Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 10k
  • Weergaven 433,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Bewijs!!

• Je reinste competitievervalsing. Ik vind het zo ongelofelijk schandalig dat dit dus gewoon zo maar kan he, bah. Welkom in Nederland, een land van slapjanussen en geen beslissingen durven te nemen.

• MetalMichael
    MetalMichael

Voor straf 3 wedstrijden zonder publiek.

Geplaatst

Op de vraag waarom het zo lang duurde:

Er zat een stagiair achter de knoppen. Zet het beeld meerdere keren gewoon op het verkeerde moment stil en ook het instarten loopt voor geen meter. Dit kan echt niet

Al zijn die twee varretjes ook een paar lulletjes rozenwater he, goeiedag zeg

bewerkt door Magikarp

Geplaatst

@Kavinos

Ik vind Fraser niks, dat weet je. Vaak maak jij daar een grap over. Kan niet ontkennen dat hij het prima doet, maar afgelopen weekend met Sparta en Veldwijk geeft mij eindelijk eens munitie over waarom ik hem niks vind.

https://nos.nl/video/2298964-veldwijk-hekelt-fraser-heb-een-blaar-ja-maar-had-langer-kunnen-spelen.html

Geplaatst
14 minuten geleden zei cimbomcu:

@Kavinos

Ik vind Fraser niks, dat weet je. Vaak maak jij daar een grap over. Kan niet ontkennen dat hij het prima doet, maar afgelopen weekend met Sparta en Veldwijk geeft mij eindelijk eens munitie over waarom ik hem niks vind.

https://nos.nl/video/2298964-veldwijk-hekelt-fraser-heb-een-blaar-ja-maar-had-langer-kunnen-spelen.html

Fraser heeft zich na ADO prima ontwikkeld als trainer. Zal me niks verbazen als dit gewoon te maken heeft met een aanstaande transfer. Aan de andere kant bij ons heeft hij ook een aantal bepalende spelers kapot gemaakt.

Geplaatst
28 minuten geleden zei Sophomore:

@MagikarpDat van dat vooruit en terugspoelen kort achter elkaar vind ik zo verwarrend als tv kijker; hebt geen idee meer waar de bal nu vandaan komt (wat vooruit is en wat achteruit is).

De refs zelf ook niet denk ik.

Geplaatst

Die Bax is dus niet geschikt als scheidsrechter en helemaal niet als VAR. Man man.

Vanavond 3 wedstrijden, 1 discutabele beslissing niet goed beoordeeld door de var en 1 niet geconstateerd. Benieuwd wat de score morgen is ;e  Amper 5 speelrondes onderweg en zoveel foutieve beslissingen. 

bewerkt door Vitesse88

Geplaatst
Die Bax is dus niet geschikt als scheidsrechter en helemaal niet als VAR. Man man.

Vanavond 3 wedstrijden, 1 discutabele beslissing niet goed beoordeeld door de var en 1 niet geconstateerd. Benieuwd wat de score morgen is ;e  Amper 5 speelrondes onderweg en zoveel foutieve beslissingen. 
Wij hadden ook echt een penalty moeten krijgen. Maar goed de var helpt ons bijna nooit.
Geplaatst

Zag dat Meneertje Mulder de verzorger geel gaf. Wat als ie rood had gekregen? Hoe gaat het dan met geblesseerde spelers? Is er een neutrale verzorger aanwezig vanuit de KNVB of hebben de grote meneren daar niet over nagedacht?

Geplaatst
8 uur geleden zei Magikarp:

Zag dat Meneertje Mulder de verzorger geel gaf. Wat als ie rood had gekregen? Hoe gaat het dan met geblesseerde spelers? Is er een neutrale verzorger aanwezig vanuit de KNVB of hebben de grote meneren daar niet over nagedacht?

een verzorger geel geven, waar gaat dat naartoe?

Geplaatst
8 uur geleden zei Rossi:

Hebben ze niet over nagedacht joh

Heb dit overigens niet meegekregen, evenals 90% van de wedstrijd inclusief de goal.

Jij zat in dat ooievaarspak?

Geplaatst
11 uur geleden zei Rossi:
12 uur geleden zei Vitesse88:

Wij hadden ook echt een penalty moeten krijgen. Maar goed de var helpt ons bijna nooit.

Dat bedoel ik ook met de discutabele beslissing ;) 

Geplaatst

Var was weer lekker bezig he? Haha blij dat Vitesse wint. Penalty gemist door Bero en Darfalou die de rebound benut moet die opnieuw genomen worden, waren alleen maar AZ spelers die te vroeg waren ingelopen joh, daar heeft Vitesse toch geen voordeel van man :-D  Gelukkig schoot Bero daarna wel gewoon raak.

