van kan. Verwacht zelf puur dat een momentopname is, en dat Ajax simpel kampioen wordt.

Geplaatst
11 uur geleden zei Sanel:

Ajax had op papier altijd slechte teams in al die jaren, maar presteerde wel goed. Ook nog een aanval met Suarez en Pantelic volgens mij.

Pantelic was wel een baas. Onverwachts nuttig. Suarez droeg verder natuurlijk in zijn ééntje heel Ajax. En later eigenlijk ook Liverpool. Nog wel meer misschien zelfs.

Geplaatst
18 uur geleden zei 007mark:

God allemachtig. Volendam haalt Henk Veerman terug.

Mooie stap voor Volendam en Veerman. Al had ik wel zin Utrecht wat voorin zou gaan spelen met Veerman en Dost. 

Geplaatst
12 uur geleden zei ElMarcos:

Mooie stap voor Volendam en Veerman. Al had ik wel zin Utrecht wat voorin zou gaan spelen met Veerman en Dost. 

Veerman zou nooit basis spelen bij Utrecht. Die man is veel te lui.

Geplaatst

Nou NEC met de grootste stunt van de zomer hoor.

Komen er nog meer stunts aan? 

bewerkt door La Pulga

Geplaatst
16 minuten geleden zei La Pulga:

Nou NEC met de grootste stunt van de zomer hoor.

Komen er nog meer stunts aan? 

Wat heb ik gemist?

Geplaatst
Zojuist zei ElMarcos:

Wat heb ik gemist?

Citaat

Jasper Cillessen staat naar verluidt voor een opmerkelijke terugkeer naar Nederland. NEC hoopt de doelman op korte termijn over te nemen van Valencia CF.

Het gonst woensdag van de geruchten rond Cillessen: volgens diverse media in het buitenland wordt verrassend genoeg NEC zijn nieuwe club. Hij zou na zes jaar in Spanje - drie bij FC Barcelona en drie bij Valencia - terug willen keren naar Nederland en in Nijmegen wordt hij met open armen ontvangen.

Klein geruchtje. NEC ontkent zelf alles maar dat kennen we wel langer in de voetballerij :D 

Geplaatst

Werd nog in verband gebracht met Ajax en PSV. Aparte keuze, want een basisplek kan hij ook wel bij een grotere club krijgen. 

Geplaatst

Met het aantal krokettenplukkers onder de lat in Nederland moet hij toch eigenlijk bijna overal wel in de basis kunnen spelen? 

Geplaatst
2 uur geleden zei Chiemel:

Werd nog in verband gebracht met Ajax en PSV. Aparte keuze, want een basisplek kan hij ook wel bij een grotere club krijgen. 

Is nog steeds 1 van de betere keepers van Nederland. Ik zou hem bij Ajax ook nog basis laten spelen. 

Geplaatst
2 uur geleden zei Chiemel:

Denk dat hij een beetje klaar is met de druk. Komt op mij over als iemand die daar wel veel last van heeft.

Geplaatst
7 minuten geleden zei joostmakaay:

Bakkali/Laybad/Aissati/Ihatarren(?) wie vult hem aan?

Tannane