Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 10k
  • Weergaven 433,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Bewijs!!

• Je reinste competitievervalsing. Ik vind het zo ongelofelijk schandalig dat dit dus gewoon zo maar kan he, bah. Welkom in Nederland, een land van slapjanussen en geen beslissingen durven te nemen.

• MetalMichael
    MetalMichael

Voor straf 3 wedstrijden zonder publiek.

Geplaatst
5 minuten geleden zei MetalMichael:

Mag ik van u, in de categorie domme rode kaarten, de rode kaart van Ado tijdens Willem II - Ado?

Die was wel heel erg he.

Geplaatst

Willem II, Ado, Muldert, Mario Been en Koert. Wat een marteling 

bewerkt door Regis

Geplaatst

Jordens Peters moest afgelopen weekend een monoloog van Gertjan Verbeek aanhoren, met de strekking dat hij teveel een ideale schoonzoon was. Pakt nu een rode kaart, dus je kan niet zeggen dat hij niet geluisterd heeft.

Geplaatst
25 minuten geleden zei 007mark:

Jordens Peters moest afgelopen weekend een monoloog van Gertjan Verbeek aanhoren, met de strekking dat hij teveel een ideale schoonzoon was. Pakt nu een rode kaart, dus je kan niet zeggen dat hij niet geluisterd heeft.

Geplaatst

Las dat het vooral de show van de scheidsrechter was, die man is sowieso niet van eredivisieniveau.

Geplaatst

Toch mooi hoe Emmen blijft knokken. Ze hebben ook veel pech gehad dit seizoen. Ik zie ze er wel in blijven en ik vermoed dat ADO en Willem II eruit vliegen.

Geplaatst

Bruggink over Haller. :-D Wat is dat toch een kneus en ongekend slechte analist. Mooi hoe Perez hem counterde. Haller is niet snel maar traag, niet te vergelijken met Giroud en al zeker niet met Braitwaithe en het is niet meer dan normaal dat hij in de Nederlandse competitie doelpunten maakt.

Geplaatst
2 uur geleden zei delichris:

Toch mooi hoe Emmen blijft knokken. Ze hebben ook veel pech gehad dit seizoen. Ik zie ze er wel in blijven en ik vermoed dat ADO en Willem II eruit vliegen.

ADO is veruit het slechtste dit seizoen. Bizar wat voor beleid er bij mijn club is. Ben bang dat dit jaar het geluk op is

Geplaatst

Als PSV dit volhoudt is gat 3 punten, Ajax nog wedstrijd te goed. Is zkr nog niet gedaan. Ajax speeldag 32 Feyenoord nog uit en speeldag 34 Vitesse. 

Geplaatst

Pfoeh, Psv heeft de arbitrage niet mee laatste vijf minuten. Die goal van Vertessen, ook al is het tegenwoordig de (volslagen idiote) regel, had menig scheidsrechter gewoon goed gekeurd. Ook apart dat er daar niet naar het moment met Martinez en Zahavi werd gekeken.

Ik wilde er nog bij zeggen: wachten op de 1-1. En ja hoor, pingel Ajax:mrgy:.

Geplaatst

Blijven weinig scheidsrechters over die psv nog kunnen fluiten als het zo door gaat. Ben benieuwd naar de persconferentie met ome Roger:-D.

Geplaatst

Dit is typisch PSV, al jaren. Zodra je duel 100% veilig kan en moet stellen wordt enorm gefaald. Is sinds tijd van Memphis of eerder al het geval. 

Geplaatst

?????

Geplaatst

Deze data :cab: Ook meer dan een kwart van de balcontacten eindigde in balverlies