Geplaatst
1 uur geleden zei cimbomcu:

Var was weer lekker bezig he? Haha blij dat Vitesse wint. Penalty gemist door Bero en Darfalou die de rebound benut moet die opnieuw genomen worden, waren alleen maar AZ spelers die te vroeg waren ingelopen joh, daar heeft Vitesse toch geen voordeel van man :-D  Gelukkig schoot Bero daarna wel gewoon raak.

2e keer dit seizoen al. Keur het gewoon goed als je ziet dat het de verdedigende ploeg is. Gestolen 3 punten, gelijkspel was terecht geweest. Higler was in de eerste helft weer lekker bezig, blijft een idioot. 

Geplaatst
25 minuten geleden zei Vitesse88:

2e keer dit seizoen al. Keur het gewoon goed als je ziet dat het de verdedigende ploeg is. Gestolen 3 punten, gelijkspel was terecht geweest. Higler was in de eerste helft weer lekker bezig, blijft een idioot. 

Ja, nu zag ik dat Darfalou ook te vroeg was ingelopen maar die van AZ nog meer dan heeft AZ daar toch eerder voordeel van? Laat gewoon gaan. Ook sneu voor die jongen die eindelijk weer eens scoort en dan op zo'n manier afgepakt.

Net als bij Twente-Utrecht laatste penal, iedereen dacht oh ze gaan kijken of het misschien geen penalty is. Maar nee hoor, er wordt gekeken en dan wordt het geen geel maar rood voor Guwara :-D Doe normaal man. Dat is het hele probleem van de Var, ik vind het een prima uitvinding en snap echt niet waarom er mensen zijn die zeggen schaf het af etc. Maar het wordt gewoon soms totaal verkeerd gebruikt zoals deze 2 gevallen.

Geplaatst
21 minuten geleden zei cimbomcu:

Ja, nu zag ik dat Darfalou ook te vroeg was ingelopen maar die van AZ nog meer dan heeft AZ daar toch eerder voordeel van? Laat gewoon gaan. Ook sneu voor die jongen die eindelijk weer eens scoort en dan op zo'n manier afgepakt.

Net als bij Twente-Utrecht laatste penal, iedereen dacht oh ze gaan kijken of het misschien geen penalty is. Maar nee hoor, er wordt gekeken en dan wordt het geen geel maar rood voor Guwara :-D Doe normaal man. Dat is het hele probleem van de Var, ik vind het een prima uitvinding en snap echt niet waarom er mensen zijn die zeggen schaf het af etc. Maar het wordt gewoon soms totaal verkeerd gebruikt zoals deze 2 gevallen.

Het wordt 5 speelrondes verkeerd gebruikt. Gisterenavond drama, vandaag dus ook raar want bij de pingel bij AZ liep Boadu ook te vroeg in. Dan gebeurd er niks. 

Geplaatst

Maar bij FC Twente - FC Utrecht he. Waarom moet die scheids in godsnaam naar het beeldscherm bij die handsbal van Willem Janssen? Die VAR kan toch ook meteen zeggen: 'Ja het is een pingel, je hoeft niet te kijken'. Zo overduidelijk en scheelt weer tijd.

Geplaatst
30 minuten geleden zei 007mark:

Maar bij FC Twente - FC Utrecht he. Waarom moet die scheids in godsnaam naar het beeldscherm bij die handsbal van Willem Janssen? Die VAR kan toch ook meteen zeggen: 'Ja het is een pingel, je hoeft niet te kijken'. Zo overduidelijk en scheelt weer tijd.

Dat snap ik dan weer wel, de scheidsrechter blijft de baas en eindverantwoordelijk dus die moet zelf goed kunnen kijken.

Geplaatst

Ze moeten kijken bij interpretatie. Dit kan toch geen interpretatie meer zijn?

Geplaatst
13 minuten geleden zei cimbomcu:

Dat snap ik dan weer wel, de scheidsrechter blijft de baas en eindverantwoordelijk dus die moet zelf goed kunnen kijken.

Vind persoonlijk sowieso dat dit onzin is. VAR moet een scheids gewoon kunnen overrulen. Anders houd je van die pendante lullen die niks willen aannemen van een VAR. 

3 minuten geleden zei Magikarp:

Ze moeten kijken bij interpretatie. Dit kan toch geen interpretatie meer zijn?

Dit.

Buitenspel hoeven ze ook niet te kijken namelijk. Hands (in dit duidelijke geval) dus ook niet.